Echt goedkoop is het natuurlijk niet meer. 4€ voor de parking, 12.50€ ingang, een simpele cola 2€,... Als je met je gezinnetje naar het autosalon wil als daguitstap, dan is het een kostelijke noot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
86e Autosalon 17/01/2008 - 27/01/2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEcht goedkoop is het natuurlijk niet meer. 4€ voor de parking, 12.50€ ingang, een simpele cola 2€,... Als je met je gezinnetje naar het autosalon wil als daguitstap, dan is het een kostelijke noot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEcht goedkoop is het natuurlijk niet meer. 4€ voor de parking, 12.50€ ingang, een simpele cola 2€,... Als je met je gezinnetje naar het autosalon wil als daguitstap, dan is het een kostelijke noot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenAlles is duur tegenwoordig. Ik was er op de VIP en ik kon ook € 31,50 betalen voor men zoontje dat nog niet eens 1 jaar is.
Dat is er echt wel over he zeg !!!!!!!
Comment
-
Eén tip Romeinse Steenweg. Tik in je navigatiesysteem Atomiumlaan in, en je komt daar automatisch op uit. 4 euro uitgespaard. Er stonden zelfs busjes van Fortis op je te wachten om je tot aan de ingang te brengen!
Drinken doe je ergens anders. Wij zijn nog even naar de Zavel geweest. Daar is het evenwel duurder dan twee euro, maar ook veel gezelliger!
12,50 euro vond ik ook genoeg. Weet nog niet of ik volgende keer nog ga. Als je gewoon rustig die auto's wilt bekijken en er is rondlopen, meer niet... Maar nee, ze stonden te drummen voor een auto en allemaal met hun gsm-camera in de hand. Of als je ergens een gratis zak of reclame kreeg. Je moest die kerels is zien vechten voor een bic of stylo vermoed ik (zowel jonge als oude kerels hoor, Belgische en allochtone...) En dan al die zakken op hun rug maar meezeulen Ik denk dat de meeste hostessen daar toch niet zo'n easy job hebben met zo'n gevallen.
Volgende keer gewoon naar de autodealers zelf voor de wagens die me interesseren. 12,50 is dan vergoeding voor de benzine. Een drankje krijg je daar meestal zelfs gratis (niet vertellen tegen de kereltjes van het autosalon met al hun reclame zakjes)
Comment
-
Ik zou 't trouwens nooit zelf betalen. Het is leuk voor de duurdere modellen even te zien, das een feit. Maar voor al de rest trek ik liever een zaterdag uit om van garage naar garage te rijden dan om ginder te gaan rondzeulen met m'n kinderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenHet moet ergens stoppen hé. Die bezoekersaantallen kunnen niet blijven stijgen.
Voor de consument telt 1 ding: z'n portemonnee. Als die leeg is wordt er niet meer gekocht.
Comment
-
De eerste keer dat ik ging heb ik niet moeten betalen, kaarten van Audi dus dat was meegenomen. De tweede keer was ik aan het aanschuiven voor 2 tickets toen ik plots 1 gratis kreeg van iemand, en onmiddellijk erna iemand die 10 euro vroeg. Ik verdenk er die laatste trouwens van dat hij alle garages in zijn geburen afgegaan is voor tickets, en deze dan heeft staan verkopen aan het salon. Hij had er een pak, en het ticket dat ik had gekocht van hem was één waar je op zondag niet mee binnen geraakt. Had ze wss dus allemaal gratis. En als hij die allemaal aan 10 euro heeft verkocht, zal hij er ne mooie cent aan overgehouden hebben !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe eerste keer dat ik ging heb ik niet moeten betalen, kaarten van Audi dus dat was meegenomen. De tweede keer was ik aan het aanschuiven voor 2 tickets toen ik plots 1 gratis kreeg van iemand, en onmiddellijk erna iemand die 10 euro vroeg. Ik verdenk er die laatste trouwens van dat hij alle garages in zijn geburen afgegaan is voor tickets, en deze dan heeft staan verkopen aan het salon. Hij had er een pak, en het ticket dat ik had gekocht van hem was één waar je op zondag niet mee binnen geraakt. Had ze wss dus allemaal gratis. En als hij die allemaal aan 10 euro heeft verkocht, zal hij er ne mooie cent aan overgehouden hebben !
Comment
-
Ik ben gewoon naar parking C gereden omdat het zo gemakkelijk is. En omdat je daar zeker bent dat je een plekje zal vinden.
Ergens anders drinken is toch ook niet je dat hoor. Als je daar al een uur of 3 loopt, wil je toch wel eens drinken? Ik toch. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Voor een klein manneke van een jaar oud 31.5€ vragen is er over.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenVoor een klein manneke van een jaar oud 31.5€ vragen is er over.
Comment
Comment