De 22ste heb ik gedaan met de examens dus ik zal wss de 23ste gaan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenvroeger (en ik spreek van meer dan 10j geleden) was dat zaaalig. Toen was het nog echt vip. Echt geen volk, iedereen gemoedelijk, ...
De laatste jaren merk ik dat de vipdagen soms een kalme weekdag durven beginnen te overtreffen. Twee jaar geleden was de mercedes-stand zelfs te druk om overal in te kunnen gaan zitten. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt: op een vipdag moeten wachten aan een auto.
Het zal misschien beter zijn met de hogere prijs, maar er zijn er weinigen die betalen...
Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?
Op de gala-avond ben ik nog niet geweest. Laat maar weten hoe druk het dan isThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenoja ik ga op donderdag 17 januari , vanaf 10 uur ben ik daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenBij ROMEIN Aalst hadden ze nog geen kaarten . Hij ging bellen wanneer ze binnen kwamen en er een paar aan kant leggen
Eerst verkopen je ze iets waarvan ze u doen geloven dat het een Mini is, en nu dit.
Een ezel stoot zich geen 2 keer...
Ezel > politie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Daarom probeer ik nu de gala-avond de dag voordien eens. Ik weet echt niet hoeveel volk daar zal zijn. Iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNou, hebben ze je 2 keer liggen.
Eerst verkopen je ze iets waarvan ze u doen geloven dat het een Mini is, en nu dit.
Een ezel stoot zich geen 2 keer...
Ezel > politie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenTja, ik heb een MINI waarmee ik kan rijden. Jouw Mini staat maar op te roesten tussen matrassen.
De titanic reed ook niet echt goed he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTis maar wat je rijden noemt natuurlijk.
De titanic reed ook niet echt goed he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDe Titanic reed niet
Je meent het.
En hoe kwam dat?
Was ie te groot en te bootachtig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenis er een AW stand en zo ja mogen AW-forummers daar gratis zuipen?!
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIemand een idee of en waar er kaarten te krijgen (gratis) zijn voor de VIP-dag?
Ik ben aan het wachten op de levering van m'n nieuwe auto (Alfa 159). Zou de garage of de lease maatschappij dit kunnen regelen?
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHoe geraak je daar binnen? Prijs?
Ik heb er geen idee van wat het moet voorstellen, we zien wel.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Porsche-liefhebbers
Voor zij die nu al nieuwsgierig zijn, hier een minisite van Porsche met de complete stand erop zoals die in Brussel zal te zien zijn:
http://www.porsche.com/microsite/fairs/brussels2008/netherlands.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MisterY Bekijk BerichtenPorsche-liefhebbers
Voor zij die nu al nieuwsgierig zijn, hier een minisite van Porsche met de complete stand erop zoals die in Brussel zal te zien zijn:
http://www.porsche.com/microsite/fairs/brussels2008/netherlands.aspx
Comment
Comment