Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ziet er flink verbogen uit. Leuk voor als die uitlaat er eens vanonder gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      @ medepassagiers: dit was dus die knal bij die stalen plaat

Sjanske gehad denk ik zo!

Ola!

Enfin, chance dat 't dat maar is... Congrats to myself om toch de juiste oorzaak te hebben aangewezen aan de kant van de weg!

Comment

• *pats Porky on the shoulder*
        *notices Porky still has a long way to go to get to Phelp-sized shoulders*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ei meiske, oi zwjit, slierdu mente ton beetre?
          Komt zeker van Maxime via Freud he

Comment

Zo'n Koenigsegg is vanbuiten wel ok, maar dat interieur...net playmobil.
            Ik vind hem zelfs vanbuiten behoorlijk banaal

En ja ik heb die CCX al gezien die in topgear meedeed aan de Ring, ik weet dat hij imposant is, maar mij doet hij niks.

Comment

• Net persberichtje gehad:

The 2009 Goodwood Festival of Speed will provisionally take place over the weekend
              of 3.4.5 July, subject to final confirmation very shortly. It will be the 17th
              running of the world's largest celebration of motoring culture and promises to be
              packed with action and excitement as the planet's most glamorous racing machinery
              and famous drivers gather together in the beautiful surroundings of Goodwood Park.
              The 2009 theme for this leading motor sport event is now being finalised and will be
              announced in the coming weeks.

Comment

• I'll SO be there!

Comment

• Aanwezig, no doubt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Aanwezig, no doubt!
                    . . . . .

Comment

• Als de data ongewijzigd blijven dan zal ik er ook zijn... Een dezer eens mailtje sturen naar 't reisbureau om een deftig hotel te zoeken in de buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                        Als de data ongewijzigd blijven dan zal ik er ook zijn... Een dezer eens mailtje sturen naar 't reisbureau om een deftig hotel te zoeken in de buurt
                        Ja da's het beste! Op die camping was het nogal veel lawaai...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                          Ja da's het beste! Op die camping was het nogal veel lawaai...

Inderdaad. ALS ik terugga, dan ga ik zeker ook op hotel. Dat kamperen was niks voor mij en de sfeer was er alles behalve...

Comment

• Kans bestaat dat ik volgend jaar met een paar kameraden naar Goodwood ga.
                            Hoeveel kost de camping eigelijk?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Inderdaad. ALS ik terugga, dan ga ik zeker ook op hotel. Dat kamperen was niks voor mij en de sfeer was er alles behalve...
                              En ik heb nog zo m'n best gedaan om je 's morgens koffie en een eike te maken.

Comment

• Tickets kunnen besteld worden

Comment

• Ik pas voor 2009, maar in 2010 ben ik er opnieuw bij.

Comment

• kzie dat wel es zitten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• ik ga ook passen deze keer...keertje overslagen...heb het nu 3 keer op een rij gezien , en ik moet zeggen ..dan heb je het wel even gehad.

ik denk dat ik deze keer eens een ander tripje ga regelen... misschien dat ik wel een naar italie cruise ...ik wil ook wel eens die fabrieken bezoeken waar icefarmer vorig jaar is geweest.

Comment

• Ik zal er dit jaar ook weer bijzijn. Maar geen trip meer met het openbaar vervoer tot daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          ik ga ook passen deze keer...keertje overslagen...heb het nu 3 keer op een rij gezien , en ik moet zeggen ..dan heb je het wel even gehad.

ik denk dat ik deze keer eens een ander tripje ga regelen... misschien dat ik wel een naar italie cruise ...ik wil ook wel eens die fabrieken bezoeken waar icefarmer vorig jaar is geweest.

Voor mij zal het de 9de keer zijn,dit keer terug 2 dagen of niet,vorig jaar in 1 dag was hels.
                                          Ik heb ook telkens zo iets van nu heb ik het wel gezien,maar dan valt die "uitnodiging" om tickets te bestellen in de bus en stijgt die goesting terug.

Italië,zeker doen Wannes
                                          Waarschijnlijk doe ik die volgend jaar nog eens,of dit jaar maar dan beperkter.
                                          Ik heb daar intussen al enkele fantastische bezoeken op het oog.

Of toch maar helemaal thuis blijven en sparen voor die funkar.

Oorspronkelijk geplaatst door lorre Bekijk Berichten
                                          Ik zal er dit jaar ook weer bijzijn. Maar geen trip meer met het openbaar vervoer tot daar...
                                          Een sportvliegerke vanuit Wevelgem of Oostende naar Goodwood,dat zou pas openbaar vervoer"met stijl "zijn,alleen hoe geraak je dan in je hotel.
                                          Ik vraag mij af wat dat zou kosten.
                                          Zijn er hier piloten!!!
                                          Last edited by ; 07/01/2009, 23:00.

Comment

Working...
                                          X