Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
    Dan zou ik toch eens aan de oren trekken van diegene die uw remmen heeft "aangepast"... of zeggen we beter "aangetast"
    Klemmetje dat de remleidingen weghoud van de schokbrekers was gewoon afgebroken,
    daardoor is deze ertussen gesukkeld.
    Reed er trouwens al ongeveer 1.5 jaar zo mee rond dus het zou te laat zijn om aan de oren te trekken denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

zalig ragkrel

Ohja, ik denk dat, puur voor de driftfun, een E30 minder gaat bieden dan Silvia... een E30 is veel efficiënter en gaat zeer neutraal door de bocht... uiteraard, als je een E30 met genoeg paardjes hebt krijg je die ook dwars, maar met de Nissan moet je je gas nog maar lossen bij het ingaan van de bocht en het is al zover
      Tjoening

Wannes, plak daar een ringsticker op zo een grote op de motorkap Nismo

Comment

• ik had gisteren ook wel fel last van de remmen..na 4 toeren moest ik al serieus pompen om wat druk te krijgen...maar als ik dan zie dat de achterste niet meer werkte, mag ik al gelukkig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

huh?!

Partners in Crime

Comment

• Let maar op met zo'n truukjes...
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Iemand een foto van een zwarte sunny en een zwarte civic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                Iemand een foto van een zwarte sunny en een zwarte civic ?
                Die Sunny is een paar keer goed rechtdoor geschoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                  Zo fokkin' nice die golf!!

Zou alleen een klein beetje verlaagd mogen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                    Die Sunny is een paar keer goed rechtdoor geschoven.
                    Is een collega van me maar ik ben zelf niet geweest. Staan geen slicks op he
                    En de civic is eraf moeten gaan met problemen. Zou super zijn moest daar iemand een fotoke van hebben

Comment

• Ten eerste bedankt voor de pics, ten tweede, volgende keer hoop ik op tijd te zijn bij de volgende circuit-meeting dat ik dat volle forumvermaak ook eens kan meemaken. Dit keer was gewoon halsoverkop omdat ik vroeger gedaan had met werken en omdat men rechtse voet serieus jeukte!
                      Ik ga toch ook een horen achter betere remolie of pads want na een halfuurtje zolder kreeg ie toch wel serieus meer moeite om te remmen, ik moest mijn pedaal meer dan half indrukken wat ik nog nooit meegemaakt heb. Daardoor word het inschatten wanneer ik de bocht moet insturen toch bemoeilijkt.

Iemand suggesties over goede remolie/remblokken rekening houden met Dagelijks gebruik/AfEnToe Circuitgebruik?

thx

Comment

• Een paar van onze beste Wannes.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by jurbe; 20/09/2007, 19:56.
                        Nissan QQ driver.

Comment

• Morgen meer.
                          Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Euh, 'k heb je wel zien staan maar ik wist niet dat jij dat was... Next time
                            Héhé, ik denk da ik u ook heb gezien bij de 24uren dan. Volgende keer zegt ge idd maar iets (of ik ) nu ge mijn gezicht toch kent
                            Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
                            Wel voor mij was het een minder dagje!
                            komen "rijden" van 4 tot 5

Na een 15 tal minuten ineens geen remmen meer en tegen 170+ de grindbak in gevlogen.
                            Ik dacht dat mijn autoke voor de vuilbak ging zijn op dat moment en ik de banden zou invliegen.
                            Maar na de eerste grindbak te zijn doorgeschoven+over een wegje begon ik keien te scheppen(in de tweede grindbak)en
                            kwam ik redelijk snel tot stilstand,k'had nog een paar meterkes over .
                            Da karreke heeft mij er dan uit komen trekken;bedankt gasten
                            Dan zo goed mogelijk gefixt om thuis te geraken met dank aan de organisatie (klemmeke van remleiding was afgebroken en
                            remleiding was verpletterd tussen schokbrekers)
                            Gelijk nen ouwe van 95 naar huis gereden omdat de remmen maar +-40%werkten

Achteraf gezien geen enkele schade(buiten de remleiding dan)
                            Enigste probleem is dat ik nog steeds keitjes hoor rammelen en vallen de hele tijd

Volgende keer zal ik er weer zijn maar vanaf volgend jaar ga ik mij toch iets anders aanschaffen
                            waarbij eventuele schade geen enkele rol speelt

grtzz Dennis
                            Was die Civic Type R van u ?

Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                            Iemand een foto van een zwarte sunny en een zwarte civic ?
                            Denk het wel, ja Kan nog wel effe duren, moet nog veel foto's verwerken (zelfs nog van 24uren)
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Sinister en nikolaswinne zitten waarschijnlijk nog te wachten op hun actiefoto's, maar 't uploaden gaat maar moeizaam nu
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mooie foto's!

Comment

• Heb jij een fotosite voor die terug te vinden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Sinister en nikolaswinne zitten waarschijnlijk nog te wachten op hun actiefoto's, maar 't uploaden gaat maar moeizaam nu

upgrade u inet maat of ga naar zweden hehe

toch niet op smallband eh ?

Comment

• volgende trackday alle forummers een AW sticker op de deuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        volgende trackday alle forummers een AW sticker op de deuren
                                        Als ze alle AW-stickerdragers dan associëren met de Silvia, gaan jullie veel ruimte krijgen op de baan
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X