Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• gelieve hier nog wat fotos en dergelijken te posten. sfeer momenten enzo. Want photodingske ga bijmij belachelijk traag

Comment

• Kutkwaliteitsfilmpjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              gelieve hier nog wat fotos en dergelijken te posten. sfeer momenten enzo. Want photodingske ga bijmij belachelijk traag
              Voila

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Voila

Comment

• Post jij enkele van uw foto's porky?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Post jij enkele van uw foto's porky?
                      Graag, ik wacht al een uur voor ze upgeload zijn, mijn laptop dateert van 2000, tergend traag dus

Comment

• geweldig gasten

wat een klasse sfeer daar (zo te zien )

Comment

• Mijn foto's van de eerste dag, de rest moet ik nog verwerken en zo

Ik zal een kleine selectie hier posten!

Comment

• Jongens toch, sfeer, dat is daar met overvloed, wees er maar zeker van.

Zo ongelofelijk magistraal om die oorverdovende monsters op meters van je vandaan te zien accelereren, burnout'en, en wat weet ik allemaal. Zaterdag stonden we in de paddock toen de Formule1 karren net terug binnen kwamen. De gozer in de Ferrari F1 deed een burnoutje op enkele decimeters van de tippen van m'n tenen, er stond nog één vrouw ietsje schuin/voor me en de linker achterband van die kar moet haar been op een haar na hebben gemist. Luid!

En de sfeer op de camping was bij momenten ook zalig. Alexanderr in een cocky London accent tegen een Britse dude die om een vuurtje kwam schooien : "Oi've got a Hundah Cee-Aahr-X, it's got foooaaah exhaust poipes, and it's fastah than that Aaaahr-S-six theah."

Comment

• Ook op weg naar de Chunnel, een setje Mosslers

Paniek in de veel te smalle trein, te smal voor lefty's rs that is

De bende in de trein

Comment

• Een gat in de nacht zo snel mogelijk tentjes zetten, om toch maar die eerste BBQ nog in gang te kunnen steken

Porker in dromenland

Our Camping Spot

Comment

• Met een houten kop en te weinig slaap naar mijn eerste Goodwood slenteren....

Om daar onmiddellijk wakker te worden door het gejank van een donut draaiende F1

Comment

• Britse Sfeer en netheid, zalig

Bijna boven aan de Goodwood berg

Comment

• Zalige gast met z'n Jag, kwam volle snelheid de berg omhoog, en elke bocht driftend, met een ongelooflijke smile op z'n gezicht

Op naar de Rally Special Stage,

Comment

• Comment

• "into jump"

Frank die zelf ook een panning shot wou

Porker: "ma kèt, da gezichtje "

Comment

Working...
                                          X