XJ220:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto Moto d'Epoca Padova en Supercar Valley
Collapse
X
-
De rondleiding in de fabriek was ingekort, want de Gallardo-productielijn was niet toegankelijk omdat ze er met iets nieuws bezig waren. De camera's werden in een kamertje gelegd, kamertje op slot en sleutel mee met de gids... Een klein deurtje leidt echter naar het paradijs, direct kon je meer dan 50 Lambo's zien klaar om afgeleverd te worden en er stonden er waarschijnlijk nog meer buiten ons gezichtsveld. Veel Superleggera's in alle kleuren gehoord die naar de dynorun moesten. Bij de ontwikkelingsafdeling kon ik een zilvergrijze Gallardo zien met de oudste velgen en de kleine Superleggera-spoiler, wss een mule. De Linea Murcielago was wel open en we kregen er een uitgebreide rondleiding over de 14 stadia die de Murci maken. Onze gids vertelde dat laatst door een Arabier een matzwarte LP640 met roze interieur was besteld. Met veel 'mamma mia!' kon je haar afgrijzen wel merken Het interieur wordt nog altijd redelijk primitief gemaakt: naaisters die kartonnen vormpjes gebruiken om de stukken leder uit te knippen . Het museo zelf leek nogal leeggehaald, maar wat weggehaald was, had ik al ergens wel eens gezien dus zo erg vond ik het niet:
Comment
-
In de showroom stond nog een Versace-edition:
Ferrari vond ik een dikke tegenvaller, de fabriek is verboden terrein, de Galleria Ferrari is te commercieel (op de achterkant van je toegangsticket staat zelfs een plattegrond om de Ferrari Store een paar straten verder te vinden) en hun collectie is te klein om de €12 (bij Lamborghini krijg je hiervoor een factorytour) te rechtvaardigen.
Comment
Comment