Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik ben ook niet zo tuk op dat weer.
    Dacht dat jij wat regen wou?
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• regenen moet het doen..regenen dat ik met mijn 140 pk een beetje dwars kan gaan.... nee , het moet niet de hele dag regenen , maar zo eventjes de baan nat maken rond een uur of 2 of 3 zou toch wel fun zijn...

deze avond ga ik ons silvia alvast op de remorque zetten , en misschien al mee naar huis brengen , zodat ik morgen niet teveel tijd verlies...er steekt een andere koppeling onder , en verse bandjes.. het interieur is wel steeds evrder in ontbinding aan het geraken... stuur pelt af..zetel vertoont scheuren... maar dat speelt allemaal geene rol..als ze maar fit is op de baan.. ik kijk er al naar uit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Dacht dat jij wat regen wou?
        Ja, maar dat was VOOR ik heb gezien hoe ver één achterband al versleten is. 'k Zit met ongelijke slijtage links en rechts (de linker achterband is vervangen wegens klapband toen de andere al bijna 10k hadden), en die rechtsachter heeft écht niet veel profiel meer. Ik herinner me nog m'n zwabberrondjes op een natte Nordschleife, achter Stephane met z'n 147 die ik toen zelfs niet volgen kon (maar die 'k normaal op toch één of twee tientallen seconden zou moeten kunnen zetten). Versleten banden op 'n nat circuit = geen goed idee.

Comment

• Maar zo wat moist, wat wannes zegt, is wel zalig he

De rechterband zit in de échte bochten (= non-chicanes) meestal toch aan de binnenzijde, behalve in de eerste linkse en... afdalink sacramentsheuvel
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            scandinavian
            Dacht ik ook al Zalig filmpje van Tiff Needle waarin hij al deze kunstjes toont en duidelijk uitlegt met voorwieler, achterwieler en 4wieler (oa de Z3M roadster deed mee).

Helaas zijn deze filmkes van Youtube gehaald om één of andere domme reden

Comment

• I'll be there

Comment

• Half 6 pas gedaan met school blijkbaar...

ARGGHHHH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Half 6 pas gedaan met school blijkbaar...

ARGGHHHH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Half 6 pas gedaan met school blijkbaar...

ARGGHHHH
                    Een keer brossen kan geen kwaad

mvg,

een ervaringsdeskundige
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ga er niet geraken, damn

Comment

• Bij mij kan 't ook nog een last-minute cancel worden. Wait & see, dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Ik ga er niet geraken, damn
                          Jammer ik had je graag in levende lijve ontmoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                            Jammer ik had je graag in levende lijve ontmoet.
                            You'd be . Eerlijkste waarheid! Menig zogenaamd hetero man twijfelt aan z'n geaardheid in 't bijzijn van Porker.

Comment

• Ik blijf speciaal vanavond bij broerlief in limburg slapen zodat ik niet te ver moet rijden 's morgens! Als ik daar aankom en zie geen forummers word ik zot

Be there negers!

Brengt er iemand van die nummertjes mee voor op de wagen te plakken? Dan ga ik ff ongemerkt het circuit op met de ford

Comment

• aanwezig

Comment

• Tomski, mijn roods in de branding
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    You'd be . Eerlijkste waarheid! Menig zogenaamd hetero man twijfelt aan z'n geaardheid in 't bijzijn van Porker.
                                    Naar het schijnt was hij vroeger wat te harig op bepaalde plaatsen maar sinds hij Veet for men gebruikt zou hij zijn!

Comment

• In de namidag kan ik ook .
                                      Zal zien,tot dan.
                                      Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                        In de namidag kan ik ook .
                                        Zal zien,tot dan.
                                        Reed jij deze morgen rond 7.15u door Westerlo?
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                          Dacht ik ook al Zalig filmpje van Tiff Needle waarin hij al deze kunstjes toont en duidelijk uitlegt met voorwieler, achterwieler en 4wieler (oa de Z3M roadster deed mee).

Helaas zijn deze filmkes van Youtube gehaald om één of andere domme reden
                                          Filmpje van Tiff staat nog steeds op Youtjoep

ik kom ook even langs, mag niet telang blijven of ik krijg spijt dat ik niet met de doos het gewaagd heb, achterbanden zijn flink kaal en bij nat weer is het fun met de doos

Comment

Working...
                                          X