Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The leading track and drift days organisation in Belgium. Your way to the race track. Located at Circuit-Zolder. Join us on a track or drift day at Circuit Zolder, Spa-Francorchamps, Nuerburgring and more.

mmmm 10 oktober ganse namiddag vrij rijden... als et mooi weer is, ben ik terug van de partij voor een uurke of twee driving fun !

En 29 oktober te Franco !! woow, ook reeds met de moto gedaan, maar nog nooit op 4 wielen ! Wel beu als ge op voorhand dient in te schrijven... 250 euro is niet niks en de kans op mottig belgenweer is vrij groot in die periode

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
      de kans op mottig belgenweer is vrij groot in die periode
      En op die plaats in 't bijzonder
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• voor zo'n evenementen wou ik dat ik de MG nog had

Comment

• franco is wel en zalig circuit...vorig jaar ben ik er op 21 augustus ook geweest..met een cayman S die ik voor de gelegenheid gaan huren was voor mijn verjaardag.... en toen was het ook aan het regenen... maar de marge is daar zo breed, dat ik er toch nog een tamelijk tempo kon op nahouden... heeft wel maar een ronde of 10 mogen duren...want toen kreeg er daar enen in de gaten dat ik met een huurwagen rondkoetste ( hij bleek verantwoordelijk te zijn voor de sportwagenafdeling van dockx...en in het contract staat dat je er niet me op circuit mag gaan....)nu is de wereld zo groot, en dan kom ik daar toch wel de juiste man op de verkeerde plaats tegen zeker maar niet getreurd..ben nar huis gereden achter de mini , en heb me toen nog goed kunnen uitleven zelfs in de regen...ik kijk dadelijk eens in mijn agenda...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            voor zo'n evenementen wou ik dat ik de MG nog had
            Je hebt toch een sporty pack

Comment

• Ik zie 10 oktober wel zitten ja.

Tegen dan op zoek naar 18"/19" met goeie bandjes.

Op voorwaarde dat het droog is natuurlijk. En dan blijf ik ook de ganse dag, nu had ik in de namiddag (jammer genoeg) nog een andere afspraak gemaakt.

Niemand ingeschreven voor Vroemdag op 16 oktober?

Sinister: graag gedaan !

Comment

• Het was een bangelijk dagje!!!

DE Silvia zo fout maar oh zo grappig driften met dat krel!!! chapeau Wannes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  Het was een bangelijk dagje!!!

DE Silvia zo fout maar oh zo grappig driften met dat krel!!! chapeau Wannes!
                  Ik vond dat ook een bangelijk dagske
                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                  2000 Bmw 320d
                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Ik heb u foto's zien maken @ voorlopige tribune, hebt gij mij niet gezien? (groene trui, klein ventje, bril)
                    Euh, 'k heb je wel zien staan maar ik wist niet dat jij dat was... Next time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                      Ik vond dat ook een bangelijk dagske
                      Ik wou u nog bellen of ge meeging....

Comment

• Het was dikke fun

big thanks aan gta en wannes voor het mogen meerijden!!

Comment

• Ja, ik wist van niks. Ik moest zelfs nog in de buurt zijn vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Fijne dag gehad!

Was er al om halftien, onze vijf nOObs hadden toen zelfs nog niet gekard. Maar hun geduld werd beloond, en ze deden dat goed.

Merci voor de ritjes Tomski en nikolaswinne

Imolababe plakt echt een eind ja

En die 330d van nikolas deed een Cooper S met 230 pk en een Alfa GTV 3.0 het schaamrood op de wangen krijgen, zotte kar eigenlijk, voor een dieselbreakske

Als toetje de dolle avonturen van Wannes in de Villeneuve-chicane aanschouwd, geniaal
                            Wat begon als een rampdag zijnde mijn ritje met de instructeur is uiteindelijk geëindigd in een prachtige ervaring. Toen we achter de pace car reden prente ik de rijlijnen in mijn hoofd en heb die tijdens het vrijrijden getracht te volgen. Nadeel met een diesel is natuurlijk dat je bij het uitrijden van sommige bochten toeren te kort komt en aldus moet schakelen naar een hogere versnelling, behoorlijk vervelend als je door de bochtsnelheid bijna tegen je deur kleeft. Desondanks kon ik wagens volgen en inhalen die normaliter sneller zijn dan ik zoals die geprepte cooper S met 230PK, enkele recente porsches en die alfa GTV 3.0. Sympathieke gasten overigens in die cooper S.

