De indeling ziet er compleet anders uit als vorige jaren: Mercedes niet meer in hal 10, Ford niet meer in hal 2, Porsche nu bij VW, moto's in hallen 8 en 9.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAls alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAanwezig, hopelijk met men nieuwe camera!
Idem hier, dan ga ik men nieuw speeltje kopen. In de solden dan natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik ga de avond als ik gratis kaarten heb...
de nocturne dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenMeestal geven ze toch altijd een gratis kaart voor de nocturne bij Autogids, ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenMeestal geven ze toch altijd een gratis kaart voor de nocturne bij Autogids, ni?
ik vraag me af wie eigenlijk echt betaald voor het salon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik vraag me af wie eigenlijk echt betaald voor het salon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik vraag me af wie eigenlijk echt betaald voor het salon!
Die kerel was nog ni zeker of mijn tickets wel echt waren. Toch raar, want diene die mij die gekocht heeft was zelf ne louchen typ
Comment
-
ik ga ook gaan tijdens een nocturne, met een autogids kaartje.
nu zal ik er 2 moeten kopen want vader(54) zal kijken voor nieuwe wagen.
sinds 1995 geleden al.
Toen was het een MB c klasse 1ste generatie 1.8 benz(122pk) met die orange pinkers.
wagen is dus bijna 13 jaar en heeft, niet verschieten 65.000 km op de teller
Toen we een tweede auto kochten een AX hit 1.0 om mij te leren rijden dan had hij dat jaar amper 560km gereden, was in het jaar '99, op de keuring keken ze nogal hoor.
nu zal het een nieuwe worden.
hij ziet graag zo'n captiva 4x4 2.0 diesel.
Maar ik raad hem toch aan om terug benzine te gaan nieuwe c klasse of bmw 3
hij rijd al heel zijn leven benzine en om nu diesel te gaan rijden denk ik dat hij zal verschieten. vauxhal cavalier 2.0 100pk automaat, ford taunus, peugeot 404 familie, renault 19 16v
Als de captiva uitkwam dan hebben we gaan testrijden met de benzine versie en niet met de diesel. ik rij nu ook diesel omdat ik rond de 30.000km per jaar doe maar eens ik minder km ga doen wordt het zekerlijk een benzine. Het gevoel, sound, de toeren,
eens een petrol head, altijd petrol head...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenWss zal er weer een biker-only avond georganiseerd worden. Als't weer een beetje meezit zal ik dan wel gaan. Als't weer tegenvalt, dan neem ik gewoon mijn helm mee in den tuut.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ||RENAULT|| Bekijk Berichtenik ga ook gaan tijdens een nocturne, met een autogids kaartje.
nu zal ik er 2 moeten kopen want vader(54) zal kijken voor nieuwe wagen.
sinds 1995 geleden al.
Toen was het een MB c klasse 1ste generatie 1.8 benz(122pk) met die orange pinkers.
wagen is dus bijna 13 jaar en heeft, niet verschieten 65.000 km op de teller
Toen we een tweede auto kochten een AX hit 1.0 om mij te leren rijden dan had hij dat jaar amper 560km gereden, was in het jaar '99, op de keuring keken ze nogal hoor.
nu zal het een nieuwe worden.
hij ziet graag zo'n captiva 4x4 2.0 diesel.
Maar ik raad hem toch aan om terug benzine te gaan nieuwe c klasse of bmw 3
hij rijd al heel zijn leven benzine en om nu diesel te gaan rijden denk ik dat hij zal verschieten. vauxhal cavalier 2.0 100pk automaat, ford taunus, peugeot 404 familie, renault 19 16v
Als de captiva uitkwam dan hebben we gaan testrijden met de benzine versie en niet met de diesel. ik rij nu ook diesel omdat ik rond de 30.000km per jaar doe maar eens ik minder km ga doen wordt het zekerlijk een benzine. Het gevoel, sound, de toeren,
eens een petrol head, altijd petrol head...
Comment
Comment