Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
    Ahzo, ja ik was pas om iets na 3u daar, mocht dus pas om 4u rijden. Heb ondertussen even ad eerste chicane gan kijke en zag dat er direct pittig aan toe ging. Die GT3 die de bocht na het rechte finishstuk twee keer doordrifte was echt . Die blauwe e36 M3 raceprep was ook wel een gek.
    Toen ik na men korte pauze terug op circuit ging kwam ook nog een forummer met M-optic als passagier met ik weet niet juist wat Volvo? 1.8T die altijd drift, voor mij, en in de eerste bocht nadat je de pits uitrijd driftte ie, ging uit de bocht, ff op het zand en dreigde dan dwars op de baan te gaan, ik zweer het dat had echt verkeerd kunne aflopen ik moest remmen als een gek!! (en hij ook :d)

Die ene keer toen jij net uit de pits kwam en de baan opging, en wij vlak voor je de grinbak invlogen?

Comment

• De volgende keer wil ik er ook wel bijzijn, laat maar iets weten !

Comment

• mijn imolababe heeft het schitterend gedaan op circuit, wat een zotte baanligging heeft dat spel zeg

wel jammer dak in sommige bochten een aantal toeren tekortkwam (of schakelpeddels aan het stuur )

Comment

• volgende verlofdag = nordschleife en daarna de wintervelgen gaan oppikken bij Kohl (in die volgorde )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            't Was dus wreed wijs gisteren. Heb 't van in 't begin rustig gehouden (slechts af en toe 'es een bocht goed doorgeramd, maar dat was echt 'n uitzondering), omdat ik de auto niet teveel wou afraggen (zoals de vorige keren). Ofwel door slijtage (van vroeger al), ofwel door één keer die "gele worstjes" meegepikt te hebben in 'n bocht, zat er vooraan links een beetje speling. En inderdaad ik vond wel al dat 'ie bij 't naar rechts sturen wat onzuiver was, ik had iets minder feedback in 't stuur en soms leek 'ie (heel miniem) te "zoeken". Enfin, 'k heb 't niet aan m'n hart laten komen, en heb gewoon rondje na rondje afgemaald, zonder Babs pijn te doen, noch bij 't gasgeven, noch bij 't remmen, noch in de bochten. En 't was zalig.

De eerste stint van ca. 15 minuten was wel zeer rustig, en Matteus en G55AMG die mee waren vielen bijna in slaap achteraan, had ik de indruk, totaal niet onder de indruk. Nu ja, 't is ook geen RS6 hé de Babs.

En met 4 in Babs op circuit wat een IMMENS verschil in de bochten, zeg.
            1)'t was Avantus en ik
            2)we wouden uw filmpje niet verstoren met commentaar

Nuja, eigenlijk waren we wel hard onder de indruk... van hoe dat ding plakt in de bochten. Zeer veel grip, rijdt uitermate efficiënt... maar de diesel vlakt nogal te fel uit om in rechte lijn ook sensatie te geven, al ging het nog vlotjes. Gewoon op je 1 een andere uitlaat steken, dan komt dat in de sjakosj

Nog eens merci, 't was wel een tof ritje

Comment

• zalig ragkrel

Ohja, ik denk dat, puur voor de driftfun, een E30 minder gaat bieden dan Silvia... een E30 is veel efficiënter en gaat zeer neutraal door de bocht... uiteraard, als je een E30 met genoeg paardjes hebt krijg je die ook dwars, maar met de Nissan moet je je gas nog maar lossen bij het ingaan van de bocht en het is al zover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten

Opnieuw enkele toffe forumleden irl leren kennen, vooral die candlelight dinner met Tommy was gezellig. Enkel jammer dat hij de enige was die effectief eten kreeg.

Uitsteakend
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  1)'t was Avantus en ik
                  2)we wouden uw filmpje niet verstoren met commentaar

Nuja, eigenlijk waren we wel hard onder de indruk... van hoe dat ding plakt in de bochten. Zeer veel grip, rijdt uitermate efficiënt... maar de diesel vlakt nogal te fel uit om in rechte lijn ook sensatie te geven, al ging het nog vlotjes. Gewoon op je 1 een andere uitlaat steken, dan komt dat in de sjakosj

Nog eens merci, 't was wel een tof ritje
                  Ja, zo'n BMW 2.0d is uitermate lineair, en dat is net z'n pluspunt. Alleen levert dat iets minder kicks op, b.v. op circuit lijkt 't allemaal zo gepolijst, 't maakt niet snel indruk. Vorige keer ook niet, toen zijn ook verschillende mensen meegeweest, en ook met Wannes, en de MINI gaf 2 keer zoveel sensaties alhoewel ik sneller rond ging ... al doet de rijstijl daar natuurlijk ook wel wat aan ).

En een diesel op circuit is zowiezo vérre van ideaal.

Comment

• Tomski-krel

Achter de pace-car:

Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

zalig ragkrel

Ohja, ik denk dat, puur voor de driftfun, een E30 minder gaat bieden dan Silvia... een E30 is veel efficiënter en gaat zeer neutraal door de bocht... uiteraard, als je een E30 met genoeg paardjes hebt krijg je die ook dwars, maar met de Nissan moet je je gas nog maar lossen bij het ingaan van de bocht en het is al zover
                      Als die silvia daar nog eens bij is moet'k die toch eens bezigzien....

Zaaaaaaaaaaaalige foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Tomski-krel

Achter de pace-car:

Comment

Uitsteakend

twas een AC Schnitzelke hoor

Comment

• De schuldige waardoor ik bijna te laat thuis was :

Nog een geluk dat we de *kuch* juiste tools mee hadden om dat probleem te verhelpen. Nadat Wannes effe z'n hulplijn geraadpleegd had, hebben we maar besloten van gewoon los te maken en te demonteren wat enigszins los te maken viel. Al dan niet met wat meer geweld (uiteraard met álle respect voor de Nissan-geschiedenis die we daar in ons pollen hadden )

Bon, nadat 't een en 't ander los zat: wiel er terug op, instappen, gas geven en rijden maar ... de rest lost wel vanzelf

Comment

• Behoedzaam de pits uit

Zalige foto

Check de sleutels --> G-krachtjeeeus

Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Check de sleutels --> G-krachtjeeeus

zaaaaaaaaalig

Comment

• --> VETGEILE E30!

huh?!

Comment

• jeah van kronenburg, vette tuning!

Comment

Working...
                                          X