Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allé gasten amuseer jullie alvast,ik loop jullie zaterdag wel eens tegen het lijf.

Of anders op deze plaats een kleine meet & greet

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Misschien een klein forummeetinske doen,ik stel voor Zaterdagmiddag 12u Belgische tijd ,de ideale plaats is het keerpunt voor de wagens die naar de start toerijden.
    Weinig volk daar,en toch heel wat te zien.

Deze plaats bedoel ik.

http://nl.tinypic.com/player.php?v=243kubb&s=3 Als je niets ziet (video not found) eventjes op de startbalk klikken.

Comment

• Kheb juist mn tent es ingespoten tegen de regen. Nu alle troep die ik klaargelegd had nog in mn zak zien te krijgen en we kunnen vertrekken.

Comment

• Over troep gesproken. BMW '1 better be bigger inside than outside...

Het weekend kan echter niet meer stuk, net 2 nief frigoboxen wezen kopen van het merk ... GIO-style. We hebben dus de forummascotte bij, 't gaat een grandioos weekend worden.

Comment

• Ik stuur 'n SMS naar de 4 reeds aanwezige hombres. Hoe dat daar zit en zo.

Antwoord van Maxima Seute : "katOr"

*stopt nog een extra stripke Dafalgan in z'n bagage*

Bon, wanneer vertrekken we?!? 't Kan ni rap genoeg gaan!!!

Comment

• Haha, sweet !

Nog efkes een paar inkopen gaan doen en dan ben ik er ook klaar voor

Comment

• Aja trouwens !!

Camping = wcpapier meenemen.

Comment

• Juste! Skidpapier ni ferheetn!

Comment

• wa weer hebben die gasten daar?

Comment

• hoe laat zijn jullie aan de trein?

Comment

• Brrr schijten op ne pot die de mijne nie is = hatelijk

Mn broer is er vandoor met het docking station van mn ipod, dus als ge wat muziek wilt dan zal er iemand anders vr nen dock of boxen moeten zorgen.

Comment

• neem dan uwe emmer mee hé maat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                          Brrr schijten op ne pot die de mijne nie is = hatelijk

Mn broer is er vandoor met het docking station van mn ipod, dus als ge wat muziek wilt dan zal er iemand anders vr nen dock of boxen moeten zorgen.
                          De Leftlane Cruiser staat op onze kempsite. Dat spel voorziet de ganse kemping van muziek, als dat nodig is, en de eigenaar van 't ding heeft (imo) goeie muzieksmaak. Ik ben gerust, dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            De Leftlane Cruiser staat op onze kempsite. Dat spel voorziet de ganse kemping van muziek, als dat nodig is, en de eigenaar van 't ding heeft (imo) goeie muzieksmaak. Ik ben gerust, dus.
                            All right da komt goed! Met ons baggage zie ik het minder goed komen, kheb net alles in den auto gestopt en tziet er euhm... al redelijk vol uit Ik vertrek nu op tgemakske... Tot sebiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              All right da komt goed! Met ons baggage zie ik het minder goed komen, kheb net alles in den auto gestopt en tziet er euhm... al redelijk vol uit Ik vertrek nu op tgemakske... Tot sebiet
                              Wow, not so fast! Da's ni bij mij thuis, eeh, da's aan 't kantoor. Ik ga zelf maar net op tijd zijn (16u30 à 16u45).

Comment

• Dus we spreken wel degelijk af bij u thuis hé ?!

(het adres in de PM)
                                Last edited by ; 11/07/2008, 16:16.

Comment

• Neen, da's 't kantoor.

Zie PM !

Comment

• De eerste foto´s van Goodwood 2008!!!

Themamerk voor het jaarlijkse monument:Rang-Rover

Aandacht voor het milieu

Mazda Furai

En morgen vliegt de nieuwe Airbus boven Goodwood rond.

Comment

• Een ander thema op Goodwood:JAMES BOND

Comment

• Vannacht zijn wij doodvermoeid terug thuisgekomen van Goodwood.Zaterdagmorgen om 2u vertrokken en terug zondagmorgen om 4u,26 u v.Goodwood
                                        Eén conclusie,het FOS is niet meer te bezoeken in 1 dag het is zo´n groot evenement geworden,volgende keer dus terug voor 2 dagen.

Jammergenoeg geen ontmoeting gehad met de andere forummers,wel enkele berichtjes met Gilles.

De kwaliteit was weer hoogstaand

Hoogtepunten
                                        • het monument dat nu aan Land &Range Rover was opgedragen,niet zo mooi als creaties in de voorgaande jaren,maar even indrukwekkend.

• Niet 1,niet 2 maar wel 3 Bugatti Veyrons(Hermes,Pur Sang Noir,en een gewone)

• De passage van de nieuwe Airbus over het terrein,ongeloofelijk dat dat ding niet neerstort.

Comment

• Een mooie AC verzameling.

Mijn schatje bij Mercedes

Comment

Working...
                                          X