Ja, dan is 't te begrijpen dat ge nog ne sorti wilt doen in Londen zelf. Ik zie dat eerlijk gezegd niet zitten, te ver (ca. 2 uur rijden) en blijf zaterdag ook in Goodwood zelf. Bakje bier, of in mijn geval flesje rooi wodka, wat saffen, en wat campfire company petrol discussions.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, dan is 't te begrijpen dat ge nog ne sorti wilt doen in Londen zelf. Ik zie dat eerlijk gezegd niet zitten, te ver (ca. 2 uur rijden) en blijf zaterdag ook in Goodwood zelf. Bakje bier, of in mijn geval flesje rooi wodka, wat saffen, en wat campfire company petrol discussions.
Die campfire company petrol discussions deed 't 'm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenkomaan ket , wij zijn reeds 2 jaar op een rij naar londen gereden , en dat valt reuze mee.... het eerste jaar heb ik zelfs een groot deel van de terugweg met mijn ogen dicht gereden
anders moeten jullie allemaal onder mijn bed kruipen op hotel
Maar toen de eerste keer waren we echt kapot. Het was iets tussen 5 en 6 toen we terugwaren ofzo, en dan pas 'smiddags uit de tent de volgende dag. Dan mis je veel actie op goodwood zelf... Dat is althans wat er mij nog bijstaat van toen ik er ook bij was.
Het uitje in London zelf was schitterend, alleen pokkeduur. 13 pond voor een drankje ofzo in een marginaal hok. Toen ook nog eens 15 pond inkom betaald. Was een duur avondje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, dan is 't te begrijpen dat ge nog ne sorti wilt doen in Londen zelf. Ik zie dat eerlijk gezegd niet zitten, te ver (ca. 2 uur rijden) en blijf zaterdag ook in Goodwood zelf. Bakje bier, of in mijn geval flesje rooi wodka, wat saffen, en wat campfire company petrol discussions.
Da's misschien een optie om te doen als je daar zin in mocht hebben - al schat ik dacht niet echt reeel.
Comment
-
Hmm, 'es rondrijden kunnen we eventueel zondag doen, op de terugweg. En als 'k een uitje wil doen naar Londen, dan ga 'k dat 'es doen op een dag/weekend die/dat daarvoor bedoeld is. Nu wil ik voornamelijk Goodwood zelf meemaken. Londen is voor 'n andere keer.
Ik "ken" de streek trouwens, heb heel de zuidkust nog met de motor gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm, 'es rondrijden kunnen we eventueel zondag doen, op de terugweg. En als 'k een uitje wil doen naar Londen, dan ga 'k dat 'es doen op een dag/weekend die/dat daarvoor bedoeld is. Nu wil ik voornamelijk Goodwood zelf meemaken. Londen is voor 'n andere keer.
Comment
-
Da's ni meer dan normaal, hè. Plus 'k ben sowieso al moe (druk, weinig slaap), en dan nog 'es met 3 passagiers waarvoor ik verantwoordelijk ben H&T naar Londen voor enkele overpriced Ice-Tea's (don't drink & drive), nee echt merci. Dan liever voor de tent in compagnie wat cheap ass wodka's drinken.
We exporteren de chitchat gewoon effe live naar 't Goodwood campingterrein vrijdag- en zaterdagavond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtendit wordt zo een vet weekend
+ Google Video
Hier zie je duidelijk hoe kort de klim eigenlijk wel is,tot je hem te voet maakt.
+ YouTube Video
Als ze er dit jaar weer staan,probeer er vroeg bij te zijn,om eens met deze Cayenne´s mee te rijden.
+ YouTube Video
Comment
-
mijn kleren liggen klaar om in de sportzak te gaan ... ik heb een hele hoop bij, want ik kan niet kiezen omdat ik niet weet welk weer het gaat worden... ik kan niet aannemen dat het ginder droger gaat zijn als hier... dus ik heb al botten en een KW'ke klaar liggen ...
de 5 is gisteren gekuist , en straks doe ik hem vol ... dus ik ben er klaar voor...
om 18.20 u kan ik op de trein , dus ik ga hier goed op tijd vertrekken ..wsl tussen 3 en 4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenom 18.20 u kan ik op de trein , dus ik ga hier goed op tijd vertrekken ..wsl tussen 3 en 4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWanneer is dat nu eigenlijk?
Comment
-
Bwaaaaaaah, gene stress, die mannen moeten nog bij mij om een party-tent komen. Die gaan da zeker halen. Leftlane, ik geef dus ook m'n BBQ-koffertje en m'n kookpitje mee, alright? 'k Wou ook nog de koppeling en een gasflesje meegeven, maar helaas, dat wordt nog zoeken, ofwel nieuw kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenhttp://wetter.rtl.de/europa/uebersic...me=Southampton
Alle hotels in Brussel. Beste selectie van hotels in Brussel met beoordelingen en kaarten. Reserveer vooraf en bespaar.
http://www.meteoservices.be/be/home/...therstatic_pi1[cityIDuse]=44X1299
En deze link is die van 'n zeer uitgebreide wind-voorspelsite, maar je kan er uiteraard ook 't algemene weer uit afleiden (zon, wolken%, regen, temperatuur). Pagham is de dichtste surfspot bij Goodwood (15km). http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=47909
Met andere woorden : op vandaag ziet 't er wel goed uit.
Nog een paar voorspellingen erbij :
http://www.metoffice.gov.uk/weather/...t_weather.html
http://www.weatheronline.co.uk/Engla...Chichester.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBwaaaaaaah, gene stress, die mannen moeten nog bij mij om een party-tent komen. Die gaan da zeker halen. Leftlane, ik geef dus ook m'n BBQ-koffertje en m'n kookpitje mee, alright? 'k Wou ook nog de koppeling en een gasflesje meegeven, maar helaas, dat wordt nog zoeken, ofwel nieuw kopen.
Alles voorzienheid
Comment
Comment