Mededeling

Collapse
No announcement yet.

86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    helaas, bij Lada waren een aantal auto's op slot en niet binnengeraakt
    Daar heb ik het niet geprobeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk Berichten
      Even mijn indrukken:
      • Als je eens vriendelijk lachte, mocht je in de meeste afgesloten standjes wel binnen.
      My 2 (euro)cents.
      Welke afgesloten standjes? Bedoel je daarmee Porsche of gewoon afgesloten modellen bij Mercedes?

Comment

• Even mijn indrukken:

Auto-gerelateerd:
        -skoda, hyundai en kia worden stilaan ‘incontournable’ voor de goede huisvader die een rationele aankoop wenst te doen, prijs-kwaliteit geven de gamma’s van die merken immers veel return. Persoonlijk vind ik dat dochter Kia moeder Hyundai zelfs overtreft.
        -de Mitsu lancer valt me tegen qua afwerking, de nieuwe Citroën C5 is daarentegen een meevaller op alle gebied
        -voor de milieuvriendelijkste modellen was er weinig publieke intresse
        -de BMW X6 is monsterachtig, zowel in afmetingen als in lelijkheid
        -ze presenteren een 1 coupé met een fietsenrek aan, dat slaat als een tang op een varken, voor het overige wel een schitterende stand van BMW
        -de exclusivia aanbiedingen bij Alfa zijn de moeite
        -Audi had alleszins de drukstbezochtste stand, maar het viel me tegen dat de A4 enkel achter glas te zien was, waarschijnlijk wél achter de schermen op uitnodiging?
        -de VW Tiguan is knap en geslaagd, doch wachten op de 2WD om de prijs te zien zakken
        -de Laguna grandtour ziet er zeer degelijk en knap uit, in tegenstelling tot de berline, dit kan een knaller worden voor Renault
        -de volvo stand was saai en degelijk, een beetje als het merk zelf?
        -de nieuwe focus en c-max snoet is leuk, en de Kuga mag rap komen
        -met een fiat 500 kun je m.i. niet veel meer doen dan er reclame op plakken en ermee door de winkelstraten flaneren, het is een gadget, de i-pod onder de auto’s;
        -de mazda 6 is een schitterende wagen, met zeeën van ruimte, de prijzen lijken niet gestegen waardoor dit een serieuze concurrent wordt binnen het felbevochten c-segment
        -raar dat er niet meer Cadillac Escalades rondbollen, ook de BLS wagon mag er wezen
        -saab’s gamma doet een beetje verouderd aan maar de 9-3X is lekker agressief
        -ferrari had misschien de mooiste stand, maar van de slechts 2 auto’s tellende lambo stand ging simpelweg dreiging uit, wat een monsters

Niet auto-gerelateerd:
        -de minst geïnformeerde verkopers kan je bij Alfa vinden
        -bokseur Sugar Jackson liet zich de VIP-behandeling welgevallen
        -de fiat 500 meiskes dragen gene soutien
        -de verkopers op de mini-stand stonden gewoon te dansen op de huppelhouse die ze daar speelden
        -de suzuki handboeimeisjes waren de mooiste van het salon (de alfa 8c meisjes hadden denk ik congé op zondag)
        -de mensen hebben geen uithoudingsvermogen meer, overal vond je puffende en uitgetelde salonbezoekers, gedrapeerd over de stands en soms gewoon gezeten op de motorkap van tentoongestelde auto’s
        -de mensen voeden hun kinderen niet meer op, in tegendeel ze laten hun koters gewoon ‘los’ in het salon, die kleine mannen zien de auto’s als speelgoed, en je vond ze overal etend, spelend en interieur-slopend in de tentoon gestelde wagens

Comment

• Faustie, er stond een A4 2.7 TDI open op de stand hoor maar door de overrompelde stand zal je er wss overgekeken hebben..het was zot hoeveel volk er was ....

heb 4 jonge gastjes uit de S5 moeten jagen om er zelf es kunnen in te zitten, natuurlijk trek je die deur open en hadden ze de radio op de allerluidste stand staan

Comment

Daar heb ik het niet geprobeerd
            was nochtans de moeite hoor

in de open Niva was wel de versnellingspook geritst

Comment

• Wel opvallend, hoe dikwijls de mensen hier het slechte gedrag van de medemens op het salon aanhalen

Is het zo slecht geworden, dat niemand nog manieren heeft??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                volwassenen die hotdogs boefend in een M3 plaatsnemen, ja, dat bestaat

@tomski: het was een mierennest bij audi, ik moet er over gezien hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                  volwassenen die hotdogs boefend in een M3 plaatsnemen, ja, dat bestaat

@tomski: het was een mierennest bij audi, ik moet er over gezien hebben

Heel spijtig...

Wanneer ben je eigenlijk geweest?

Comment

• De stand van Audi was dan ook heel slecht ingedeeld, soms gewoon te weinig ruimte om op een normale manier tussen de wagens te stappen.

Comment

Heel spijtig...

Wanneer ben je eigenlijk geweest?
                      gisteren van 10 tem 18u30
                      als je een luidpratende westvlaming hebt gezien is de kans groot dat het ik was of iemand van m'n gezelschap, btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Welke afgesloten standjes? Bedoel je daarmee Porsche of gewoon afgesloten modellen bij Mercedes?
                        Bij porsche heb ik het niet geprobeerd: véél te veel volk. Neenee, ik bedoel de modellen die afgsloten waren door een glazen omheininkje; M5 - M6, BMW individual, Lotus,...

Comment

Wel opvallend, hoe dikwijls de mensen hier het slechte gedrag van de medemens op het salon aanhalen

Niet te doen. En vooral echt marginaal volk ook. 'k heb nen dikke waal in een blauw trainingspakske met witte strepen in alle mogelijke porsches zien zitten. Daar waren de standhouders duidelijk niet mee opgezet

Comment

Niet te doen. En vooral echt marginaal volk ook. 'k heb nen dikke waal in een blauw trainingspakske met witte strepen in alle mogelijke porsches zien zitten. Daar waren de standhouders duidelijk niet mee opgezet
                            Is Porsche dan open voor alle publiek . Dacht namelijk dat het afgesloten was.

Comment

Is Porsche dan open voor alle publiek . Dacht namelijk dat het afgesloten was.
                              tuurlijk, ze laten met mondjesmaat wat volk binnen, gewoon aan het poortje wachten

of Fritz kennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

of Fritz kennen
                                Volgens mij sta jij daar nu al dagenlang te lachen met al het volk dat achter Fritz komt vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Volgens mij sta jij daar nu al dagenlang te lachen met al het volk dat achter Fritz komt vragen

Zal zaterdag eens achter "Fritz" komen vragen se....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Fritz wordt gek dan

Comment

Zal zaterdag eens achter "Fritz" komen vragen se....
                                      ijsjesman all over again

Comment

• er stond vandaag zelfs een artikel in het nieuwsblad over de boertige manieren van de gemiddelde salonbezoeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                          er stond vandaag zelfs een artikel in het nieuwsblad over de boertige manieren van de gemiddelde salonbezoeker
                                          het is er vantijd wel over ook hoor

Comment

Working...
                                          X