Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je vader toch geïnteresseerd is moet je gewoon even langs de garage gaan, interesse tonen en is vragen of ze geen kaart hebben voor het autosalon. Elke dealer heeft er wel op overschot
merci voor de tip,
zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?
merci voor de tip,
zal morgen eens langsgaan samen met hem. we zouden graag de vrijdag 18 januari gaan als het nocturne is. Zou er die dag al veel volk op het salon zijn?
uuhm nu is het nog wel veel te vroeg ze . Ga best eind december of de week voor het autosalon
Ik ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!
Ik ga traditiegetrouw ook, maar ik ga de 16de al op de VIP-dag. Kost wel meer aan inkom, maar er is véél minder volk en heel wat exclusieve wagens die op de publieksdagen op slot staan zijn dan gewoon los. Mijn dagje verlof staat al op de planning!
Ik ga dan ook. Ik heb wel gemerkt dat de prijs 6,5 euro duurder is dan vorig jaar
Comment