Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vroeger (en ik spreek van meer dan 10j geleden) was dat zaaalig. Toen was het nog echt vip. Echt geen volk, iedereen gemoedelijk, ...
De laatste jaren merk ik dat de vipdagen soms een kalme weekdag durven beginnen te overtreffen. Twee jaar geleden was de mercedes-stand zelfs te druk om overal in te kunnen gaan zitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt: op een vipdag moeten wachten aan een auto.
Het zal misschien beter zijn met de hogere prijs, maar er zijn er weinigen die betalen...
Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?
Dat is een algemene trend op de meeste Europese autosalons, meer en meer volk komt naar de VIP/professionele dagen. Met als gevolg dat zij hun meerwaarde aan het verliezen zijn. Het is nog altijd doenbaar qua drukte, maar het is niet meer zo dat je bij wijze van spreken bijna alleen rondloopt en je direct in elke auto kunt plaatsnemen. Die tijden zijn voorbij.
Op de gala-avond ben ik nog niet geweest. Laat maar weten hoe druk het dan is
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Iemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
eens de garage binnenwippen en eens kreften, meestal komt dat in orde
Iemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
Ze zijn te krijgen bij je dealer, maar sommige dealers krijgen er zelf geen. Of dat willen ze je laten geloven
Ik ga op uitnodiging via een invoerder van personenwagens, ik denk niet dat je die kaarten kan kopen, want op de website staan alleen prijzen van de gewone dagen en de VIP-dag.
Ik heb er geen idee van wat het moet voorstellen, we zien wel.
zijn de gratis kaarten van de dealers niet geldig op een zondag?
want ik vroeg kaarten maar de garage vroeg voor welke dag. want mocht ik op zondag gaan, geven ze er geen wegens toch niet geldig dan.
Comment