Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
awel , zo naar niks moeten zien en overal al driftend doorgaan , dat is de max...dat is zo zalig als goede sex
pas op , de mini is perfect voor zolder, lekker strak door de bochten en genoeg power, maar het is daar zo sletig... ik kan het niet meer opbrengen om mijn karren daar in de vernieling te rijden...en als ik niet plat kan gaan , dan ga ik liever niet
ik ga eens naar diene hollander bellen si, om te zien of ik er niks meer afkrijg , en dan haal ik een broertje bij
die klote gele boordsteen strips zijn echt wel taai om over te vliegen... gisteren effe een poging gedaan , maar ik denk niet dat ik dat dikwijls zal moeten doen als ik nog effe wil blijven doorgaan...vind het een domme oplossing...
Mocht het simpel zijn erover te rijden, dán was het een domme oplossing, wegens niet effectief.
't Is een goeie oplossing om zand, grind en ander vuiligheid van de asfaltpiste weg te houden, dat wordt opgegooid door wagens die aan binnen of buitenkant bocht teveel curbstone nemen en hun lijn wat willen verbreden met enkele centimeters of decimeters off-track.
Daarom liggen de gele worsten in sommige bochten aan apex en bij het uitkomen. Zolder voldoet zo aan de normen die tegenwoordig van kracht zijn voor top-racerij (Champcar, FIA-GT)
Maar ik heb je gisteren zien vliegen en dat moet inderdaad geen deugd doen
het is leuker als je gewoon hoge afgeronde curbs hebt, dan kan je daar lekker over bonken, en ze gebruiken om de last te wisselen...vroeger had ik aan die dubbele bocht nooit geen problemen , en kon ik van de ene naar de andere driften...
het is leuker als je gewoon hoge afgeronde curbs hebt, dan kan je daar lekker over bonken, en ze gebruiken om de last te wisselen...vroeger had ik aan die dubbele bocht nooit geen problemen , en kon ik van de ene naar de andere driften...
Ja, tuurlijk, vroeger lagen er platte curbs in de villeneuve... je kon er iéts rechtlijniger door toen. Maar tijdens (cup)races gegarandeerd een emmer grind op de ideale lijn wanneer het hele peleton nog eens gepasseerd was.
Iets minder ideaal voor trackdays misschien, omdat het materiaal afziet als je er eentje raakt. Maar dus effectief om afsnijden te voorkomen.
Wel voor mij was het een minder dagje!
komen "rijden" van 4 tot 5
Na een 15 tal minuten ineens geen remmen meer en tegen 170+ de grindbak in gevlogen.
Ik dacht dat mijn autoke voor de vuilbak ging zijn op dat moment en ik de banden zou invliegen.
Maar na de eerste grindbak te zijn doorgeschoven+over een wegje begon ik keien te scheppen(in de tweede grindbak)en
kwam ik redelijk snel tot stilstand,k'had nog een paar meterkes over .
Da karreke heeft mij er dan uit komen trekken;bedankt gasten
Dan zo goed mogelijk gefixt om thuis te geraken met dank aan de organisatie (klemmeke van remleiding was afgebroken en
remleiding was verpletterd tussen schokbrekers)
Gelijk nen ouwe van 95 naar huis gereden omdat de remmen maar +-40%werkten
Achteraf gezien geen enkele schade(buiten de remleiding dan)
Enigste probleem is dat ik nog steeds keitjes hoor rammelen en vallen de hele tijd
Volgende keer zal ik er weer zijn maar vanaf volgend jaar ga ik mij toch iets anders aanschaffen
waarbij eventuele schade geen enkele rol speelt
Wel voor mij was het een minder dagje!
komen "rijden" van 4 tot 5
Na een 15 tal minuten ineens geen remmen meer en tegen 170+ de grindbak in gevlogen.
Ik dacht dat mijn autoke voor de vuilbak ging zijn op dat moment en ik de banden zou invliegen.
Maar na de eerste grindbak te zijn doorgeschoven+over een wegje begon ik keien te scheppen(in de tweede grindbak)en
kwam ik redelijk snel tot stilstand,k'had nog een paar meterkes over .
