Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Brera V6S,spijtig genoeg enkel als 3.2 te koop,300 stuks en waarschijnlijk enkel voor de Britse markt.

Prachtige velgen.

8C Competizione,wat een geluid.

Comment

• Eén van mijn favoriete plaatsjes op Goodwood,het turningpoint voor de startlijn,altijd wel enkele gasten die zot doen.
      Blijven kijken tot je de GT2 ziet opeen v/d filmkes.

+ Google Video
      ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

+ Google Video
      ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

+ Google Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Brera V6S,spijtig genoeg enkel als 3.2 te koop,300 stuks en waarschijnlijk enkel voor de Britse markt.
        Ook als 2.2 te krijgen, denk ik.

Comment

• Maar niet als diesel,damm.

Een "grote" premiére op Goodwood,de FIAT 500 Abarth,er was er eentje op Goodwood.

Niet helemaal dus.
          Wanneer we naar huis vertrekken,rij ik nog eens langs de Rolls-Royce fabriek,om die eens aan een vriend te laten zien die ook met ons mee is.

Daarna rijden we nog eens langs het Goodwood-circuit,en het lukt mij om tot in de paddock te rijden.
          Eerst zien we een hele testvloot van Audi staan,maar in de paddock ernaast zijn we pas echt verbaasd als we daar in rij een 25-tal 500 Abarth´s zien staan in alle mogelijke kleuren,allemaal op Turijnse nrplaten.
          Dus echt uniek was die 500 op het festival niet,ik denk dat Fiat dus een persvoorsteling op het circuit van Goodwood heeft gehouden.In de kommende weken eens de automagazines in het oog houden.

Comment

• Op Goodwood loop zie je ook wel altijd enkele beroemdheden.

Vicky-Butler Henderson ex-Top Gear,nu 5-th Gear.

Murray Walker,F1 commentator

Hier kreeg de dame rechts ook aandacht als een beroemdheid,ik kan ze echter niet thuiswijzen hoewel het gezicht mij ook iets zegt,wie weet het wel?

Ik verwacht dat de benede van gTa,Leftlane,Wannes en co ook bijna terug moeten zijn.Dan moet ik hier niet alleen meer foto´s posten.

Comment

• Holy shit man, wat een event! Dit was zeker niet mijn laatste Goodwood FOS!!! Nu ben ik te moe voor een deftige post maar ik wel al kwijt dat het een fantastisch zalig weekend was!!!! De bende was gewoonweg subliem!

Morgen meer details! Nu slapen, want daar is niet veel van in huis gekomen de laatste 3 dagen...

Comment

• terug!

Was wel weer leuk, maar het begint toch stilaan "been there, done that" te worden...
                Het weer viel deze keer reuze mee tgo vorig jaar!

Eyecatchers dit keer, waren voor mij: Dodge Challenger (knap!! ) Veyron Pur Sang, Mazda Furai (supercool!! en superbe sound ), Rally, Audi stand (Q7 V12 tdi ) en de nieuwe Rx8

Voor de rest, nice like always en het eten was ook in orde!

Comment

• Oké, tijd voor een korte nabeschouwing van onze 3 daagse.

Het begon donderdagavond toen LL en Porky ons (Simoni en mezelf) met een uur vertraging kwamen oppikken in Rekkem. Onze trein zouden we toch sowieso missen dus best wat tijd nemen om de auto deftig te laden. Gemakkelijker gezegd dan gedaan... Nog nooit heb ik een auto gezien die zo boordevol geladen was als de RS6 donderdag. Tussen Simoni en mezelf op de achterbank stond zodanig veel bagage dat we elkaar simpelweg niet zagen zitten. Ook Porky zat met zijn kin tussen zijn knieën door de overload aan vanalles en nog wat!
                  Uiteindelijk goed en wel in Goodwood aangekomen, waar we in het pikkedonker nog de tenten moesten zetten en bagage uitpakken. Daarna was het tijd voor een eerste BBQ.

