Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De indeling ziet er compleet anders uit als vorige jaren: Mercedes niet meer in hal 10, Ford niet meer in hal 2, Porsche nu bij VW, moto's in hallen 8 en 9.
    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Ze kunnen maar zien dat ze van Maserati een uitnodiging sturen (ze doen da wel voor Geneve & Frankfurt) ! anders ga ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
        Als alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?
        Informant? Dat klinkt zo "Miami Vice".

Comment

Ik zou er graag ook wel eens werken, maar dat is altijd tijdens de examens. Ik ga wel tussen enkele examens door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Aanwezig, hopelijk met men nieuwe camera!

Idem hier, dan ga ik men nieuw speeltje kopen. In de solden dan natuurlijk

Comment

Jawadde die VIP dag is ferm duur geworden. 4 jaar geleden ben ik gegaan op die dag en als ik me dat goed herinner was dat toen het dubbele van de normale toegangsprijs.

Comment

ik ga de avond als ik gratis kaarten heb...

de nocturne dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                  ik ga de avond als ik gratis kaarten heb...

de nocturne dus
                  Meestal geven ze toch altijd een gratis kaart voor de nocturne bij Autogids, ni?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                    Meestal geven ze toch altijd een gratis kaart voor de nocturne bij Autogids, ni?
                    Jep zo is dat. Ik ga dan waarschijnlijk gaan tijdens de Nocturne..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                      voila...maar dna moet ik da boeksken kopen, mijn ma krijgt die zowieso graits... aha!!! das weer 3 euro uitgespaard!!!

ik vraag me af wie eigenlijk echt betaald voor het salon!

Comment

echt hé

Comment

To do:
                          Autogids kopen voor nocturne kaarten.
                          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Ik ga zowieso de 16de tijdens de VIP dag.
                            De opening laat ik aan me voorbij gaan aangezien dit nog steeds een stijve bedoening is...

Comment

Er zijn er nog zenne 2 jaar geleden nog 2 kaarten die ik over had verkocht aan 2 gasten. Kweet nemeer hoe het juist ineen zat, maar vanaf een bepaald uur kostten de tickets nog maar 50% van de normale prijs (mss net tijdens de nocturne?). Ikke nog snel net voor 17u (denkik) die tickets kunnen verkopen voor de nocturne prijs

Die kerel was nog ni zeker of mijn tickets wel echt waren. Toch raar, want diene die mij die gekocht heeft was zelf ne louchen typ

Comment

ik ga ook gaan tijdens een nocturne, met een autogids kaartje.
                                nu zal ik er 2 moeten kopen want vader(54) zal kijken voor nieuwe wagen.
                                sinds 1995 geleden al.

Toen was het een MB c klasse 1ste generatie 1.8 benz(122pk) met die orange pinkers.
                                wagen is dus bijna 13 jaar en heeft, niet verschieten 65.000 km op de teller

Toen we een tweede auto kochten een AX hit 1.0 om mij te leren rijden dan had hij dat jaar amper 560km gereden, was in het jaar '99, op de keuring keken ze nogal hoor.

nu zal het een nieuwe worden.
                                hij ziet graag zo'n captiva 4x4 2.0 diesel.
                                Maar ik raad hem toch aan om terug benzine te gaan nieuwe c klasse of bmw 3
                                hij rijd al heel zijn leven benzine en om nu diesel te gaan rijden denk ik dat hij zal verschieten. vauxhal cavalier 2.0 100pk automaat, ford taunus, peugeot 404 familie, renault 19 16v
                                Als de captiva uitkwam dan hebben we gaan testrijden met de benzine versie en niet met de diesel. ik rij nu ook diesel omdat ik rond de 30.000km per jaar doe maar eens ik minder km ga doen wordt het zekerlijk een benzine. Het gevoel, sound, de toeren,

eens een petrol head, altijd petrol head...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                  Wss zal er weer een biker-only avond georganiseerd worden. Als't weer een beetje meezit zal ik dan wel gaan. Als't weer tegenvalt, dan neem ik gewoon mijn helm mee in den tuut.
                                  Que? Wat houdt dit in, biker-only avond? Ik zal gaan, ergens tussen 21 en 27 jan, waarschijnlijk ergens midden in de week, om de drukte te vermijden.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

ik ga misschien ook eens gaan, 't is een beetje te zien wat er staat en of ik tijd heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ||RENAULT|| Bekijk Berichten
                                      ik ga ook gaan tijdens een nocturne, met een autogids kaartje.
                                      nu zal ik er 2 moeten kopen want vader(54) zal kijken voor nieuwe wagen.
                                      sinds 1995 geleden al.

Toen was het een MB c klasse 1ste generatie 1.8 benz(122pk) met die orange pinkers.
                                      wagen is dus bijna 13 jaar en heeft, niet verschieten 65.000 km op de teller

Toen we een tweede auto kochten een AX hit 1.0 om mij te leren rijden dan had hij dat jaar amper 560km gereden, was in het jaar '99, op de keuring keken ze nogal hoor.

nu zal het een nieuwe worden.
                                      hij ziet graag zo'n captiva 4x4 2.0 diesel.
                                      Maar ik raad hem toch aan om terug benzine te gaan nieuwe c klasse of bmw 3
                                      hij rijd al heel zijn leven benzine en om nu diesel te gaan rijden denk ik dat hij zal verschieten. vauxhal cavalier 2.0 100pk automaat, ford taunus, peugeot 404 familie, renault 19 16v
                                      Als de captiva uitkwam dan hebben we gaan testrijden met de benzine versie en niet met de diesel. ik rij nu ook diesel omdat ik rond de 30.000km per jaar doe maar eens ik minder km ga doen wordt het zekerlijk een benzine. Het gevoel, sound, de toeren,

eens een petrol head, altijd petrol head...
                                      als je vader toch geïnteresseerd is moet je gewoon even langs de garage gaan, interesse tonen en is vragen of ze geen kaart hebben voor het autosalon. Elke dealer heeft er wel op overschot

Comment

Wij gaan uiteraard aangezien er een zwarte 8C op de Alfastand zal prijken .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Met 7 examens in januari zal er niet veel tijd overschieten.

Ik wacht af!

Comment

Working...
                                          X