Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk kan het zelf nog niet geloven, maar ik ga dus ook dit jaar
dat wordt een FEESTJE vent, niet normaal !
wannes, regel een campingplaats ! ik regel vrouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenMake that 1.
I'm in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMô FÁK, wukn dulle fête hoata zin!!!!
Jaaaaaaaaa !!
Nu enkel nog de nodige tickets zien te bemachtigen. Kan iemand me vertellen wat ik nu allemaal moet aanschaffen ?
Handigste ware dat een ander zijn bestelling update, en dan betaal ik u achteraf ofzo. Gilles ?
Comment
-
Heb je VISA?- www.goodwood.co.uk -> tickets (rechtsboven) -> FoS -> admission only (za+zo) (94 pond)
- bellen naar goodwood telefoonnr -> gegevens Porker z'n campingbestelling opgeven -> één persoon laten toevoegen op die campsite (30 pond)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDat wordt daar dus gemaan beestig haha!!!!!!!!
(en dit is geen reply op Fastastic zijn post!)
Comment
-
dringend bericht aan Malaise
dringend bericht aan Malaise
U wordt verzocht uw deelnamekandidatuur voor dit evenement zo spoedig mogelijk binnen te brengen.
ik herhaal
U wordt verzocht uw deelnamekandidatuur voor dit evenement zo spoedig mogelijk binnen te brengen.
dank u !
Comment
-
"tegenhoud" is dus wel met dt he
duurheid is relatief ! als je thuisblijft ga je zo gefrustreerd zijn dat je niet meeging en zul je de ene boete na de andere rijden
=> komt even duur uit
kan je net zo goed mee naar goodwood1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenjullie gaan die zaterdagavond toch wel allemaal mee naar londen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten"tegenhoud" is dus wel met dt he
duurheid is relatief ! als je thuisblijft ga je zo gefrustreerd zijn dat je niet meeging en zul je de ene boete na de andere rijden
=> komt even duur uit
kan je net zo goed mee naar goodwood
En inderdaad
Comment
-
Thuisblijven = elke avond 80 EUR aan de meisjes van plezier, gelijk gij gewend zijt. Maal 3 = 240 EUR.
Meegaan naar Goodwood = elke avond 25 EUR betaald worden door Alex voor een beetje horizontale verfrissing. Maal 3 = 75 EUR. Dat van de kostprijs van het geheel aftrekken = cheaper dan thuisblijven.
Reken maar na.
Comment
Comment