Dingen die me zullen bijblijven:

van het event:
                  - de stijl van dit festival. Niet normaal hoe proper, mooi en strak alles georganiseerd was!
                  - de vriendelijkheid van de Britlanders
                  - de grootte van het event. Ik had niet gedacht dat het zo uitgebreid was!
                  - het meevallende weer!
                  - de discipline van de toeschouwers. Nergens werd er gedrumd, nergens werd er aangedrongen...
                  - de A380 die kwam overgevlogen!!!!!!!!!!!!!!

van de auto's:
                  - de F1's!!! Ik had het gevoel dat die gewoon kapot moesten. Echte waanzin hoe daarmee gereden werd. Toen ze de paddocks binnenreden stonden we er op nog geen meter van. Ik stond de trillen van sensatie!!
                  - de passage van Miko Hirvonen met de Focus WRC!
                  - de driftende Jaguars! Niet alleen het prototype van de XFR kwam vrolijk de bocht omgedrift, ook de 50 jaar oude (ik zeg maar wat) oude Mach 1 kwam meerdere keren volledig dwars de bocht door
                  - het duivelse gebrom van de SLR GT
                  - de manier hoe bepaalde oldtimers 'the hill' opgejaagd werden. Museumstuk of niet, sommige werden op de limiet bestuurd... prachtig om zien!
                  - de rallystage waar volgens mij het felst gereden werd, door zowel moderne als historic rallywagens
                  - de burnouts voor onze neus van onder meer de CLK AMG BS, GT2, Ascari,...
                  - en nog zo veel meer....................................

van het kamperen en van de groep:
                  - HILARITEIT!!!!!!!! Nog nooit heb ik me zo geamuseerd op een camping!!
                  - het organisatorisch talent en de ochtendenergie van gTa! Wanneer iedereen 's morgens zat te bekomen van een stevig nachtje zuipen, was Gilles al fluitend bezig met het zetten van koffie en het bakken van een eitje voor iedereen die het wenste! Echt hoedje af!!!!
                  - LL die zijn uiterste best deed om West-Vlaams eerst te begrijpen en daarna zelf te spreken
                  - LL zijn RS6 Over een comfortabele reis-GT gesproken!
                  - Porky zijn inbreng van sfeer (al had ik toch meer verwacht )
                  - Alex... Alex op een camping is sowieso hilariteit!
                  - Zonda de laatste avond ZOOOOOOOOOO zat!! En maar blijven roepen: I'm hung like a horse and my sister fucks an Australian. Ma fak!!!
                  - Simoni zijn BBQ-talent! Zonder hem hadden we nooit zo lekker gegeten
                  - Stichel zijn droogheid!
                  - Die Engelse die al ons bier de laatste avond kwamen opzuipen! 'Damn, that's good beer man'
                  - en nog zo veel meer................

Dompers van het weekend:
                  - het einde
                  - de partytent die de eerste dag over LL z'n RSje vloog en zo enkele krasjes maakte...

Conclusie!

Ik wil zo keihard veel terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Last edited by ; 14/07/2008, 12:52.

Comment

• Wat een weekend

700 foto's volgen met wat meer text en uitleg

Comment

• Fok zeg, wat een weekend.

Op de kemping met een stelletje halvegaren en teveel booze = wijs.

We hebben "Belgium, Capital of Brussels" op de kaart gezet voor de Eilandbewoners, dit weekend.

Foto's en video's volgen.

Merci aan de compagnie -> 't was DE MAX.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Oké, tijd voor een korte nabeschouwing van onze 3 daagse.

Het begon donderdagavond toen LL en Porky ons (Simoni en mezelf) met een uur vertraging kwamen oppikken in Rekkem. Onze trein zouden we toch sowieso missen dus best wat tijd nemen om de auto deftig te laden. Gemakkelijker gezegd dan gedaan... Nog nooit heb ik een auto gezien die zo boordevol geladen was als de RS6 donderdag. Tussen Simoni en mezelf op de achterbank stond zodanig veel bagage dat we elkaar simpelweg niet zagen zitten. Ook Porky zat met zijn kin tussen zijn knieën door de overload aan vanalles en nog wat!
                        Uiteindelijk goed en wel in Goodwood aangekomen, waar we in het pikkedonker nog de tenten moesten zetten en bagage uitpakken. Daarna was het tijd voor een eerste BBQ.

