Mededeling

Collapse
No announcement yet.

inschrijven voor de circuit experience met eigen wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inschrijven voor de circuit experience met eigen wagen

ik ben van plan om deze cursus te doen , vanaf 10 autos is er 10% korting, wie doet mee?
    meer info over deze cursus vind je hier,
    http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=10063

datums in het kort zijn

1/12/07
    12/01/08
    23/02/08

alle wagens zijn toegelaten, moeten niet gekeurd of ingeschreven zijn, mag dus een circuitwagen zijn.
    in ieder geval ga ik met mijn e36 tdsje, cursus is toch redelijk op het gemak hoop ik, en aangezien ik niet van de eerste keer in de banden wil plakken met mijn ragkrel...

enkel een helm is verplicht.
    de datum speelt voor mij niet direct echt een rol, als we met enkelen kunnen gaan zie ik dat zeker wel zitten
    BMW E10 1600ti 1967
    BMW E10 2002tii 1973
    BMW E30 325i sedan 1986
    BMW E36 318is cabrio 1995
    BMW E36 320i cabrio 1994
    BMW E91 318d touring 2006
    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Ik zou wel graag meewillen maar, dat alles valt op een zondag zeker?

Comment

komaan waar zitten al die wannabe racertjes van dit forum?
      idd zondag of zaterdag vandie
      BMW E10 1600ti 1967
      BMW E10 2002tii 1973
      BMW E30 325i sedan 1986
      BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

alle wagens zijn toegelaten, moeten niet gekeurd of ingeschreven zijn, mag dus een circuitwagen zijn
        Bon, en wat gebeurt er als er zo'n malloot met een niet ingeschreven, niet gekeurde en dus ook niet verzekerde auto op het circuit als een halve zool tekeer gaat ?
        Maw, als een idioot een bocht in duikt en daarbij een paar auto's ramt, die dan toevallig wel ingeschreven, gekeurd en verzekerd zijn ?
        www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
          Bon, en wat gebeurt er als er zo'n malloot met een niet ingeschreven, niet gekeurde en dus ook niet verzekerde auto op het circuit als een halve zool tekeer gaat ?
          Maw, als een idioot een bocht in duikt en daarbij een paar auto's ramt, die dan toevallig wel ingeschreven, gekeurd en verzekerd zijn ?

Ambras op de paddock verder niets

Comment

Ik heb een paar jaar geleden een tijdje trackdays gereden met Skylimit Events (toen heette dat nog Eran Racing) toen ik mijn Integra nog had. Het is een zeer goede en aangename organisatie. Ongevallen op het circuit gebeuren natuurlijk wel eens, maar je moet geen bang hebben voor wegpiraten. Als je echt de idioot uithangt op de piste mag je inpakken, wees daar maar zeker van. Hun instructeurs hebben serieuze kennis van zaken en zijn altijd bereid om eens mee te rijden als je toch nog wat meer uitleg nodig hebt.

Ik moet helaas passen. Ik heb tegenwoordig geen eigen auto meer en met mijn firmawagen ga ik daar echt niet aan beginnen.

Comment

Als het droog weer is, ga ik zaterdag wel afzakken naar Zolder voor wat vrij rijden, maar de voorspellingen zijn niet denderend

Die circuit experience is wel leuk, moet je zowiezo doen om dan de volgende keren te mogen meedoen op vrijrijden. Maar verwacht er ook niet teveel van, paar toerkes met een instructeur naast je en dan paar rondjes achter pace car om ideale lijnen te ontdekken. Daarna ist aan jou Een echte racepiloot word je dus zeker niet op zo'n dag.... toen ik meedeed waren we wel met vrij veel ingeschreven, teveel om goed te zijn. Denk dat het nu zaterdag wel een pak rustiger zou zijn... maarja, het moet toch droog zijn hé voor je eerste keer

Ik zou wel niet met een TDS gaan, als je daar zo'n leuke E30 naft hebt !! Met een benzine is het zoveel toffer om rijden, hoor je beter hoeveel toeren je maakt en wanneer je best verlegt, met een diesel is dat veel moeilijker en ook met teveel koppel onderin vind ik. Je rijdt ook maar zo snel als je zelf wenst hé

Qua risico op accidenten valt dat goed mee, er zijn veel uitloopstroken en grindbakken voor de risicopakkers onder ons. Tegen een andere aanknallen, thah beetje voorzichtig zijn en goed uitkijken ook wat anderen doen, dus niet in één zn gat gaan plakken of proberen in een bocht langsbinnen voorbij te gaan

