Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichtenik heb me meer gestoord aan kereltjes (16-20 jaar) met nektapijten die een half uur lang in auto's blijven zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk was heel blij da ik mijne jas in den auto heb laten liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenvolwassenen die hotdogs boefend in een M3 plaatsnemen, ja, dat bestaat
@tomski: het was een mierennest bij audi, ik moet er over gezien hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIedereen wil een Audi pecies
nieuwe A4: niet geslaagd
Audi A3 Cabrio:
RS6: foute kleur, ma echt hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichtenhttp://www.hln.be/hln/nl/940/Autonie...utosalon.dhtml
maar liefst 75.000 minder bezoekers dit jaar!
Maar het einde was wel fijn
Heb het op tv gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen waarom, ze verliezen veel van hun pluimen
nieuwe A4: niet geslaagd
Audi A3 Cabrio:
RS6: foute kleur, ma echt hé
A3 Cabrio: met de juiste opties, heel geslaagd .. en de meeste vrouwen vinden hem standaard al geslaagd
RS6: omdat hij in het wit niet echt geslaagd is, verliest hij veel van zijn pluimen? Een ander kleur kiezen hé als ge ene koopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenToen alle wagens aan het toeteren waren....
Heb het op tv gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIedereen wil een Audi pecies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vond het trouwens decadent hoe die bezig waren met champagne spuiten. En voor de rest klagen ze over de bezoekers die geen respect hebben voor de tentoongestelde wagens, en dan zie ik verkopers van bij Mini (denk ik) ff champagne spuiten tot in de wagen. En het was geen klein beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk denk dat dat een Volvo C30 was maar inderdaad ik vond het ook schandalig.
Comment
Comment