Da karreke heeft mij er dan uit komen trekken;bedankt gasten
Dan zo goed mogelijk gefixt om thuis te geraken met dank aan de organisatie (klemmeke van remleiding was afgebroken en
remleiding was verpletterd tussen schokbrekers)
Gelijk nen ouwe van 95 naar huis gereden omdat de remmen maar +-40%werkten
Achteraf gezien geen enkele schade(buiten de remleiding dan)
Enigste probleem is dat ik nog steeds keitjes hoor rammelen en vallen de hele tijd
Volgende keer zal ik er weer zijn maar vanaf volgend jaar ga ik mij toch iets anders aanschaffen
waarbij eventuele schade geen enkele rol speelt
grtzz Dennis
Moet ff spannend zijn geweest. Maar euhm...dat je rem dan niet werk aan 1 wiel klopt. Maar je hebt nog altijd 3 andere wielen dat zouden moeten remmen.
Ok je kar zal gigantisch scheef trekken maar dan nog zou je moeten kunnen remmen...
merci aan iedereen waar ik gisteren heb met mogen meerijden!
- Nikolas met de 330d
- Bart met de Porsche (sound!! )
- Tomski met z'n babe
- Sinister met de GTI
En bedankt aan Steven en matteus voor het ritje richting café
Spijtig dat ik dus net weg moest toen onze wannes aan kwam, verdorie ik wou zo graag is mee! Maar zo te horen was het nodige spectakel aanwezig, ik ben trots makker! Team sideways!
@gTa: achteraf hoorde ik dat je vol over die gele bumpjes bent gegaan. Nu ja, dan begrijp ik wel meer waarom je wiel 'zo' los staat
Das hetzelfde of je laat je kar van enkele meters hoog tegen de grond smakken ofzo
Maar loskomen gaat het écht niet doen
Moet ff spannend zijn geweest. Maar euhm...dat je rem dan niet werk aan 1 wiel klopt. Maar je hebt nog altijd 3 andere wielen dat zouden moeten remmen.
Ok je kar zal gigantisch scheef trekken maar dan nog zou je moeten kunnen remmen...
nope ineens niks meer ineens "pedal to the metal" wel de verkeerde maar kom
remkracht 0
nope ineens niks meer ineens "pedal to the metal" wel de verkeerde maar kom
remkracht 0
Ik kan niet volgen. ge dacht da uw koppeling de rem was ofzo?
Serieus, als uw remleiding plat geduwt zit aan 1 rem kan de oliedruk nog wel naar alle andere remmen. Als je écht niks van remmen had zou ik toch ietsjes meer ongerust zijn
Ik kan niet volgen. ge dacht da uw koppeling de rem was ofzo?
Serieus, als uw remleiding plat geduwt zit aan 1 rem kan de oliedruk nog wel naar alle andere remmen. Als je écht niks van remmen had zou ik toch ietsjes meer ongerust zijn
Had echt 0% remmen ,pedaal ging ineens tot tegen de grond ,zeer angstig moment!
Is terug in orde nu,enkel 1 leiding moeten vervangen en ontluchten.
Ik kan niet volgen. ge dacht da uw koppeling de rem was ofzo?
Serieus, als uw remleiding plat geduwt zit aan 1 rem kan de oliedruk nog wel naar alle andere remmen. Als je écht niks van remmen had zou ik toch ietsjes meer ongerust zijn
Zal gewoon last gehad hebben van fading, die remleiding zal kapot gegaan zijn na het keien scheppen ofzo?
Had echt 0% remmen ,pedaal ging ineens tot tegen de grond ,zeer angstig moment!
Is terug in orde nu,enkel 1 leiding moeten vervangen en ontluchten.
Kom dat es tegen zeg Had je ervoor al last van fading of was het van 100% naar 0% in no time ?
In geval van dat laatste zou ik mij toch zorgen maken hoor, dit kan en mag niet !
In geval van fading kan ik er wel inkomen, dan moet je zeker eens betere remolie gebruiken die tegen hogere temperaturen kan en misschien iets minder lang, maar krachtiger remmen ?
Comment