Het is wel verslavend éénmaal je bent geweest, believe me

Hopelijk eens tot in "den draai" op Zolder haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten

Ik zou wel niet met een TDS gaan, als je daar zo'n leuke E30 naft hebt !! Met een benzine is het zoveel toffer om rijden, hoor je beter hoeveel toeren je maakt en wanneer je best verlegt, met een diesel is dat veel moeilijker en ook met teveel koppel onderin vind ik. Je rijdt ook maar zo snel als je zelf wenst hé
                het is de bedoeling om niet van de eerste keer dat ik op circuit rijd in het decor te arriveren....
                is ook niet de bedoeling om al racepiloot te zijn, maar om op circuit te MOGEN rijden... en te leren rijden....
                ik zou dan liever met mijn E30 op een remork gaan dan, want tegen dat ik daar ben is mijn tank al half uit
                en met de tds is die nog niet over 1 streepje gegaan....
                ik zal wrs gaan in februari.
                mvg Geoffrey
                Last edited by BMWFREAK; 27/11/2007, 18:16.
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

I'm in, 23/02

Comment

Mag een kangootje met 45pk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      Mag een kangootje met 45pk?
                      als je goed op de blauw vlaggen let, gn probleem

Comment

Cava geen probleem,pastop mijn kangootje weegt niet veel dus mss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Cava geen probleem,pastop mijn kangootje weegt niet veel dus mss
                          CU there.... Nog tijd genoeg om je NOS fles te vullen , wie weet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                            I'm in, 23/02
                            Die dag zet ik alvast ook in mijn agenda

Wel opletten dat ge geen andere otto'kes verpletterd hé, ge ziet ze soms moeilijk als ze naast u hangen aan binnenkant van een bocht .... mss dodehoekcamera installeren ?

Comment

Die dag zet ik alvast ook in mijn agenda

Wel opletten dat ge geen andere otto'kes verpletterd hé, ge ziet ze soms moeilijk als ze naast u hangen aan binnenkant van een bocht .... mss dodehoekcamera installeren ?
                              daar moet ik eens mee lachen se...

Comment

daar moet ik eens mee lachen se...
                                Héhé, ge zijt zeker van uw stuk ... pas maar op van die kleine otto'kes zoals Clio cupjes enzo Ge moet ze niet onderschatten

Comment

Héhé, ge zijt zeker van uw stuk ... pas maar op van die kleine otto'kes zoals Clio cupjes enzo Ge moet ze niet onderschatten
                                  just kidding. Er zijn niet veel kansen om de 500pk eens los te laten op de 3ton dus alles is open. Ga het in elk geval rustig aan doen, wil niet in de coulissen terecht komen. Als er ene voorbij pitst in de bocht maak ik dat wel goed op de (korte) rechte stukken zekers ?

Comment

Idd vooral die rechte stukken zijn tof om zien, dan zit er ééntje in uw gat tijdens de bocht die denkt er even snel over te gaan bij het uitkomen van die bocht..... NOT

Comment

just kidding. Er zijn niet veel kansen om de 500pk eens los te laten op de 3ton dus alles is open. Ga het in elk geval rustig aan doen, wil niet in de coulissen terecht komen. Als er ene voorbij pitst in de bocht maak ik dat wel goed op de (korte) rechte stukken zekers ?
                                      Ik heb dit jaar al eens een SRT10 zien rijden (dacht tijdens de vroemdag) en dat ging best vooruit zeg Enkel wat last van overhellend koetswerk in de bochten... Ook een zalig geluid overigens !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                        Ik heb dit jaar al eens een SRT10 zien rijden (dacht tijdens de vroemdag) en dat ging best vooruit zeg Enkel wat last van overhellend koetswerk in de bochten... Ook een zalig geluid overigens !
                                        Jup, da was dus mn pa Overhellend koetswerk ? Mjah, maar toch niet overdreven, da spel ligt redelijk strak vind ik om zo hoog op zn poten te staan. Misschien nekeer wa straffere stabistangen moeten steken Er zitten nu ook calltrax stangen onder die de achteras mooi rechthouden bij hevig werk Verder wordt ook de remolie vervangen door beter spul dat tegen hogere temperatuur kan, want hier had hem het meeste last van naar het einde van de dag toe. In 2008 komt ie zeker nog es terug zegt em

Comment

Working...
                                        X