Ik zit met Deutsche Wortschatz....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAls er het morgenvroeg droog is, ben ik er tegen 7u.
Op de parking daar vooraan.
Ik blijf wel niet tot 's avonds, aangezien ik nog andere afspraken heb.
het is morgen droog met enkel in het noorden een kans op lichte neerslag.
En wat als het nat is? kom je dan niet? die rijlijn is toch zo droog zunne
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAls er het morgenvroeg droog is, ben ik er tegen 7u.
Op de parking daar vooraan.
Ik blijf wel niet tot 's avonds, aangezien ik nog andere afspraken heb.
Ik zal er ook trachten te zijn tussen 7 en 7u15 op die bewuste parking... ff meet vooraf zodat we weten wie da wie is van in den beginne en niet op het einde van de dag
Kga dan in mn piere kruipen, want morgen zal het zeeeer vroeg dag zijn voor mij... en ik ben geen ochtendmens, da belooft
Seeya all !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenzeg ik heb mss goed nieuws voor ons die de cursus gaan doen, op de site van eran zag ik staan:
Wijziging Trackday:- 19 September: cursus circuit Experience tot 15uFree driving van 15u tot 18u
normaal duurt dat toch maar tot 12u niet?
dan krijgen wij morgen 3 extra uur ?
Comment
-
ik denk van tegen 12 uur ons silvia te gaan ophalen in erps kwerps...dan moet ik ze nog effe op de aanhanger zetten , een fritteke steken , efkes langs bij mij thuis rijden ( ik zou ze nog effe willen douchen en stofzuigen , want ze staat er bij alsof ze geparkeerd stond onder de wtc torens )en dan zetten we aan naar zolder...verwacht uur van aankomst tussen 2 en 3 ..zodat we klaar zijn om om 3 uur stipt de baan te bestormen.
Al zal het de eerste ronden weer wat zoeken zijn...en ook de remmen wat inrijden , want ze staat zo stijf verroesterd dat ik al blij ben dat de wielen nog draaien... wie is er al van s'morgens ? en wie gaat er van 3 uur?
Comment
-
Tomski SMS'te me net dat 't daar op de ERAN-cursus schijnbaar POKKEdruk is. 'Ie sprak van ca. 40 cursistenwagens. (toen ik m'n cursus deed waren we met 6 of 7).
Ik vermoed dus dat 't daarom is dat de Free Driving pas vanaf 15u is?
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenzeg ik heb mss goed nieuws voor ons die de cursus gaan doen, op de site van eran zag ik staan:
Wijziging Trackday:
- 19 September: cursus circuit Experience tot 15u
Free driving van 15u tot 18u
normaal duurt dat toch maar tot 12u niet?
dan krijgen wij morgen 3 extra uur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik denk van tegen 12 uur ons silvia te gaan ophalen in erps kwerps...dan moet ik ze nog effe op de aanhanger zetten , een fritteke steken , efkes langs bij mij thuis rijden ( ik zou ze nog effe willen douchen en stofzuigen , want ze staat er bij alsof ze geparkeerd stond onder de wtc torens )en dan zetten we aan naar zolder...verwacht uur van aankomst tussen 2 en 3 ..zodat we klaar zijn om om 3 uur stipt de baan te bestormen.
Al zal het de eerste ronden weer wat zoeken zijn...en ook de remmen wat inrijden , want ze staat zo stijf verroesterd dat ik al blij ben dat de wielen nog draaien... wie is er al van s'morgens ? en wie gaat er van 3 uur?
Dezen ochtend nog rap langst de apotheek gelopen en wat tovermiddelen in m'n kas geslagen (heb ondertussen al 't dubbele van de dagelijks toegestande dosis binnen ), zodat we deze namiddag overleven
Comment
-
Tomski belde net, inderdaad zeer druk en omdat ze maar per 6 de baan op kunnen (maar 6 instructeurs voor 40 auto's) gaat 't dus zeer traag, en is 't zeer lang wachten. Daarom inderdaad Free Driving pas vanaf 15u (maar houd er rekening mee dat 't waarschijnlijk toch al ietsje vroeger zal kunnen, op mijn cursusdag lieten ze al niet-cursisten toe vanaf 11u terwijl dat ook pas vanaf 12u kon officieel).
Gewijzigde planning dus (mede door 't mooie weer): wij zullen er zijn rond halféén.
Comment
Comment