Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
-
regenen moet het doen..regenen dat ik met mijn 140 pk een beetje dwars kan gaan.... nee , het moet niet de hele dag regenen , maar zo eventjes de baan nat maken rond een uur of 2 of 3 zou toch wel fun zijn...
deze avond ga ik ons silvia alvast op de remorque zetten , en misschien al mee naar huis brengen , zodat ik morgen niet teveel tijd verlies...er steekt een andere koppeling onder , en verse bandjes.. het interieur is wel steeds evrder in ontbinding aan het geraken... stuur pelt af..zetel vertoont scheuren... maar dat speelt allemaal geene rol..als ze maar fit is op de baan.. ik kijk er al naar uit..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDacht dat jij wat regen wou?
Comment
-
Maar zo wat moist, wat wannes zegt, is wel zalig he
De rechterband zit in de échte bochten (= non-chicanes) meestal toch aan de binnenzijde, behalve in de eerste linkse en... afdalink sacramentsheuvel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenscandinavian
Helaas zijn deze filmkes van Youtube gehaald om één of andere domme reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHalf 6 pas gedaan met school blijkbaar...
ARGGHHHH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHalf 6 pas gedaan met school blijkbaar...
ARGGHHHH
mvg,
een ervaringsdeskundige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ga er niet geraken, damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk BerichtenJammer ik had je graag in levende lijve ontmoet.
Comment
-
Ik blijf speciaal vanavond bij broerlief in limburg slapen zodat ik niet te ver moet rijden 's morgens! Als ik daar aankom en zie geen forummers word ik zot
Be there negers!
Brengt er iemand van die nummertjes mee voor op de wagen te plakken? Dan ga ik ff ongemerkt het circuit op met de ford
Comment
-
Tomski, mijn roods in de branding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYou'd be . Eerlijkste waarheid! Menig zogenaamd hetero man twijfelt aan z'n geaardheid in 't bijzijn van Porker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenIn de namidag kan ik ook .
Zal zien,tot dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenDacht ik ook al Zalig filmpje van Tiff Needle waarin hij al deze kunstjes toont en duidelijk uitlegt met voorwieler, achterwieler en 4wieler (oa de Z3M roadster deed mee).
Helaas zijn deze filmkes van Youtube gehaald om één of andere domme reden
ik kom ook even langs, mag niet telang blijven of ik krijg spijt dat ik niet met de doos het gewaagd heb, achterbanden zijn flink kaal en bij nat weer is het fun met de doos
Comment
Comment