Dingen die me zullen bijblijven:

van het event:
                        - de stijl van dit festival. Niet normaal hoe proper, mooi en strak alles georganiseerd was!
                        - de vriendelijkheid van de Britlanders
                        - de grootte van het event. Ik had niet gedacht dat het zo uitgebreid was!
                        - het meevallende weer!
                        - de discipline van de toeschouwers. Nergens werd er gedrumd, nergens werd er aangedrongen...
                        - de A380 die kwam overgevlogen!!!!!!!!!!!!!!

van de auto's:
                        - de F1's!!! Ik had het gevoel dat die gewoon kapot moesten. Echte waanzin hoe daarmee gereden werd. Toen ze de paddocks binnenreden stonden we er op nog geen meter van. Ik stond de trillen van sensatie!!
                        - de passage van Miko Hirvonen met de Focus WRC!
                        - de driftende Jaguars! Niet alleen het prototype van de XFR kwam vrolijk de bocht omgedrift, ook de 50 jaar oude (ik zeg maar wat) oude Mach 1 kwam meerdere keren volledig dwars de bocht door
                        - het duivelse gebrom van de SLR GT
                        - de manier hoe bepaalde oldtimers 'the hill' opgejaagd werden. Museumstuk of niet, sommige werden op de limiet bestuurd... prachtig om zien!
                        - de rallystage waar volgens mij het felst gereden werd, door zowel moderne als historic rallywagens
                        - de burnouts voor onze neus van onder meer de CLK AMG BS, GT2, Ascari,...
                        - en nog zo veel meer....................................

van het kamperen en van de groep:
                        - HILARITEIT!!!!!!!! Nog nooit heb ik me zo geamuseerd op een camping!!
                        - het organisatorisch talent en de ochtendenergie van gTa! Wanneer iedereen 's morgens zat te bekomen van een stevig nachtje zuipen, was Gilles al fluitend bezig met het zetten van koffie en het bakken van een eitje voor iedereen die het wenste! Echt hoedje af!!!!
                        - LL die zijn uiterste best deed om West-Vlaams eerst te begrijpen en daarna zelf te spreken
                        - LL zijn RS6 Over een comfortabele reis-GT gesproken!
                        - Porky zijn inbreng van sfeer (al had ik toch meer verwacht )
                        - Alex... Alex op een camping is sowieso hilariteit!
                        - Zonda de laatste avond ZOOOOOOOOOO zat!! En maar blijven roepen: I'm hung like a horse and my sister fucks an Australian. Ma fak!!!
                        - Simoni zijn BBQ-talent! Zonder hem hadden we nooit zo lekker gegeten
                        - Stichel zijn droogheid!
                        - Die Engelse die al ons bier de laatste avond kwamen opzuipen! 'Damn, that's good beer man'
                        - en nog zo veel meer................

Dompers van het weekend:
                        - het einde
                        - de partytent die de eerste dag over LL z'n RSje vloog en zo enkele krasjes maakte...

Conclusie!

Ik wil zo keihard veel terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kut

Ik ben jaloers.

Comment

• Fak, als ik terug aan zaterdagavond denk begin ik gewoon spontaan te smilen!

Hoe zalig was dat niet kèt!!!!

Comment

• Jongens, ik stel voor alle foto's te uploaden op een gezamenlijk Photobucket-account, ik ga dat nu aanmaken, ik laat wel weten wat username en password is...

En gasten, bedankt, 't was af!

Comment

• volgend jaar ga ik daar ook eens naar toe denk ik

Comment

• Attention

Aan de 8 gasten die op de camping zaten dit jaar, de account op Photobucket is open onder de naam GoodwoodFoS_2008, start het uploaden!
                                • Username: GoodwoodFoS_2008 (hoofdlettergevoelig)
                                • Password: Password (hoofdlettergevoelig)

Comment

• rapper met die foto's!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Attention

Aan de 8 gasten die op de camping zaten dit jaar, de account op Photobucket is open onder de naam GoodwoodFoS_2008, start het uploaden!
                                    • Username: GoodwoodFoS_2008 (hoofdlettergevoelig)
                                    • Password: Password (hoofdlettergevoelig)
                                    Leuk, nu kan iedereen allerlei brol in dat spellement zetten. Well done!

Comment

• Meest belangrijke foto's van vrijdag

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X