Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GOW MALAISE!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Hoe zit het hier op het Goodwood front is er nog nieuws?

Comment

• Wel, euhm, niet van mijne kant.

We blijven met het probleem zitten dan 4 man + bagage in mijn kar echt teveel is (peizek). En NEEN ik zet m'n skibox NIET op.

Comment

• FAK JA!

Ik moet porky nog betalen voor die chunnelshit ofzo

Comment

• FAK JA!

Ik moet nog die chunnelrit boeken.

Alex?!?!? Wanneer kan je nou vertrekkensklaar in Brugge (bij jou thuis) staan? 't Is van daar nog ongeveer 1 uur tot aan de chunnel. Zoiets, zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Wel, euhm, niet van mijne kant.

We blijven met het probleem zitten dan 4 man + bagage in mijn kar echt teveel is (peizek). En NEEN ik zet m'n skibox NIET op.
              als ik toevallig nog een dikke pré krijg op het werk en toch meega pak ik hier wel een kar met wat meer ruimte.

maar m'n baas is niet zo een gul type

Comment

• *done*

Comment

• - edit -

Verkeerd topic.

Comment

FAK JA!

Ik moet nog die chunnelrit boeken.

Alex?!?!? Wanneer kan je nou vertrekkensklaar in Brugge (bij jou thuis) staan? 't Is van daar nog ongeveer 1 uur tot aan de chunnel. Zoiets, zeker?

Ik ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
                    Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..

Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
                    Ik hoop dat ze gauw aankomen
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Ik ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
                      Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..

Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
                      Ik hoop dat ze gauw aankomen
                      Gene stress, manneke. Dat komt wel aan.

17u30 in Brugge vertrekken. Aye.

Comment

Ey, hjistihoard! He wittoh hoewd datte pientjes ip oezne kempink veebeetre smoak'n dan hlikwoe el! Kzoelik zeh'n : kom toh mor of.
                        Keet tog nie kn laetn,an jendagsviaigge de zeatredag no Hoedbus,kga jundre wakre komn maokn,kgo ton en nuchtendpientje komn drinkn .

Ey,apropos gTa zoed einlik hTa moetn zin int Westvloms
                        Last edited by ; 10/06/2008, 01:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          kgo ton en nuchtendpietje komn drinkn

Ik doe ni open als gij komt kloppen, dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Keet tog nie kn laetn,an jendagsviaigge de zeatredag no Hoedbus,kga jundre wakre komn maokn,kgo ton en nuchtendpientje komn drinkn .

Ey,apropos gTa zoed einlik hTa moetn zin int Westvloms
                            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik doe ni open als gij komt kloppen, dan!

Edit aangepast.
                            Last edited by ; 10/06/2008, 02:06.

Comment

• Ik ben nog aan 't twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                Ik ben nog aan 't twijfelen.
                                Dude, ge houdt het gehele spellement op. Beslis toch 'es !!! Zo moet ook Zonda bang afwachten of 'ie mee kan, of niet...

Comment

• Een video om wat op te warmen.

Comment

• Tickets zijn nog altijd niet aangekomen
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Dude, ge houdt het gehele spellement op. Beslis toch 'es !!! Zo moet ook Zonda bang afwachten of 'ie mee kan, of niet...
                                      Idd, ben net begonnen aan de actie stalk Mayonaise tot tie bezwijkt onder de groepsdruk. Voorlopig bestaat de groep al uit 1 man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Tickets zijn nog altijd niet aangekomen
                                        Hoe lang geleden heb je die al bestelt.

Vorig weekend heb ik tickets proberen te bestellen,via de site lukte dit niet.Blijkbaar was er bij hun iets mis.

Ik heb Dinsdag mijn tickets dan maar telefonisch besteld,vandaag 3 dagen later dus lagen ze al in mijn bus.

Ook het onderwatertreintje geboekt,60€ Heen en terug.

Het word wel een vermoeiende dag,zaterdagmorgen om 04u check-in Calais,zaterdagavond om 23u05 check-in Folkstone.

Spijtig genoeg maar 1 dag dus,maar het was dit of helemaal niet gaan.

Het zal voor mij dus de "24u off Goodwood"worden.

Comment

• Ik heb die tickets toch ook echt wel snel gekregen.

Comment

Working...
                                          X