Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Wie is Patrick Bongers???
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Gewoon de naam "Patrick B0ngers" vermelden en je zit voor je 't weet een glas champagne te drinken in een GT2!
    Lokale champagne handelaar?

Eens bij Rolls Royce proberen.

Met de groeten van den Laurent Perrier

Bij Ferrari en Maserati geraak ik moeiteloos binnen. Bij Lamborghini ken ik nog niemand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      heeft die naam echt gewerkt ??? of ben je op een andere manier binnengeraakt ?
      ook bij maserati geprobeerd ?
      Wel, toen ik aanstalte maakte de groeten te doen van "Patrick B0ngers" stond ik al binnen en had ik al een glas sjampi vast, idem bij Maser maar zonder Sjampi...

Het hielp misschien wat dat ik nog in m'n pak van mondeling examen rondliep!

Anyway, bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Wie is Patrick Bongers???
        De alombekende toeganssleutel tot de knappe standjes op het salon, werkt al jaren

edit: 't is wel B0ngers, niet Bongers

Comment

• Zouden er 's avonds nog testritjes gedaan worden. Dus 4x4 parcours,....?

Comment

• Staat BMW er ook met z'n Sauber F1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Staat BMW er ook met z'n Sauber F1?
              Ja, die hangt ergens boven je hoofd als je naar de schaalmodelletjes aan't kijken bent
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Ja, die hangt ergens boven je hoofd als je naar de schaalmodelletjes aan't kijken bent
                Ik bedoelde op schaal 1:1 hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Ik bedoelde op schaal 1:1 hé
                  Boven de schaalmodellen hangt een F1 Sauber 1:1 te bengelen Vermoed toch dat hij dat bedoelt

Comment

• Affirmatief
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Boven de schaalmodellen hangt een F1 Sauber 1:1 te bengelen Vermoed toch dat hij dat bedoelt
                      Right!

Comment

• Top:
                        • Citroën C5: Knap van buiten en vooral van binnen, de verrassing van het salon.
                        • Ford Mondeo: De witte titanium break die er stond heeft deze wagen direct in de top 3 van vervangers voor m'n huidige wagen gecatapulteerd (hoewel ik hem niet in wit zou nemen, maar in zwart). Nieuwe 2.2d lijkt mij ook een goeie zet.
                        • BMW 5: De facelift is echt knap, vooral het interieur van de tentoon gestelde modellen vond 'k (die monacoblauwe met beige - yummy).
                        • Apollo Gumpert: Wat een beest van een wagen. Waanzinnig, maar toch goed dat iemand dit toch besloten heeft te maken.
                        • BMW 1 Coupé: Veel mooier in het echt dan op foto. Een erg leuke mini-coupé.
                        • Mitsubishi Lancer Evo X: Heel mooi, ook wel heel aggressief. Interieur zag er best treffelijk uit.
                        • Volvo V70: Zou mij qua rijgedrag misschien niet zo aanspreken, maar een mooie wagen met een voortreffelijk interieur.
                        Flop:
                        • Mercedes C-klasse: Dat interieur, man o man hoe triestig. En dat durft zich dan een premium merk te noemen. Zowel de Mondeo, C5 als Laguna vegen hier de vloer mee aan.
                        • Audi A4: Nieuw model en Audi brengt er 2 mee, waarvan één niet toegankelijk . Los daarvan vond 'k hem feitelijk tegenvallen. Erg grote koffer, maar achterbank is klein (gezien de lengte v/d wagen), het exterieurdesign valt mij IRL tegen, en in het interieur is toch niet alles zo fantastisch (nog altijd goed en pakken beter dan de C, maar als je ziet hoe snel de andere constructeurs dit aan het inhalen zijn).
                        • Jaguar XF: Hoe mooi die kont ook is, de neus laat het wel erg zwaar afweten.
                        • Subara Impreza: Waarschijnlijk één van de zeldzame wagens waarvan het nieuwe model minder zal verkopen dan het uitgaande model in z'n laatste maanden. Wat een gigantische flop zeg, hier valt (zolang hij niet in beweging is) echt niets positiefs over te zeggen.
                        • Saab 9-3: Is en blijft een verouderd model, en alle chroom in de wereld gaat daar niets aan veranderen. Interieur is om bij te huilen (buiten het knappe stuurtje).

