Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenStaat er ook een Astra OPC?
Neen. Enkel een Corsa OPC die nog niet eens open was op de VIP dag . Vorige keer heb ik wel in de Astra en zafira OPC kunnen gaan zitten en dat was dan nog op een zaterdag....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZowiezo vliegt die bij mij direct in de vestiare. Een dunne pull en een hemd, meer is teveel. En na een uur vliegt de pull al uit! Ik krijg het altijd warm onder al die spots!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVestiaire? Parkeer jij zo ver dat je niet even je jas kunt missen, of kom jij met 't OV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenNeen. Enkel een Corsa OPC die nog niet eens open was op de VIP dag . Vorige keer heb ik wel in de Astra en zafira OPC kunnen gaan zitten en dat was dan nog op een zaterdag....
Woensdag he?
Heerlijke zetels, echt super, maar de rest van dat interieur is me een té groot zootje van pianolak, chroom en alu-inleg. Werd er niet echt rustig van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTis ook maar 1,5 pleuro hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenals je al die 1.5 eurootjes optelt die je zo verliest kan je misschien een mooie wagen kopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn eigenlijk was alles er schandalig duur
Ook de MINI's, BMW's, Lotussen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk was al blij dat ge met die 1,5 euro iets kon kopen als versnapering of drankje. 'n halflitertje cola: 2,90. schandalig. En eigenlijk was alles er schandalig duur
ik heb 1 bakje frieten gegeten , 2 frikandellen , 2potjes mayo en een cola,
9 euro kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk was al blij dat ge met die 1,5 euro iets kon kopen als versnapering of drankje. 'n halflitertje cola: 2,90. schandalig. En eigenlijk was alles er schandalig duur
Ze kopen het toch...
2,90 valt nog mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb 1 bakje frieten gegeten , 2 frikandellen , 2potjes mayo en een cola,
9 euro kwijt
Jammer he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDoen zoals de hollanders en de frigobox meepakken? Dan kan je ook even uitrusten moest je moe worden van dat gewicht mee te sleuren.
Zou dat binnen geraken? Toch liever wa geld meer uitgeven dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs toch logisch.
Ze kopen het toch...
2,90 valt nog mee.
Normaal geef je 50 cent of minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb 1 bakje frieten gegeten , 2 frikandellen , 2potjes mayo en een cola,
9 euro kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat weet ik ook wel,maar geef toe, tis schandalig.
Normaal geef je 50 cent of minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn met wat er in die bakjes zat kon je (bij wijze van spreken) je holle tand vullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten50 cent of minder? da adreske moogde mij ook wel is geven zene
Comment
Comment