Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Komaan jongens, camping-locaties!!!!!!!

@Roughnex: Had jij de vorige keer de camping geboekt?

Call +4401243755055

Comment

I'm in.

Welke tickets worden er gekocht? Maxime, Porky, Leftlane? Op de site van Goodwood staan er verschillende : 1) enkel FoS of FoS+Revival, 2) enkel Entry of Entry+stands... ?

Comment

Enkel festival of speed dacht ik

Comment

En heb jij enkel entry-tickets, of ook toegang tot de tribunes? Kan je met die tickets doorheen de "paddock" wandelen e.d.?

Comment

Trouwens, ik kan eigenlijk ook al van donderdagavond vertrekken. 'k Ben dicht op vrijdag. Maar 'k wacht nog op Alex, zien of 'ie ook verlof heeft vrijdag. Indien niet, dan ga 'k wel met hem mee, want 'k heb begrepen dat, als 'ie alleen moet rijden, 'ie dat niet meteen ziet zitten. Dus morgen weet ik normaal gezien of ik donderdag of vrijdag ga.

Comment

Wij hebben de tickets van 99pond voor heel 't weekend, de goedkoopste dus voor FoS. Normaal gezien kan je daarmee in de paddock dacht ik?

Zalig

Comment

van de site:

Are there restrictions on entry to the Paddocks?

Access to the paddocks is free. However, when the Paddocks at the Festival become busy it may be necessary to restrict movements. Visitors with pushchairs and wheelchairs may experience difficulties moving through the crowds at busy times.

Comment

wij hebben admision only dus zonder tribune's dat is wat ik al alle jaren had , en dat is perfect.

als alles meezit zal ik meer dan wsl met de nieuwe TOY gaankan hij ineens wat kilometerkes bollen.

waar gaan jullie nu verblijven?

Comment

Saladeliefde en tante drieletter vertrekken op vrijdagavond!

Seg, Mr.Droomslang, we zouden beter asap tickets bestellen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      wij hebben admision only dus zonder tribune's dat is wat ik al alle jaren had , en dat is perfect.

als alles meezit zal ik meer dan wsl met de nieuwe TOY gaankan hij ineens wat kilometerkes bollen.

waar gaan jullie nu verblijven?
                      Wij (ik, Frank, Maxime, Leftlane) verblijven op de camping van Goodwood zelf, Porker heeft dat geregeld. Normaal gezien blijft Alexander daar ook. Wat gTa doet weet ik niet

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Saladeliefde en tante drieletter vertrekken op vrijdagavond!

Seg, Mr.Droomslang, we zouden beter asap tickets bestellen zeker?
                      Wie is droomslang???

Tickets bestel je best zo snel mogelijk, alhoewel ze snel leveren kan je er best snel bij zijn Mijn tickets waren hier na 3 dagen, die van maxime na een 6tal weken (foutje bij bestelling )

Comment

Hé kerel, natuurlijk verblijf ik ook op de camping! Die leute wil ik ni missen. Ik breng wel een tent mee, ik denk dat dat hier nog ergens rondslingert (of ze nog in deftige staat is na een festival of 20 weet ik niet).

Saladeliefde werkt toch in de Droomslang?

Ik ga sebiet tickets bestellen zie.

Comment

Tickets besteld. za + zo, admission only, 94 pond. Olé.

Comment

Hmmm, 't begint te kriebelen om toch eens terug te gaan ondanks het slechte weer van vorig jaar... Deze avond eens mailen naar de organisatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Tickets besteld. za + zo, admission only, 94 pond. Olé.

Comment

Fuk effe foutje.

Frank SMS't me dat ik moet bellen naar de UK voor 'n extra campeerplaats. Ik meteen *boenk* bellen en een plaats reserveren. "Da's dan 145 pond, dank u." Euhm, madam da's wel veel geld eeh. Kunde nog effe wachten met boeken? "Neen, is al geboekt op uwe VISA." Fuk.

Effe naar Porker gebeld : "Gij RUND, ge moest een extre PERSOON boeken op MIJN kampeerplaats, geen bijkomende kampeerplaats."

Gelukkig wou da madammeke daar in Goodwood m'n reservering nog annuleren. 145 pond of 30 pond, 't is toch een verschil.

Nu nog de Chunnel boeken, en dan zijn we compleet.

Comment

fak ja chunnel boeken

Comment

ik heb eigenlijk ook wel zin

tot wanneer kan je boeken? en beren toegelaten op die camping?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      fak ja chunnel boeken
                                      Nog ni zooo denderend goedkoop, hè. 90 door, 82 terug, ofzo.

Ik doe dat waarschijnlijk ook nog dit weekend.

Moet je al tijdens 't boeken het tijdstip opgeven? Want de prijs verschilt naargelang 't moment van de dag. Bagger dan als je je tijdstip niet haalt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        ik heb eigenlijk ook wel zin

tot wanneer kan je boeken? en beren toegelaten op die camping?
                                        Tot zolang er kaarten zijn. Was vandaag nog geen probleem (gebeld met Missy Camping van ginder, en ze zei dat er nog meer dan voldoende kaarten waren). Beren toegelaten op de kemp, ja.

Beertjes toegelaten op de camping. Admission price : 2 bakken bier + 1 fles rode wodka.

We kunnen maar beter nog een tweede auto vullen, eigenlijk. Dat drukt de kosten, niewaar. Alex en ik vertrekken op vrijdagavond, onze auto (welke dan ook) heeft nog 2 plaatsen vrij.

Comment

Trein tickets wat vroeger zijn goedkoper, de donderdag komen die op 62 enkele rit dacht ik

Comment

Working...
                                          X