Comment

• Lag dat nu aan mij of waren daar zo veel meer grieten als ander jaren.

Ik heb precies geen auto gezien, heel de tijd decolletees aan het checken geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                            Top:
                            • Citroën C5: Knap van buiten en vooral van binnen, de verrassing van het salon.
                            • Ford Mondeo: De witte titanium break die er stond heeft deze wagen direct in de top 3 van vervangers voor m'n huidige wagen gecatapulteerd (hoewel ik hem niet in wit zou nemen, maar in zwart). Nieuwe 2.2d lijkt mij ook een goeie zet.
                            • BMW 5: De facelift is echt knap, vooral het interieur van de tentoon gestelde modellen vond 'k (die monacoblauwe met beige - yummy).
                            • Apollo Gumpert: Wat een beest van een wagen. Waanzinnig, maar toch goed dat iemand dit toch besloten heeft te maken.
                            • BMW 1 Coupé: Veel mooier in het echt dan op foto. Een erg leuke mini-coupé.
                            • Mitsubishi Lancer Evo X: Heel mooi, ook wel heel aggressief. Interieur zag er best treffelijk uit.
                            • Volvo V70: Zou mij qua rijgedrag misschien niet zo aanspreken, maar een mooie wagen met een voortreffelijk interieur.
                            Flop:
                            • Mercedes C-klasse: Dat interieur, man o man hoe triestig. En dat durft zich dan een premium merk te noemen. Zowel de Mondeo, C5 als Laguna vegen hier de vloer mee aan.
                            • Audi A4: Nieuw model en Audi brengt er 2 mee, waarvan één niet toegankelijk . Los daarvan vond 'k hem feitelijk tegenvallen. Erg grote koffer, maar achterbank is klein (gezien de lengte v/d wagen), het exterieurdesign valt mij IRL tegen, en in het interieur is toch niet alles zo fantastisch (nog altijd goed en pakken beter dan de C, maar als je ziet hoe snel de andere constructeurs dit aan het inhalen zijn).
                            • Jaguar XF: Hoe mooi die kont ook is, de neus laat het wel erg zwaar afweten.
                            • Subara Impreza: Waarschijnlijk één van de zeldzame wagens waarvan het nieuwe model minder zal verkopen dan het uitgaande model in z'n laatste maanden. Wat een gigantische flop zeg, hier valt (zolang hij niet in beweging is) echt niets positiefs over te zeggen.
                            • Saab 9-3: Is en blijft een verouderd model, en alle chroom in de wereld gaat daar niets aan veranderen. Interieur is om bij te huilen (buiten het knappe stuurtje).
                            Ik vond die imprezza echt

Veel mooier dan de vorige, en subaru-gewijs zal het wel macheren ook zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Lag dat nu aan mij of waren daar zo veel meer grieten als ander jaren.

Ik heb precies geen auto gezien, heel de tijd decolletees aan het checken geweest

als je er echt niet tegen kan () moet je naar de gala-avond gaan. Dan zie je er amper. Heb dat eigenlijk wel een beetje gemist *bloos*

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zou mijn VIP pasje van porsche van vorig jaar dit jaar ook nog toegang geven? Het is allesinds beter als geen pasje denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Inderdaad
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• hier mijn autosalon-verhaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
                                      Spijtige zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        Lag dat nu aan mij of waren daar zo veel meer grieten als ander jaren.

Ja, was mij ook opgevallen. Ik heb mijn ogen goed de kost gegeven, de auto's waren bijzaak.

Comment

• En toch is het desbetreffende topic zo troosteloos...

Comment

Working...
                                          X