Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn Rorhl in een S1 Pikes Peak
ICEFARMER (mogelijks) in een .......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWie gaat er zéker en vast?
Bij mij zit de goesting er wel in, maar ik moet't in mijn planning zien te smijten...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNaar zoiets ga je gewoon, en dan smijt je je planning in een bocht zodat het past!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVolg je eigen raad op!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Heb ook wel zin om te gaan. Wat is het verschil eigenlijk tussen een roving grandstand & normaal ticket?
Hebben jullie al enig idee waar te verblijven in 't weekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHeb ook wel zin om te gaan. Wat is het verschil eigenlijk tussen een roving grandstand & normaal ticket?
Hebben jullie al enig idee waar te verblijven in 't weekend?
Dit is mijn verblijfplaats voor zaterdagavond.
Great savings on hotels in Southampton, United Kingdom online. Good availability and great rates. Read hotel reviews and choose the best hotel deal for your stay.
Half April geboekt,dichter vond ik al niet veel meer dat mij aanstond.
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenICEFARMER (mogelijks) in een .......
Mikkola, Hannu 1983 World Rally Champion & designer of Goodwood's Forest Rally Stage Will drive an Audi Quattro on the Rally Stage
Willen de aanwezige forummers,wat extra aandacht geven aan deze wagen.Graag foto´s en filmpjes.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenwanneer is dit juist??ik zou hier ook echt enorm graag eens heen gaan
Anders bellen:00441243755055 dit gaat al net zo snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDit weekend al,ge gaat snel moeten zijn want aan de deur worden geen tickets verkocht.
thx voor de info ..dit weekend haal ik niet meer moet dit toch eens meer in het oog houden voor volgend jaar want ik ben nu al 4 jaar ah zeggen dat ik ga
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenWie van het forum gaat dit jaar nu naar Goodwood?- Leftlane
- ICEFARMER &Co:vertrek op zaterdagmorgen 5.57 (Eurotunnel)
Gaat er hier dan niemand????Autoforum=petrolheads??????
Audi monument reeds op foto.
Comment
-
"efkes" langsgeweest,
tegen 12u30 daar en om 15u weer weg,
de moeite om te doen,
maar toen al "crowdy"
('k reed er langs en UK-vriendjes/fabrieksmensen hadden zo aangedrongen om langs te komen,
omwegje van 250km )
hoogtepunten:
- vliegshow toen ik in mijn wagen wou stappen
- pagani zonda RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR = waow, die details
- Nick Masons 250gto
-...
Comment
Comment