Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat is wel rond de examenperiode maar één dagje/namiddag moet er toch wel afkunnen hoor. Een mens moet zich ook ontspannen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Wij gaan uiteraard aangezien er een zwarte 8C op de Alfastand zal prijken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        als je vader toch geïnteresseerd is moet je gewoon even langs de garage gaan, interesse tonen en is vragen of ze geen kaart hebben voor het autosalon. Elke dealer heeft er wel op overschot

merci voor de tip,
        zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ||RENAULT|| Bekijk Berichten
          merci voor de tip,
          zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?
          uuhm nu is het nog wel veel te vroeg ze . Ga best eind december of de week voor het autosalon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            uuhm nu is het nog wel veel te vroeg ze . Ga best eind december of de week voor het autosalon
            Is bij onze dealer passeren ook dan

Comment

natuurlijk ga ik ernaar toe ( ik en betaal er nie voor ze )

I can't wait!

Comment

Ik soms, allé men pa
                Soms zijn die nocturnes ambetant als ge dan de dag erna naar school moet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                  Als alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?
                  En loop alles volgens plan? Ik ga er ook eens kijken, samen met mijn pa. We gaan dus in het weekend, daar hij in de week geen tijd heeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    En loop alles volgens plan? Ik ga er ook eens kijken, samen met mijn pa. We gaan dus in het weekend, daar hij in de week geen tijd heeft...
                    Nee jammergenoeg niet

Door tegenvallende resultaten mag ik niet gaan van de school (je mist immers de lessen tijdens het salon)

Zéér jammer, ik was aangenomen en mocht bij de nieuwe CL staan.

Voor volgend jaar zou het dan zeker in orde moeten komen

Comment

Is er al iets bekend van nieuwigheden op het salon?

Comment

Ik ga, weet alleen nog ni me wie of hoe

Comment

ik ga ook, weekend waarschijnlijk weer

Comment

Ik ga ook, met camera.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Welke supermerken gaan er staan, ik bedoel Aston Martin, Maserati, Lamborghini, Rolls-Royce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                                Welke supermerken gaan er staan, ik bedoel Aston Martin, Maserati, Lamborghini, Rolls-Royce?
                                Mercedes heeft al toegezegd

Comment

Ik ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                                    Ik ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!
                                    Ik ga dan ook. Ik heb wel gemerkt dat de prijs 6,5 euro duurder is dan vorig jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Mercedes heeft al toegezegd
                                      Met Maybach hoop ik dan wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                                        Die staan er

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                                          Ik denk ook dan te gaan
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X