Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nee voor porker zelf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      nee voor porker zelf...
      Zo is het inderdaad want onze Porker is wel een lekker ding .

Comment

• En Porker was vorig weekend eigenaar van de RS6. En Alex reed met een CRX met 4 uitlaten.

Eat that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          En Porker was vorig weekend eigenaar van de RS6. En Alex reed met een CRX met 4 uitlaten.

Eat that.
          Ik heb die Engelsen wijsgemaakt dat ik met een CSL reed! Die mannen geloofden echt alles...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            En Porker was vorig weekend eigenaar van de RS6. En Alex reed met een CRX met 4 uitlaten.

Eat that.
            Ooh, zalig was dat, my 15 minutes of fame!

Wel een moeilijk moment toen ik uit de losse pols trachtte uit te rekenen hoeveel ik verbruikt had van Brussel tot Goodwood

@Gill0s: Hoeveel moet ik u? + Volgende keer stoppen als ik op een autostrade in Calais als een bezetene naast uw auto sta te lopen in de hoop afscheid te kunnen nemen van de gezellige bende...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Ik had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven

Moeilijk om te weerstaan ook, zo'n paar zatlappen van AW die "REVVVVVVEN" staan te roepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Ik ontdek, buiten mijn weten om, tot mijn grote verbazing achterbankzetelverwarming in de RS6!

Strijkgaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Strijkgaan
                  Zo mogelijk het beste moment van de vakantie

"Howwi! Er staat hier 'lik iets in brande"

Comment

• Fack jong, volgend jaar toch ook eens meepikken dat event. Ziet er te zalig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Zo mogelijk het beste moment van de vakantie

"Howwi! Er staat hier 'lik iets in brande"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        @Gill0s: Hoeveel moet ik u? + Volgende keer stoppen als ik op een autostrade in Calais als een bezetene naast uw auto sta te lopen in de hoop afscheid te kunnen nemen van de gezellige bende...
                        Volgende keer misschien VÒÒR de inrit van dat tankstation staan...

Comment

en dan dood serieus afvragen of 't toch de frigobox niet kan zijn

Comment

• Maxime: veruit de meest hilarische persoon van wiens gezelschap ik al heb mogen genieten. Vol op de rem en "AAH" roepen, die doodsangt in dat gezicht

Comment

YOU GUYS ARE DISGUSTING

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Zo weinig foto's van lamborghini's???!!!
                              Op Goodwood is een Lambo niet zo verry special.In de supercarpaddock was er een plaatsje voorzien voor een LP640,maar er stond er geen.??
                              Maar als je toch een Lambo wil.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Fack jong, volgend jaar toch ook eens meepikken dat event. Ziet er te zalig uit
                              Zeker doen hé.Ik heb nu definitief beslist,telkens ik kan ga ik voor het weekend.
                              Het Festival of Speed is gewoon met niks te vergelijken.

Telegeleide Range???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Op Goodwood is een Lambo niet zo verry special.In de supercarpaddock was er een plaatsje voorzien voor een LP640,maar er stond er geen.??
                                Maar als je toch een Lambo wil.

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

bedankt, zot filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                  bedankt, zot filmpje
                                  Een tijd van 1minuut ofzo.

Justin Law heeft op het einde dacht ik 44.19 gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Een tijd van 1minuut ofzo.

Justin Law heeft op het einde dacht ik 44.19 gereden
                                    Dat is inderdaad de snelste tijd v/h weekend.

Wat zijn de huidige Merc´s vet geworden.

Comment

• Trucks @Goodwood

Comment

• Comment

• Foto´s van een van mijn favoriete plaatsjes op Goodwood.

Comment

Working...
                                          X