Zou de laguna grandtour er ook staan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWaarom niet met de auto?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDoe dan je rij-examen volgende week hé.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAls alles volgens plan verloopt ga ik informant zijn bij Mercedes-Benz, zijn er nog mensen die gaan werken op het salon ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVoor de mensen die al eens naar een vipdag geweest zijn, is het echt opvallend minder volk dat er loopt, of is het de moeite niet?
De laatste jaren merk ik dat de vipdagen soms een kalme weekdag durven beginnen te overtreffen. Twee jaar geleden was de mercedes-stand zelfs te druk om overal in te kunnen gaan zitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt: op een vipdag moeten wachten aan een auto.
Het zal misschien beter zijn met de hogere prijs, maar er zijn er weinigen die betalen...
Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWereldpremière van de Citroën C5 op het Brusselse autosalon!
Wel enkel de 5-deurs
Ik ga misschien (ben nog niet zeker)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMensen zeggen zoveel Ik hoop van niet eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVoor de mensen die al eens naar een vipdag geweest zijn, is het echt opvallend minder volk dat er loopt, of is het de moeite niet?
En veel venten met dames waarvan dadde gewoon 100% zeker van zijt dat het hun vrouw niet isOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEn veel venten met dames waarvan dadde gewoon 100% zeker van zijt dat het hun vrouw niet is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk ga mijn vader vragen of em via de dealer aan kaarten kan geraken voor de dag voor de officiële opening. Dan is er geen kat.
Is dat de VIP-dag dan?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHoe zie jij dat?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAls ze met een "damme" rondlopen die noch jonger is dan hun eigen docht wss is, maar dan enorm schaars gekleed, met een lijntje om U tegen te zeggen, fuck me boots die de aandacht van hun valse boobs moeten houden en heel den tijd rond hun nek hangt... Dan wete gauw hoe laat het is
Tegenwoordig zijn dat ook echte vrouwen hoor. Voetballersvrouwen van de nouveaux riches!
Comment
Comment