GOW MALAISE!!!!!!!!!!!!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel, euhm, niet van mijne kant.
We blijven met het probleem zitten dan 4 man + bagage in mijn kar echt teveel is (peizek). En NEEN ik zet m'n skibox NIET op.
maar m'n baas is niet zo een gul type
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFAK JA!
Ik moet nog die chunnelrit boeken.
Alex?!?!? Wanneer kan je nou vertrekkensklaar in Brugge (bij jou thuis) staan? 't Is van daar nog ongeveer 1 uur tot aan de chunnel. Zoiets, zeker?
Ik ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..
Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
Ik hoop dat ze gauw aankomen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..
Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
Ik hoop dat ze gauw aankomen
17u30 in Brugge vertrekken. Aye.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEy, hjistihoard! He wittoh hoewd datte pientjes ip oezne kempink veebeetre smoak'n dan hlikwoe el! Kzoelik zeh'n : kom toh mor of.
Ey,apropos gTa zoed einlik hTa moetn zin int Westvloms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichtenkgo ton en nuchtendpietje komn drinkn
Ik doe ni open als gij komt kloppen, dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenKeet tog nie kn laetn,an jendagsviaigge de zeatredag no Hoedbus,kga jundre wakre komn maokn,kgo ton en nuchtendpientje komn drinkn .
Ey,apropos gTa zoed einlik hTa moetn zin int WestvlomsOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik doe ni open als gij komt kloppen, dan!
Edit aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk ben nog aan 't twijfelen.
Comment
-
Een video om wat op te warmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDude, ge houdt het gehele spellement op. Beslis toch 'es !!! Zo moet ook Zonda bang afwachten of 'ie mee kan, of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenTickets zijn nog altijd niet aangekomen
Vorig weekend heb ik tickets proberen te bestellen,via de site lukte dit niet.Blijkbaar was er bij hun iets mis.
Ik heb Dinsdag mijn tickets dan maar telefonisch besteld,vandaag 3 dagen later dus lagen ze al in mijn bus.
Ook het onderwatertreintje geboekt,60€ Heen en terug.
Het word wel een vermoeiende dag,zaterdagmorgen om 04u check-in Calais,zaterdagavond om 23u05 check-in Folkstone.
Spijtig genoeg maar 1 dag dus,maar het was dit of helemaal niet gaan.
Het zal voor mij dus de "24u off Goodwood"worden.
Comment
Comment