Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen. Enkel een Corsa OPC die nog niet eens open was op de VIP dag . Vorige keer heb ik wel in de Astra en zafira OPC kunnen gaan zitten en dat was dan nog op een zaterdag....
Zowiezo vliegt die bij mij direct in de vestiare. Een dunne pull en een hemd, meer is teveel. En na een uur vliegt de pull al uit! Ik krijg het altijd warm onder al die spots!
Vestiaire? Parkeer jij zo ver dat je niet even je jas kunt missen, of kom jij met 't OV?
Neen. Enkel een Corsa OPC die nog niet eens open was op de VIP dag . Vorige keer heb ik wel in de Astra en zafira OPC kunnen gaan zitten en dat was dan nog op een zaterdag....
die was toch wel open?
Woensdag he?
Heerlijke zetels, echt super, maar de rest van dat interieur is me een té groot zootje van pianolak, chroom en alu-inleg. Werd er niet echt rustig van
als je al die 1.5 eurootjes optelt die je zo verliest kan je misschien een mooie wagen kopen!
Ik was al blij dat ge met die 1,5 euro iets kon kopen als versnapering of drankje. 'n halflitertje cola: 2,90. schandalig. En eigenlijk was alles er schandalig duur
Ik zal gewoon de zomerjas aandoen. Voor dat wandelingetje over de parking ga ik daar geen halve dag met mijn zware winterjas rondlopen hoor. En als ik de vestiaire gebruik zou ik mijn jas daar durven vergeten. lol
Ik was al blij dat ge met die 1,5 euro iets kon kopen als versnapering of drankje. 'n halflitertje cola: 2,90. schandalig. En eigenlijk was alles er schandalig duur
ik heb 1 bakje frieten gegeten , 2 frikandellen , 2potjes mayo en een cola,
9 euro kwijt
Comment