Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    euhm, ik herken daar niemand hoor, hij heeft een helm op en die andere kerel op wie hij es kwaad kijkt (denk ik) reed in zo een huurfortje

reed er iemand van het forum in een huurfrot?
    Ah is dat ne frot

Daar komt rook uit en 't schuift, ik dacht Wannes
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat voor een Ford is dat dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Wat voor een Ford is dat dan?
        zo een huursierra met alle lampen en ruiten uitgestampt

Comment

• dacht ook eerst mezelf te herkennen , maar het is duidelijk geen silvia...sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            dacht ook eerst mezelf te herkennen , maar het is duidelijk geen silvia...sorry
            en hij ging ook ni dwars genoeg

Comment

• voila

Comment

• Ja, daar is wel iets van
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die huur-Sierra's zijn GEK !!

Laatste ERAN-day kwam ik achter eentje aan te rijden. Chicane voor de start-finish, ik vond precies dat die nogal laat in de remmen ging, daarna onderstuur voor dood en compleet ondersturend het gras en 't vuil in, stofwolk size "huge". Beetje laten kom ik 'm weer tegen, aan de kleine chicane voor de sacramentsheuvel, weer hetzelfde. Veel te laat in de remmen, ondersturend BAM de curbs op. En dat was temidden verkeer.

Fok, krijg zo'n ding in je gat, zeg.

Comment

• dan heb je toch nog liever de wannes met zijn silvia hé

Comment

• Ja, maar 'k was ook blij dat ik langs de kant stond om je fratsen te bekijken. Daar in de chicane had ge de Silvia toch niet zo super onder controle en 'k zou niet zo graag zo'n waggelend scheepje in de buurt van mijn kar hebben, eigenlijk.

Maar 't was GRANDIOOS om naar te kijken !!!

Comment

• ik zal dat nooit uithalen als ik tussen het verkeer zit... ik zou niet graag iemand anders kar platvoeren...

Comment

• Ik heb videookes waar ge dat doet net nadat een Porsche u had uitgeremd voor de chicane, en met een andere kar kort achter je. Bedoel jij met "tussen verkeer" dat er ene links en rechts van u rijdt, dan, ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik heb videookes waar ge dat doet net nadat een Porsche u had uitgeremd voor de chicane, en met een andere kar kort achter je. Bedoel jij met "tussen verkeer" dat er ene links en rechts van u rijdt, dan, ofwa?
                            Nu je zélf eens begint over die videookes...
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Die huur-Sierra's zijn GEK !!

Laatste ERAN-day kwam ik achter eentje aan te rijden. Chicane voor de start-finish, ik vond precies dat die nogal laat in de remmen ging, daarna onderstuur voor dood en compleet ondersturend het gras en 't vuil in, stofwolk size "huge". Beetje laten kom ik 'm weer tegen, aan de kleine chicane voor de sacramentsheuvel, weer hetzelfde. Veel te laat in de remmen, ondersturend BAM de curbs op. En dat was temidden verkeer.

Fok, krijg zo'n ding in je gat, zeg.
                              De stevigheid van het koetswerk is hilarisch. Er reed zo'n kar voor mij en toen hij bocht aansneed ging dook zijn neus de bocht in terwijl de achterkant nog rechtuit wou.

Comment

Ik heb videookes waar ge dat doet net nadat een Porsche u had uitgeremd voor de chicane, en met een andere kar kort achter je. Bedoel jij met "tussen verkeer" dat er ene links en rechts van u rijdt, dan, ofwa?
                                teon ben ik wel niet dwars gegaan hé als ze plots nog voor mijn neus duiken , en ik geraak niet gestopt , dan moeten ze het zelf maar weten...ik kan niet ineens in de ruimte verdwijnen hé maar ik probeer op dat moment zeker op de baan te blijven..je mag me de video's altijd eens doorsturen als je wil.

Comment

• Neenee, da's juste, toen zijde de controle ni verloren. Maar voor ons toeschouwers was dat eigenlijk gewoonweg niet te voorspellen hoe die kar zich zou gedragen, ge kwam aangereden, ge sneed de bocht aan, dat spel ging dwars, ge knalde de andere kant uit en dan was 't voor ons afwachten of je ze ging kunnen houden of niet. 't Was zot, dat spel gaat zo scheef op zijn poten staan dat ge waarschijnlijk door de zijruit aan de grond kunt likken ... zonder dat ge uwe kop ver moet uitsteken. Zalig om zien. En die banden! 't Zijn gelijk schellen pudding!

Comment

• Zou dit te doen zijn met de MG? We hebben nog 'n roll-bar liggen

Comment

• Jaja, foto's staan online
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Jaja, foto's staan online
                                        Nog ene die niks beters te doen heeft in de les...

Ga die foto's straks thuis bekijken, hier gaan ze dat niet graag hebben denk ik

Comment

Dus geen EBC, da's genoteerd.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          EBC RedStuff
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Canceled.

Waren, in tegenstelling tot wat de Belgische EBC-dealer eerst zei, NIET over te zetten op m'n toekomstige '1, en een setje blokken énkel maar voor een lease-auto zelf aankopen? Ho maar.
                                          Waarom de overgang van geen naar wél EBC ?
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X