Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat koste een toegansticketje goodwood?
DIK jaloers
Een euro of 50-60 per dag dacht ik, wat op zich nog meevalt.
Camping is vrij prijzig, 150 pond, maar is wel een must imo. Eten en drinken ook vrij tot pokke-duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVoor 't weekend was de entree 99 pond als ik me goed herinner
Camping idd wat duurder
Eten ter plaatse:
Hamburger: 5,5 pond
Bakje friet: 2.5 pond
Drinken: 3 pond
Alles maal 1,3 in euroots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenFriet is goedkoper dan drinken?! Over wat voor drinken hebben we het hier?
's Nachts om half 3 eens een "Britlander" een jupiler gegeven, die is nog 3 keer teruggekomen zogezegd
"om vuur te vragen".
Water kun je kopen aan ca. 1,6 pond als ik me niet vergis, voor een half litertje. Maar er is een enorm aanbod, tot en met seafood, desserten, anything. Enkel prijzig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenTzijn toch ALTIJD DEZELFDEN die zich moeten laten opvallen hé!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVoor 't weekend was de entree 99 pond als ik me goed herinner
Camping idd wat duurder
Eten ter plaatse:
Hamburger: 5,5 pond
Bakje friet: 2.5 pond
Drinken: 3 pond
Alles maal 1,3 in euroots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVuil en ranzig bier
's Nachts om half 3 eens een "Britlander" een jupiler gegeven, die is nog 3 keer teruggekomen zogezegd
"om vuur te vragen".
Water kun je kopen aan ca. 1,6 pond als ik me niet vergis, voor een half litertje. Maar er is een enorm aanbod, tot en met seafood, desserten, anything. Enkel prijzig
Sweet Oh ja deze vrijdag zit ik weer in ons hotel in Zwitserland remember? Op Doorreis naar Venetië.
Comment
-
+ YouTube Video
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Goodwood Festival of Sound
En er zit een verrassinkje in voor zij die de video helemaal uitkijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn er zit een verrasinkje in voor zij die de video helemaal uitkijken.
Zalige vid gTa!
Comment
Comment