Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 22ste heb ik gedaan met de examens dus ik zal wss de 23ste gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      vroeger (en ik spreek van meer dan 10j geleden) was dat zaaalig. Toen was het nog echt vip. Echt geen volk, iedereen gemoedelijk, ...
      De laatste jaren merk ik dat de vipdagen soms een kalme weekdag durven beginnen te overtreffen. Twee jaar geleden was de mercedes-stand zelfs te druk om overal in te kunnen gaan zitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt: op een vipdag moeten wachten aan een auto.
      Het zal misschien beter zijn met de hogere prijs, maar er zijn er weinigen die betalen...

Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?
      Dat is een algemene trend op de meeste Europese autosalons, meer en meer volk komt naar de VIP/professionele dagen. Met als gevolg dat zij hun meerwaarde aan het verliezen zijn. Het is nog altijd doenbaar qua drukte, maar het is niet meer zo dat je bij wijze van spreken bijna alleen rondloopt en je direct in elke auto kunt plaatsnemen. Die tijden zijn voorbij.

Op de gala-avond ben ik nog niet geweest. Laat maar weten hoe druk het dan is
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        oja ik ga op donderdag 17 januari , vanaf 10 uur ben ik daar
        Same here

Comment

• Ik had een uitnodiging verwacht die er niet komt, dus zal het niks worden. ( toch ook examens dusja... )

Er zullen wel genoeg anderen verslag uitbrengen zeker....

Comment

• Bij ROMEIN Aalst hadden ze nog geen kaarten . Hij ging bellen wanneer ze binnen kwamen en er een paar aan kant leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              Bij ROMEIN Aalst hadden ze nog geen kaarten . Hij ging bellen wanneer ze binnen kwamen en er een paar aan kant leggen
              Nou, hebben ze je 2 keer liggen.

Eerst verkopen je ze iets waarvan ze u doen geloven dat het een Mini is, en nu dit.

Een ezel stoot zich geen 2 keer...

Ezel > politie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?
                Hoe geraak je daar binnen? Prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Nou, hebben ze je 2 keer liggen.

Eerst verkopen je ze iets waarvan ze u doen geloven dat het een Mini is, en nu dit.

Een ezel stoot zich geen 2 keer...

Ezel > politie
                  Tja, ik heb een MINI waarmee ik kan rijden. Jouw Mini staat maar op te roesten tussen matrassen.

Comment

Tja, ik heb een MINI waarmee ik kan rijden. Jouw Mini staat maar op te roesten tussen matrassen.
                    Tis maar wat je rijden noemt natuurlijk.

De titanic reed ook niet echt goed he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Tis maar wat je rijden noemt natuurlijk.

De titanic reed ook niet echt goed he
                      De Titanic reed niet

Comment

De Titanic reed niet

Je meent het.

En hoe kwam dat?

Was ie te groot en te bootachtig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Iemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
                          Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
                          eens de garage binnenwippen en eens kreften, meestal komt dat in orde

Comment

• is er een AW stand en zo ja mogen AW-forummers daar gratis zuipen?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                              is er een AW stand en zo ja mogen AW-forummers daar gratis zuipen?!
                              natuurlijk, en wie het zatst is tegen de avond mag 1 model naar keuze op de bmw-stand afbreken.

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              Iemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
                              Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
                              Ze zijn te krijgen bij je dealer, maar sommige dealers krijgen er zelf geen. Of dat willen ze je laten geloven

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Hoe geraak je daar binnen? Prijs?
                              Ik ga op uitnodiging via een invoerder van personenwagens, ik denk niet dat je die kaarten kan kopen, want op de website staan alleen prijzen van de gewone dagen en de VIP-dag.
                              Ik heb er geen idee van wat het moet voorstellen, we zien wel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Klopt het dat Landwind op het salon gaat staan?

Comment

• Porsche-liefhebbers

Voor zij die nu al nieuwsgierig zijn, hier een minisite van Porsche met de complete stand erop zoals die in Brussel zal te zien zijn:

http://www.porsche.com/microsite/fairs/brussels2008/netherlands.aspx

Comment

• Ik ga 21 januari, maar ik wens wel undercover te blijven. Dus niet in mijn kont pitsen als ge mij herkent aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterY Bekijk Berichten
                                      Porsche-liefhebbers

Voor zij die nu al nieuwsgierig zijn, hier een minisite van Porsche met de complete stand erop zoals die in Brussel zal te zien zijn:

http://www.porsche.com/microsite/fairs/brussels2008/netherlands.aspx
                                      ...je link werkte bij mij niet, nu denk ik van wel... Indien post teveel, mogen mods dit weghalen

Comment

• zijn de gratis kaarten van de dealers niet geldig op een zondag?
                                        want ik vroeg kaarten maar de garage vroeg voor welke dag. want mocht ik op zondag gaan, geven ze er geen wegens toch niet geldig dan.

Comment

• ik durf wedden dat als jij aan je dealer kaarten vraagt voor het autosalon, je er zult krijgen van batibouw

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X