ALS ik ga, is het ook de 16e. Heb echt geen zin om in de superdrukke zalen rond te lopen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenStaan er moto's dit jaar?
vanseneigens
elk jaar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvanseneigens
elk jaar he
Ik zou het niet weten , het is 7 jaar geleden dat ik nog geweest ben.
Ik hoop dat die nieuwe Guzzi V7 er staat.
Comment
-
Wereldpremière van de Citroën C5 op het Brusselse autosalon!
Wel enkel de 5-deurs
Comment
-
Autosalon
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenik ga ook
Wanneer plan jij van te gaan ??Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenIk zal deze keer ook gaan.
Wanneer plan jij van te gaan ??
Comment
-
Ik ga ook gaan, heel waarschijnlijk de gala-avond de 15e.
De nocturnes mijd ik een beetje voor 't volk. Normaal ga ik op de VIP-dag, 'k ga deze keer eens de gala-avond proberen, 'k ben benieuwd.
Ik wil vooral de C5, de mazda 6 en de nieuwe V70 besnuffelen. Uiteraard ook de andere nieuwigheden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Als ik vrij krijg op 't labo, en m'n zoetie op haar werk, ga ik ook zeker de 16e proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk ga quasi zeker naar de nocturne de 24e, tis dan receptie van de Fiesta Trophy. Zijn er nog die die avond gaan? En ik ga mss ook eens op de dag dat het enkel voor de pers en vips is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNog mensen die op de VIP-dag gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenExamen van 11 tot 15uur -> zien dat ik tegen 13 uur zeker gedaan ben , den auto in en hopelijk tegen 14 uur op het Autosalon. Dan heb ik nog 4 uurtjes, dat is genoeg
Ik heb die dag geen examen, dus al vroeg onderweg. Eerst met trein naar Brussel Centraal en dan vandaar met de metro tot aan de Heizel. Zie dat wel zo niet zitten met de metro en een duur fototoestel, maar ale, als de papa niet kan en de inkom op de VIP-dag te duur vindt ...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAh!
Ik heb die dag geen examen, dus al vroeg onderweg. Eerst met trein naar Brussel Centraal en dan vandaar met de metro tot aan de Heizel. Zie dat wel zo niet zitten met de metro en een duur fototoestel, maar ale, als de papa niet kan en de inkom op de VIP-dag te duur vindt ...
Comment
-
Comment