Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dudes, de "tickets" voor de campsite, klopt het dat dat gewoon een uitgeprint A4'tje is? (in tegenstelling tot de toegangstickets van FoS)

Alex, campeerstuff is geregeld voor jou, ja. Ik heb mijn en Stichel z'n kampeertickets ook al binnen. En mijn toegangstickets. Enkel nog wachten op de toegangtickets van Stichel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dudes, de "tickets" voor de campsite, klopt het dat dat gewoon een uitgeprint A4'tje is? (in tegenstelling tot de toegangstickets van FoS)

Alex, campeerstuff is geregeld voor jou, ja. Ik heb mijn en Stichel z'n kampeertickets ook al binnen. En mijn toegangstickets. Enkel nog wachten op de toegangtickets van Stichel.
      Bij mij is dat ook een gewoon A4'tje + Camping Car Park admission ticket, voor één wagen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Bij mij is dat ook een gewoon A4'tje + Camping Car Park admission ticket, voor één wagen...
        Aha, dus 't klopt. Jij hebt de campsite-voucher (admission ticket), wij hebben elk een "extra person" A4'ke. Merci!

Comment

Verlangendheid Tot De Vjirtiendustste!!!!!

Comment

Euh Porky, ik bel u vanavond, beetje enorm drukke week gehad and still having.

Toedels!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Nog 1 dag aub
              En Mayo oe zit het?

Als het probleem is dat jij moet rijden dan wil ik wel proberen om mijn krel mee te krijgen. Op voorwaarde:

Dat er 3-4 man inzit, kwestie van de kosten wat de delen.
              En da je me tegen dan een voorsjant zonder slag gevonden hebt

Comment

Hé, ik stel wel voor dat, als er een extra auto op moet rijden vrijdagavond, alle kosten van die twee auto's door alle meerijdenden van de vrijdagavond worden gedeeld. Anders is dat inderdaad niet eerlijk, hè.

Met 4 man met alle bagage en gedoe in mijn ducky, dat gaat echt niet.

Comment

Ik heb mijn tickets een uurtje later dan jou besteld, en ik heb die nog altijd niet ontvangen
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Het begint hier ook weer een beetje te kriebelen,mogelijks ga ik gewoon de zaterdag,als daguitstapje,vanuit de West-Flanders is dit nog net te doen.
                    Na 6 opeenvolgende jaren Goodwood was ik ervan overtuigd dit jaar niet te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Ik heb mijn tickets een uurtje later dan jou besteld, en ik heb die nog altijd niet ontvangen
                      Hmm, met VISA betaald?

Die van Stichel heb ik nu maandag besteld, en ze waren gisteren ook al mee met de post.
                      Last edited by ; 31/05/2008, 11:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Het begint hier ook weer een beetje te kriebelen,mogelijks ga ik gewoon de zaterdag,als daguitstapje,vanuit de West-Flanders is dit nog net te doen.
                        Na 6 opeenvolgende jaren Goodwood was ik ervan overtuigd dit jaar niet te gaan.
                        Ey, hjistihoard! He wittoh hoewd datte pientjes ip oezne kempink veebeetre smoak'n dan hlikwoe el! Kzoelik zeh'n : kom toh mor of.

Comment

'k weet het nog altijd niet.

Comment

TILT

Comment

Mayonaise gaat ook mee

Comment

Hmm, met VISA betaald?

Die van Stichel heb ik nu maandag besteld, en ze waren gisteren ook al mee met de post.
                                Jep ... ik ga hier snel eens de post controleren want mijn ouders leggen soms wat opzij dat voor mij toekomt ..
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Mayonaise gaat ook mee
                                  Akkik zei dank meehinge, eje hin zukn pompomdingske gepost
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Mayonaise gaat ook mee
                                    Mmm, kheb vernomen dat ty ondertussen weeral twijfelt

Mayonaise ge zijt erger dan een club bloedende vrouwen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                      Mmm, kheb vernomen dat ty ondertussen weeral twijfelt

Mayonaise ge zijt erger dan een club bloedende vrouwen!
                                      Mijn post was om hem te verplichten, maar hij plooit niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Akkik zei dank meehinge, eje hin zukn pompomdingske gepost
                                        kzoe moen osan ezwo doen ak joen zie, tzoe shkwone zin

Comment

• zoals meestal weer niet naar Festival of Speed vanwege de simpele reden dat hetzelfde weekend Le Mans Classic is
                                          Le Mans Classic toch cooler dan de FoS, als het de Revival was dan wast een ander paar mouwen dan werd het pas moeilijk om te kiezen

Comment

Working...
                                          X