Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb me meer gestoord aan kereltjes (16-20 jaar) met nektapijten die een half uur lang in auto's blijven zitten.
Die dan worden weggejaagd door de Chinese BMW-verkoper? Sommigen zijn daar inderdaad erg goed in. Zoals cao...(de rest weet ik niet meer ) al zei, ik moest toen ik klein was ook niet proberen iets te vernielen of dergelijk. Alle, nu ook nog, want het is niet omdat ik nu 'volwassen' ben, dat ik daarom zomaar mag doen wat ik wil...
Ondertussen heeft het salon 2008 de deuren gesloten !! men mag dus terug aan de afbouw beginnen.
De vrachtwagens staan al aan de Heizelpoorten, er zijn dit jaar alvast een pak minder bezoekers geweest !!
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
maar liefst 75.000 minder bezoekers dit jaar!
Maar het einde was wel fijn
nieuwe A4: niet geslaagd
Audi A3 Cabrio:
RS6: foute kleur, ma echt hé
A4: vinden de meeste heel geslaagd
A3 Cabrio: met de juiste opties, heel geslaagd .. en de meeste vrouwen vinden hem standaard al geslaagd
RS6: omdat hij in het wit niet echt geslaagd is, verliest hij veel van zijn pluimen? Een ander kleur kiezen hé als ge ene koopt
Ik vond het trouwens decadent hoe die bezig waren met champagne spuiten. En voor de rest klagen ze over de bezoekers die geen respect hebben voor de tentoongestelde wagens, en dan zie ik verkopers van bij Mini (denk ik) ff champagne spuiten tot in de wagen. En het was geen klein beetje.
Ik vond het trouwens decadent hoe die bezig waren met champagne spuiten. En voor de rest klagen ze over de bezoekers die geen respect hebben voor de tentoongestelde wagens, en dan zie ik verkopers van bij Mini (denk ik) ff champagne spuiten tot in de wagen. En het was geen klein beetje.
Ik denk dat dat een Volvo C30 was maar inderdaad ik vond het ook schandalig.
Comment