Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Gewijzigde planning dus (mede door 't mooie weer): wij zullen er zijn rond halféén.
    Idd, net tegengekomen bij het verlaten van parking 69

En ja er is veel volk vandaag (63 cursisten zelfs), hopelijk verloopt alles goed deze namiddag

Comment

• Next time for me...

Comment

• Ik vond het geweldig !

10 oktober is er terug track day. Ik ga morgen alvast verlof vragen !!

En 16 oktober is het Vroemdag !!

Comment

• Wannes ook ff geluk gehad bij de chicane op het einde van de sacrementsheuvel

Comment

• moehaha, twaar nog geen klein bitje fak

Comment

• mijn eerste circuitdoop met de E46, wat een auto, aandebaanplakkigheid^2222222

het was idd redelijk wachten, de rondjes met de instructeurs vielen tegen, de rondjes met de pace car waren veeeeeel beter

en het vrij rijden was subliem zalig, heb wel vrij regelmatig gepauseerd want had geen zin om m'n kar volledig af te raggen (elk bocht vol in de remmen en al slidend door de bochtend, je voelde die kar gewoon schuiven maar toch z'n richting aanhouden )

genoeg gereden voor vandaag maar ..... gimme more

Comment

• Deze middag toevallig vroeger gedaan met werken en ja het was toch weer de moeite zo'n dagje circuit. Deze keer met de ///M was toch een heel andere ervaring dan met de golf .
                Mooie wagens gezien ook, weliswaar niet zoveel als am Ring maar toch. Zolder is echt wel veeeel belastender voor de remmen amai, kga toch eens nadenken om daar iets aan te doen.
                Heeft er toevallig niemand geen foto's getrokken?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                  Deze middag toevallig vroeger gedaan met werken en ja het was toch weer de moeite zo'n dagje circuit. Deze keer met de ///M was toch een heel andere ervaring dan met de golf .
                  Mooie wagens gezien ook, weliswaar niet zoveel als am Ring maar toch. Zolder is echt wel veeeel belastender voor de remmen amai, kga toch eens nadenken om daar iets aan te doen.
                  Heeft er toevallig niemand geen foto's getrokken?

greetz
                  met welke kar reed jij? met die E36 M3 cabrio? of met die E36 M3 coupé?

Comment

• de cabrio dus als ik je topic bekijk, we hebben je kar herkend aan de nummerplaat

Gilles zei nog da da precies ne forummer was

Comment

• Jep idd de cabrio. Toen ik de pits inreed om ff te rusten zag ik Jeroen (M-Optic) staan, kheb men wagen geparkeerd en es komen zien. Er stonden nog twee forummers bij maar ik weet dus eigelijk niet meer wie. Was jij daar met de rode E46 want die heb ik niet gezien. Weet jij toevallig niet wie hier de fotograaf van dienst is?

greetz

Comment

Jep idd de cabrio. Toen ik de pits inreed om ff te rusten zag ik Jeroen (M-Optic) staan, kheb men wagen geparkeerd en es komen zien. Er stonden nog twee forummers bij maar ik weet dus eigelijk niet meer wie. Was jij daar met de rode E46 want die heb ik niet gezien. Weet jij toevallig niet wie hier de fotograaf van dienst is?

greetz
                        ik ben na 2u niet meer op circuit geweest, tussen 2 & 3 stond ik vooraan in de pits en daarna aan de wheels café, ik heb er je er wel pas maar na 3u zien opkomen, kan da?

Comment

• ik denk dat lotuz en jurbe de meeste foto's getrokken hebben vandaag, gTa heeft er ook enkele dacht ik

Comment

• Ahzo, ja ik was pas om iets na 3u daar, mocht dus pas om 4u rijden. Heb ondertussen even ad eerste chicane gan kijke en zag dat er direct pittig aan toe ging. Die GT3 die de bocht na het rechte finishstuk twee keer doordrifte was echt . Die blauwe e36 M3 raceprep was ook wel een gek.
                            Toen ik na men korte pauze terug op circuit ging kwam ook nog een forummer met M-optic als passagier met ik weet niet juist wat Volvo? 1.8T die altijd drift, voor mij, en in de eerste bocht nadat je de pits uitrijd driftte ie, ging uit de bocht, ff op het zand en dreigde dan dwars op de baan te gaan, ik zweer het dat had echt verkeerd kunne aflopen ik moest remmen als een gek!! (en hij ook :d)

Comment

• Ik heb niet zo erg veel pics genomen, hier toch al een paar:

Vetste 155 ever

Comment

• Toch nice, die fransman met de grijze Porsche is dus de zotte GT3 als ik me niet vergis, die Cayman S ging er ook goed voor! De moeite

Comment

Ahzo, ja ik was pas om iets na 3u daar, mocht dus pas om 4u rijden. Heb ondertussen even ad eerste chicane gan kijke en zag dat er direct pittig aan toe ging. Die GT3 die de bocht na het rechte finishstuk twee keer doordrifte was echt . Die blauwe e36 M3 raceprep was ook wel een gek.
                                  Toen ik na men korte pauze terug op circuit ging kwam ook nog een forummer met M-optic als passagier met ik weet niet juist wat Volvo? 1.8T die altijd drift, voor mij, en in de eerste bocht nadat je de pits uitrijd driftte ie, ging uit de bocht, ff op het zand en dreigde dan dwars op de baan te gaan, ik zweer het dat had echt verkeerd kunne aflopen ik moest remmen als een gek!! (en hij ook :d)
                                  Wannes met een Nissan Silva?

Comment

• Ja! dat is em, of bijna was... ZOT!

Comment

• ha, onze wannes

Comment

• die franse dude in z'n GT3 kon een beetje aan zijn stuur draaien zeg

Comment

• De Maserati 4200 GT

So stylish

Comment

Working...
                                          X