Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alex?!?!? Wanneer kan je nou vertrekkensklaar in Brugge (bij jou thuis) staan? 't Is van daar nog ongeveer 1 uur tot aan de chunnel. Zoiets, zeker?
Ik ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..
Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
Ik hoop dat ze gauw aankomen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik ga het regelen dat ik die dag tot 16h werk, dan vlam ik naar Brugge, ik ben er tegen ten laatste 17h30 en ik zorg ervoor dat alles klaar staat om te vertrekken.
Dus tegen 17h30 kan ik vertrekken ..
Maar ik begin me wel wat zorgen te maken, mijn tickets zijn nog steeds niet aangekomen ondertussen wel al van mijn rekening verdwenen .. (en ik heb wel mijn confirmation en mijn receipt, maar toch ...)
Ik hoop dat ze gauw aankomen
Comment