Dat is wel rond de examenperiode maar één dagje/namiddag moet er toch wel afkunnen hoor. Een mens moet zich ook ontspannen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWij gaan uiteraard aangezien er een zwarte 8C op de Alfastand zal prijken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenals je vader toch geïnteresseerd is moet je gewoon even langs de garage gaan, interesse tonen en is vragen of ze geen kaart hebben voor het autosalon. Elke dealer heeft er wel op overschot
merci voor de tip,
zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ||RENAULT|| Bekijk Berichtenmerci voor de tip,
zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenuuhm nu is het nog wel veel te vroeg ze . Ga best eind december of de week voor het autosalon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAls alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenEn loop alles volgens plan? Ik ga er ook eens kijken, samen met mijn pa. We gaan dus in het weekend, daar hij in de week geen tijd heeft...
Door tegenvallende resultaten mag ik niet gaan van de school (je mist immers de lessen tijdens het salon)
Zéér jammer, ik was aangenomen en mocht bij de nieuwe CL staan.
Voor volgend jaar zou het dan zeker in orde moeten komen
Comment
-
Ik ga ook, met camera.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWelke supermerken gaan er staan, ik bedoel Aston Martin, Maserati, Lamborghini, Rolls-Royce?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk BerichtenIk ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMercedes heeft al toegezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWelke supermerken gaan er staan, ik bedoel Aston Martin, Maserati, Lamborghini, Rolls-Royce?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk BerichtenIk ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment