Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs er een ingang aan hal 1?
Zoja: hoe geraak ik daar het best?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKoning boudewijnstadion?
Is dat daar ofwat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtener stond vandaag zelfs een artikel in het nieuwsblad over de boertige manieren van de gemiddelde salonbezoeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMijn ma zei dat dit weekend in HBVL ook een artikel stond over het gedrag van salonbezoekers. De personen die de wagens kuisen, zeiden erin dat ze zelfs uitwerpselen van de medemens tegenkomen Hoe erg is het dan wel niet gesteld?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kan me moeilijk inbeelden dat iemand überhaupt de kans krijgt om in een wagen zijn behoefte te doen Volgens mij wouden die kuismanne ook eens interessant doen
Comment
-
één uur,
bottom line: ik had een Range en wil terug een Range
en als de MINI moet gaan een Audi A1 of een BMW123DperformancePack
X6=machtig bakske
Scuderia, ne gewone is ook al goed
GT2=waow
FIAT500=beikes, allee voor ne vent toch, als vrouw=ok
Maseratie GT=in 't rood aub, met gunmetalgrey velgen
...
Comment
-
Ik ben vrijdagnamiddag geweest en was teleurgesteld in 2 zaken
Enderzijds mistte ik de sfeer van andere jaren. Er hing weinig gezellig's. Net of je door de Colruyt wandelt.
En ten tweede (en waarschijnlijk heeft dat met feit 1 te maken). IK vond dat er wel erg weinig volk was. Ik ben om 16h toegekomen en pas om 21.30 doorgegaan. En de hele avond door viel het me op hoe weinig volk er wel liep voor een vrijdagavond. Zeker vergeleken met 2 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
En ten tweede (en waarschijnlijk heeft dat met feit 1 te maken). IK vond dat er wel erg weinig volk was. Ik ben om 16h toegekomen en pas om 21.30 doorgegaan. En de hele avond door viel het me op hoe weinig volk er wel liep voor een vrijdagavond. Zeker vergeleken met 2 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kan me moeilijk inbeelden dat iemand überhaupt de kans krijgt om in een wagen zijn behoefte te doen Volgens mij wouden die kuismanne ook eens interessant doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk kan je verzekeren dat er wel degelijk al dergelijke voorvallen zijn geweest in het verleden. In gewone wagens heeft dat dan te maken met één of ander "ongelukje" van desbetreffende (eventueel nogal incontinente) persoon. Maar op een salon waar er mobilhomes aanwezig zijn, maak je serieus wat andere dingen mee, als je als standhouder niet het nodige toezicht organiseert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk kan je verzekeren dat er wel degelijk al dergelijke voorvallen zijn geweest in het verleden. In gewone wagens heeft dat dan te maken met één of ander "ongelukje" van desbetreffende (eventueel nogal incontinente) persoon. Maar op een salon waar er mobilhomes aanwezig zijn, maak je serieus wat andere dingen mee, als je als standhouder niet het nodige toezicht organiseert.
Comment
-
Ik ben gisteren (dinsdag) geweest.
Véél volk, zeker in de namiddag. En véél mensen zijn ongemanierd.
Standen van Mini en Audi waren verschrikkelijk klein en een pak volk, ik werd er zelfs ambetant van.
Verschrikkelijke pretentie van Ferrari, Lamborghini en Maserati.
En te veel witte auto's, niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPfff kinderen zouden ze moeten verbieden. Dat is toch geen doelgroep, en trouwens je gaat er toch ook niet mee naar de eroticabeurs???
Ik ben geen doelgroep voor een Rolls, mag ik daar dan ook niet gaan kijken?
Op 'kindheid' plakt geen leeftijd. Er zijn ook 40-jarigen die naar het salon gaan en zich gedragen als een kind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenOp 'kindheid' plakt geen leeftijd. Er zijn ook 40-jarigen die naar het salon gaan en zich gedragen als een kind.
Achja dat is nu eenmaal wel een beurs zeker... In Duitsland nemen ze zelfs hun honden mee.... en niet alleen van die keffertjes hoor !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Ik ben geen doelgroep voor een Rolls, mag ik daar dan ook niet gaan kijken?
Op 'kindheid' plakt geen leeftijd. Er zijn ook 40-jarigen die naar het salon gaan en zich gedragen als een kind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHij drukt zich mss niet echt uit, want bv. een 15-jarige is dan ook geen doelgroep, maar je begrijpt toch wat hij bedoelt Klein koters van 6 jaar bv. horen daar echt niet thuis. Die lopen in de weg, die willen in elken auto zitten, rukken aan alles wat ze maar kunnen rukken (niet vettig bedoeld), .. ok, er zullen ook volwassenen zijn die dat doen, maar door kinderen onder de 12 bv. uit te sluiten ga je al veel van die zaken uitsluiten. Ook al kunnen die kinderen er niet aan doen, de ouders moeten ze maar een beetje manieren aanleren. Als ik klein was ging ik ook mee naar het autosalon, en ja ik zat al eens in een wagen, maar moest ik het ook maar proberen om ergens aan te sleuren of weet ik veel wat, ik zou het geweten hebben .. en het zou de laatste wagen geweest zijn waar ik in mocht.
ik heb me meer gestoord aan kereltjes (16-20 jaar) met nektapijten die een half uur lang in auto's blijven zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenRood: Die mensen moeten het toilet toch testen. Voor je het weet koop je een kat in een zak... Nee, ik vind het ook wel erg dat je dergelijke dingen doet. Je moet zelfs niet betalen om naar het toilet te gaan, waarom die dingen doen dan? De wereld gaat kapot, mannen
Comment
Comment