Opnieuw enkele toffe forumleden irl leren kennen, vooral die candlelight dinner met Tommy was gezellig. Enkel jammer dat hij de enige was die effectief eten kreeg.

Schitterend om dé driftslet van het forum te zien dwarsgaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten

Ikke (ook via Setakira net als jij)

Ik hoop dat het droog is dat Lode met die Dax Rush afkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                @Wannes

Werkelijk een geschift ritje in de Silvia

Heb officieel nog NOOIT zoveel schrik gehad in een aftandse 1.8i Nissan ... 't Heeft daar niet veel gescheeld of ik had na de eerste dwarsgenomen bocht uwe handgreep met deurpaneel en al erafgetrokken. Nog 'n geluk dat die dingen nogal goed vast zaten

Zegt 'ie doodleuk bij 't binnenrijden van de pits: Ja, maar khad kik ook schrik zenne

Comment

• Eerste passage van Wannes door de chicane : piiiiieeeep + vlaggenman schrikt zich rot
                                  Tweede passage van Wannes door de chicane : piiiiieeeep & dwars : vlaggenman wappert heftig met geel
                                  Derde passage van Wannes door de chicane : piiiiieeeep + vlaggenman had de gele vlag al vast
                                  Vierde passage van Wannes door de chicane : piiiiieeeeep + in het grind + daarna in het gras bijna tegen de vangrail : vlaggeman wappeert geel alsof 'ie wil opstijgen
                                  Vijfde passage van Wannes door de chicane : vlaggenman wappert al op voorhand geel !

Wat een spektakel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                    Ik zie 10 oktober wel zitten ja.

Tegen dan op zoek naar 18"/19" met goeie bandjes.

Op voorwaarde dat het droog is natuurlijk. En dan blijf ik ook de ganse dag, nu had ik in de namiddag (jammer genoeg) nog een andere afspraak gemaakt.

Sinister: graag gedaan !

Ik ga ook ergens binnenkort, maar nog geen datum vastgepind. Ik post het hier alleszins.

Comment

• 't Was dus wreed wijs gisteren. Heb 't van in 't begin rustig gehouden (slechts af en toe 'es een bocht goed doorgeramd, maar dat was echt 'n uitzondering), omdat ik de auto niet teveel wou afraggen (zoals de vorige keren). Ofwel door slijtage (van vroeger al), ofwel door één keer die "gele worstjes" meegepikt te hebben in 'n bocht, zat er vooraan links een beetje speling. En inderdaad ik vond wel al dat 'ie bij 't naar rechts sturen wat onzuiver was, ik had iets minder feedback in 't stuur en soms leek 'ie (heel miniem) te "zoeken". Enfin, 'k heb 't niet aan m'n hart laten komen, en heb gewoon rondje na rondje afgemaald, zonder Babs pijn te doen, noch bij 't gasgeven, noch bij 't remmen, noch in de bochten. En 't was zalig.

De eerste stint van ca. 15 minuten was wel zeer rustig, en Matteus en G55AMG die mee waren vielen bijna in slaap achteraan, had ik de indruk, totaal niet onder de indruk. Nu ja, 't is ook geen RS6 hé de Babs.

En met 4 in Babs op circuit wat een IMMENS verschil in de bochten, zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                        Ikke (ook via Setakira net als jij)

Ik hoop dat het droog is dat Lode met die Dax Rush afkomt
                                        Ah, heb eens enkele filmpjes gezien van dat krel op Zolder, echt ziek
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                          Jep idd de cabrio. Toen ik de pits inreed om ff te rusten zag ik Jeroen (M-Optic) staan, kheb men wagen geparkeerd en es komen zien. Er stonden nog twee forummers bij maar ik weet dus eigelijk niet meer wie. Was jij daar met de rode E46 want die heb ik niet gezien. Weet jij toevallig niet wie hier de fotograaf van dienst is?

greetz
                                          Matteus, Avantus, ik en nog een paar forummers stonden bij Jerre toen... ik heb wel een paar foto's van je M3, ik zal ze straks eens uppen

Comment

Working...
                                          X