Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Kijk, het gebeurt niet vaak, maar zo af en toe komt er 'es een zinnetje uit je luchthapper gerold dat helemaal steek houdt.
Toeval of niet, maar dit is daar een voorbeeld van :
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtengvd 'k mag dat niet missen e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
gvd 'k mag dat niet missen e.
Comment
-
Als Malaise mee gaat, gaan we wel moeten splitsen. Nu zitten we eigenlijk officieel met 4 in mijn kar, ik peins dat dat niet gaat gaan + tenten + bagage + bier + slaapzakken en zo. Met Malaise erbij zijn we met 5, dan stel ik voor dat er nog een tweede gozer rijdt (Alex?), en dan kunnen we nog deftig wat bagage meenemen ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwanneer rijden jullie nu precies op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtendat zou de max zijn, dan moet ik ook geen 4 man in mijn ketel meenemen.
Wij rijden op op vrijdagavond. Normaal gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vrees dat gullie wel een dag eerder vertrekt, ja? Donderdag?
Wij rijden op op vrijdagavond. Normaal gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk weet van niks, Porker is het wat aan het organiseren. Mij maakt het geen bal uit eigenlijk.
Ik heb de trein snel zelf gereserveerd, uiteindelijk was 't zo gepiept, te stom om u daarmee op te zadelen vertoevende in de Balkan...
Specs zijn dus:
Vertrek donderdag 10 juli @ 19.50u, check-in een half uurtje voordien. €90
Terugkeer zondag 13 juli @ 21.20u, check-in een half uurtje voordien. €80
Dat komt dus op €42,5/man op mijn rekening te storten.
Maar, nogmaals, als je denkt dat 4 man teveel is in uw auto, boeken we gewoon nog een trein hé, mij niet gelaten...
@gTa: Je zegt dat je auto vol is, wie rijdt er dan nog mee buiten Alex & Stichel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten@gTa: Je zegt dat je auto vol is, wie rijdt er dan nog mee buiten Alex & Stichel?
Met 4 man in mijn kar, incl. bagage en spullementen (zoals daar zijn bakken bier), da's ne no go peizek.
Moest Malaise nu EINDELIJK 'es beslissen van mee te gaan, we zouden kunnen een 2e kar zoeken (Alex wou ook rijden dacht ik), en alles geregeld krijgen. Zonda wacht nog op "ons", om z'n tickets te kopen.
Malaise : say yes. NOW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk weet van niks, Porker is het wat aan het organiseren. Mij maakt het geen bal uit eigenlijk.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSeg, (rondpunt)Prakker, hoe gaat dat in z'n werk dat boeken van den trein?
Moet ge verplicht een uur kiezen? Leg 'es uit.
Je boekt dan je precieze vertrekuur, bijvoorbeeld in ons geval 19.50u, maar mis je die, of ben je te vroeg, kan je altijd een andere trein nemen die binnen je shift valt.
Comment
-
gTa;
- ik weet maandagavond te zeggen hoe laat ik in Brugge kan zijn, zo vrijdagavond zo
- ik heb na je vorige pms mijn auto afgestaan aan mijn vriendin dat weekend (de hare is temporarily not available) en ik kan dus geenszins nog zelf rijden ...
Porker;
- pm me je rekeningnummer eens aub ?
- is er campingplaats voorzien voor gTa en mezelve ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment