Ik wist niet goed waar dit te zetten, dus doe ik het hier maar...
Op voorhand excuses voor de slechte foto's, de camera is nogal brol
Zoals je al kan afleiden uit de titel, zijn we naar het Mekka van de sportwagenindustrie getrokken. Eerst 2 dagen Padova en daarna Modena en Bologna. Nadat we onze gehuurde Fiat Panda (een Lancia Ypsilon gevraagd...) hadden opgehaald van de luchthaven Bergamo, volgde een rit naar Padova, waar de Auto Moto d'Epoca doorging, een van de grootste beurzen voor klassiekers.
Dag 1:
Tijdens de rit werden we plots opgeschrikt door een zwaar V12-gebulder. Eerst zat hij verscholen achter een Citroën Picasso, maar toen kwam hij tevoorschijn... een knaloranje Diablo GT . Dat begon goed.
De beurs is 10 hallen groot en echt niet op 1 dag te doen. Er waren wel 2 hallen met wisselstukken en andere prularia die je kunt overslaan, maar we hadden tijd genoeg. Moeilijk om een begin te zoeken, maar Alfa Romeo had echt zijn best gedaan om een fantastische stand te hebben:
Op voorhand excuses voor de slechte foto's, de camera is nogal brol
Zoals je al kan afleiden uit de titel, zijn we naar het Mekka van de sportwagenindustrie getrokken. Eerst 2 dagen Padova en daarna Modena en Bologna. Nadat we onze gehuurde Fiat Panda (een Lancia Ypsilon gevraagd...) hadden opgehaald van de luchthaven Bergamo, volgde een rit naar Padova, waar de Auto Moto d'Epoca doorging, een van de grootste beurzen voor klassiekers.
Dag 1:
Tijdens de rit werden we plots opgeschrikt door een zwaar V12-gebulder. Eerst zat hij verscholen achter een Citroën Picasso, maar toen kwam hij tevoorschijn... een knaloranje Diablo GT . Dat begon goed.
De beurs is 10 hallen groot en echt niet op 1 dag te doen. Er waren wel 2 hallen met wisselstukken en andere prularia die je kunt overslaan, maar we hadden tijd genoeg. Moeilijk om een begin te zoeken, maar Alfa Romeo had echt zijn best gedaan om een fantastische stand te hebben:
Comment