Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zou de laguna grandtour er ook staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Waarom niet met de auto?
      Voorlopig rijbewijs, mag nog niet alleen rijden. Dusjah, dan maar met de trein
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Doe dan je rij-examen volgende week hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Doe dan je rij-examen volgende week hé.

Er bestaat nog zoiets als examens voor school Daarna is't de beurt aan die voor 't rijbewijs
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
            Als alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?
            Jup, ikke normaal ook werken op salon, maar bij de 2wielers. (RAD)
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

Voor de mensen die al eens naar een vipdag geweest zijn, is het echt opvallend minder volk dat er loopt, of is het de moeite niet?
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

Comment

der loopt idd minder volk met de vip-dag! en kdacht net dan te gaan natuurlijk plat in mijn examens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                  Voor de mensen die al eens naar een vipdag geweest zijn, is het echt opvallend minder volk dat er loopt, of is het de moeite niet?
                  vroeger (en ik spreek van meer dan 10j geleden) was dat zaaalig. Toen was het nog echt vip. Echt geen volk, iedereen gemoedelijk, ...
                  De laatste jaren merk ik dat de vipdagen soms een kalme weekdag durven beginnen te overtreffen. Twee jaar geleden was de mercedes-stand zelfs te druk om overal in te kunnen gaan zitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt: op een vipdag moeten wachten aan een auto.
                  Het zal misschien beter zijn met de hogere prijs, maar er zijn er weinigen die betalen...

Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Wereldpremière van de Citroën C5 op het Brusselse autosalon!

Wel enkel de 5-deurs

Euh, 't is 4-deurs sedan!

Ik ga misschien (ben nog niet zeker)
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik ga mijn vader vragen of em via de dealer aan kaarten kan geraken voor de dag voor de officiële opening. Dan is er geen kat.

Is dat de VIP-dag dan?

Comment

Dan is er wel genoeg volk, gewoon wat minder dan normaal. Dat is inderdaad de VIP dag

Comment

tschijnt dat zetvierem ook gaat

Comment

Mensen zeggen zoveel Ik hoop van niet eigenlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              Mensen zeggen zoveel Ik hoop van niet eigenlijk

, datum enzo weet'k wel nog niet. Eerste weekend ofzo....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                Der lopen dan echt veeeeeeeeel minder mensen.
                                En veel venten met dames waarvan dadde gewoon 100% zeker van zijt dat het hun vrouw niet is
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  En veel venten met dames waarvan dadde gewoon 100% zeker van zijt dat het hun vrouw niet is
                                  Hoe zie jij dat?

Comment

Misschien zag hij een man met zijn vriendin rondlopen?

Just kidding hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Ik ga mijn vader vragen of em via de dealer aan kaarten kan geraken voor de dag voor de officiële opening. Dan is er geen kat.

Is dat de VIP-dag dan?
                                      geen kat is wat underestimated hoor. zie mijn vorige post hier.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Hoe zie jij dat?
                                        Als ze met een "damme" rondlopen die noch jonger is dan hun eigen docht wss is, maar dan enorm schaars gekleed, met een lijntje om U tegen te zeggen, fuck me boots die de aandacht van hun valse boobs moeten houden en heel den tijd rond hun nek hangt... Dan wete gauw hoe laat het is
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Als ze met een "damme" rondlopen die noch jonger is dan hun eigen docht wss is, maar dan enorm schaars gekleed, met een lijntje om U tegen te zeggen, fuck me boots die de aandacht van hun valse boobs moeten houden en heel den tijd rond hun nek hangt... Dan wete gauw hoe laat het is
                                          Ah, je hebt het over mijn vriendin

Tegenwoordig zijn dat ook echte vrouwen hoor. Voetballersvrouwen van de nouveaux riches!

Comment

Working...
                                          X