Wannes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenSjanse dat ge uwe neger meehad, he Wannes. Of ge zat nu nog altijd met uwe schroevendraaier op uw schijfke te kloppen
Laat die andere Silvia. Ik regel u een E30
Als je ziet hoe hij nu al plezier aan deze rotte Sylvia beleeft... de andere is naar zeggen in nog betere staat, dus veel kan hij niet misdoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenaj nee,... niet weer een Bmw...
Als je ziet hoe hij nu al plezier aan deze rotte Sylvia beleeft... de andere is naar zeggen in nog betere staat, dus veel kan hij niet misdoen.
Vind voor die rotte Silvia is deftig stukken ... Ge moet nu al 2 maand lopen achter een koppeling Oud BMWke met sper, stripppen en gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenaaaaaaaaa dat was jij, ik dacht al, hoe kent die mij ?? En dacht ff da ik moest stoppen voor nen foto ofzo, maarja, ik wist totaal niet wie je was, sorry zunne, volgende keer zal ik showke geven
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvan het werkwoord stieken???
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwas wel de max vandaag...zo op hol slagen met die zwalpkar is gewoon te gek...alleen aan die dubbele chican wou het nooit echt snor komen...alleen als ik de bocht kon fsnijden( over die klote curps)dan kon ik het gat wat bijhouden...anders kwam de terugslag een beetje fel over ...de voorste banden hadden in vergelijking tot de achterste veel minder grip...en mijn remmen wou ik zo min mogelijk gebruiken , want anders kan ik alle 2 ronden binnen komen...dus altijd veel te snel de bocht in en een beetje stuurtje snokken ...ook liggen de versnellingen van de silvia nit echt goed op zolder...zo duw ik hem in 3 juist voor de eerste rechtse, geef ik een korte snok om het gat te plaatsen , schuift hij mooi door de bocht...maar dan krijg ik de wissel niet gemaakt...want op dat moment heb ik niet genoeg power om hem recht te driften , en ik heb eens in zijn 2 geprobeerd, maar dan moet ik eigenlijk plat in de volgende linkse naar 3 schakelen , en op dat moment ben ik nog te veel met het stuur bezig...
het is ook niet mijn bedoeling van steeds door het grind te gaan ( ik had dat nog nooit eerder voor gehad trouwens ...en vandaag wel 4 keer....een beetje te overmoedig wsl door al die aanwezige forummers )mijn excuses dan ook voor het vuil maken van de baan....
aan de kanaalbocht leek het ook wel allemaal erger dan het eigenlijk was....op het moment dat je in de bak gaat is het immers de bedoeling van vol door te gaan , want anders kom je vast te zitten....
Heb nog wel zware problemen gekend om de wagen op te laden....wat bleek nu ... de handrem was al blijven plakken van toen ik toekwam...en door te rijden dacht ik dat het wel allemaal los zou komen...mis dus ...de remblokjes waren blijven plakken en waren helemaal versmolten met de schijf...en vooruit ging perfect..maar achteruit geen meter....
wsl zal dat ook wel de oorzaak geweest zijn , dat hij beter naar rechts drifte dan naar links...dat zat constant te schuren...
nu hebben we hem uiteindelijk toch op de remorque gekregen..maar eens thuis kreeg ik hem er niet meer af... dus mijne maat zal hem er nu met de heftruck moeten afheffen vrees ik....
Nu heb ik de kans om in nederland een andere silvia te gaan halen, tegen een gunstprijs, maar ik weet het eigenlijk niet zo goed....het is een grave kar , maar er zijn geen ballen stukken voor te vinden...misschien kan ik beter de kat uit de boom kijken en eens ergens een E30 zoeken ...wat zouden jullie doen? de silvia in nederland kost 600€...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenja ..diene dat daar helemaal bovenaan op de tribune stond??? we hebben toch teruggezwaaid1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenheb je geen action shots gemaakt?
zal eens snel een paar zoeken1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Fijne dag gehad!
Was er al om halftien, onze vijf nOObs hadden toen zelfs nog niet gekard. Maar hun geduld werd beloond, en ze deden dat goed.
Merci voor de ritjes Tomski en nikolaswinne
Imolababe plakt echt een eind ja
En die 330d van nikolas deed een Cooper S met 230 pk en een Alfa GTV 3.0 het schaamrood op de wangen krijgen, zotte kar eigenlijk, voor een dieselbreakske
Als toetje de dolle avonturen van Wannes in de Villeneuve-chicane aanschouwd, geniaal
Comment
-
Comment
-
@Wannes
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Comment
Comment