Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze zijn EINDELIJK toegekomen (vrijdagochtend zaten ze in de bus)

ik heb er een week of 3-4-5 op moeten wachten
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vetjes.

Ik moet morgen echt werk maken van de chunnel-boeking.

Comment

• Ok, kheb de malaise vandaag gehoord en ie zal hoogstwaarschijnlijk niet meegaan... Voor de Zonda ziet het er dan niet te goed uit zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          Ok, kheb de malaise vandaag gehoord en ie zal hoogstwaarschijnlijk niet meegaan... Voor de Zonda ziet het er dan niet te goed uit zeker
          Jawel, maar dan gaan we heel hard moeten beperken qua bagage. Twee tenten, elk een kleine tas bagage, geen bier, geen kookspullen of niks.

Alex en Stichel -> ça va?

Comment

• plannen

wegens het veel te laat ontdekken van het bestaan van dit event ben ik nu pas begonnen met het zoeken naar mogelijkheden om naar dit festival te gaan. Het vervoer via trein tot daar vormt geen uitdaging meer, wel de mogelijkheid om daar "camping" te vinden.

Ik ga maandag bellen naar goodwood zelf met de vraag of er nog plaats is op de camping. Moest dit niet het geval zijn, kunnen jullie mij dan mogelijkheden geven waar we best zouden overnachten ( 2 personen) niet te ver van het festival. Het ideale zou zijn dat we op de camping van goodwood zelf plaats zouden hebben, maar ik vrees dat hier geen plaats meer zal zijn.... :-)

En hebben jullie soms als belgen iets gepland als avond-activiteit? Als 2 vrienden is het maar zielig om voor je tent iets te drinken...

Comment

• Guys,
              • Welk uur hebben jullie de terugrit Eurotunnel geboekt? Voor 20u = 101 EUR, tussen 20u en 22u = 91 EUR, en tussen 22u en 24u = 77 EUR.
              • Alex & Stichel & Zonda : ik boek de doorrit tussen 18u en 20u, that okay? 't Is een uur rijden vanuit Loppem, en Alex kan ten vroegste vertrekken rond 17u30 -> plus één uur rijden is 18u30 à 19u trein op. Ca va?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Guys,
                • Welk uur hebben jullie de terugrit Eurotunnel geboekt? Voor 20u = 101 EUR, tussen 20u en 22u = 91 EUR, en tussen 22u en 24u = 77 EUR.
                • Alex & Stichel & Zonda : ik boek de doorrit tussen 18u en 20u, that okay? 't Is een uur rijden vanuit Loppem, en Alex kan ten vroegste vertrekken rond 17u30 -> plus één uur rijden is 18u30 à 19u trein op. Ca va?

Uur terugrit: maakt mij niet zoveel uit. Gedeeld door 4 is het ofwel 25 euro ofwel 20 euro. Dat is voor mij verwaarloosbaar. Ik schik mij naar de mening van de anderen.
                Uiteraard liever minder betalen .. maar als iedereen vroeg terug wil zijn: not a problem at all.

Doorrit is prima. Goed dat het tussen 18 en 20u is, want de vrijdag"avond" Brussel->Kust rijden kan soms nog voor verrassingen zorgen Ik stop stipt om 16h met werken en dan zou ik wel tegen 17h30 in Brugge moeten zijn.

Ik antwoord dadelijk nog op je pm
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Guys,

Doorrit is fine.

Terugrit.... al gelijk. Tussen 20 en 22 lijkt me wel wat. Dan ben ik rond 1u thuis. Zoiets ? Vroeger ware misschien ook niet slecht. Dan kunnen we rond 23u thuiskomen.
                  Dag erna is voor mij werkdag, dus enkele uurtjes slaap zal waarschijnlijk geen overbodige luxe zijn

Comment

• Tussen 20u en 22u de terugtrein pakken geniet ook mijn voorkeur. Om dezelfde reden.

Comment

• Goed voor mij ! Ik moet ook werken die dag .. maar dat lukt wel, hoedanook
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Om iedereen al wat in de stemming te brengen.

Pace Car,Goodwood-style.

Het weer kan moeilijk nog slechter dan vorig jaar,ask Wannes
                        Hiervoor was het dan weer zalig natuurlijk.

Misschien een klein forummeetinske doen,ik stel voor Zaterdagmiddag 12u Belgische tijd ,de ideale plaats is het keerpunt voor de wagens die naar de start toerijden.
                        Weinig volk daar,en toch heel wat te zien.

Deze plaats bedoel ik.

http://nl.tinypic.com/player.php?v=243kubb&s=3 Als je niets ziet (video not found) eventjes op de startbalk klikken.

.
                        Last edited by ; 23/06/2008, 02:22.

Comment

• Zonda? You still alive, dog? Cuz me needin' you heah!

Comment

• Heb een camping plaats gereserveerd voor het volledige week-end. NU is er wel nog plaats voor een 2de tent. Moest er iemand nog geen plaats hebben op de camping...

Comment

Zonda? You still alive, dog? Cuz me needin' you heah!
                              Op ticket en tentvlak is alles in orde. De papieren van de extra plaats op de camping gaan wel bij Porker toekomen...

Comment

Op ticket en tentvlak is alles in orde. De papieren van de extra plaats op de camping gaan wel bij Porker toekomen...
                                Da's goed, die houdt dat zeker perfect bij en zo. Porker staat niet voor niets gekend als "Sien Organi" in Leuven. 's Avonds wordt dat wel "Bien Orgasmi", maar dat zou ons te ver leiden.

Chunnel-dink is ook geboekt. Fak zeg, net op tijd, de prijzen van de laatste terugtreinen (zondagavond na 22u) zijn maar liefst 50 EUR gestegen in de voorbije 3 dagen. 't Is net geen 200 EUR H&T nu. Vind ik okay.

Laat het maar kommen, nu!

Comment

Geen probleem, maar ik ben wel op vakantie tot op de vertrekdag, iedereen hier thuis eigenlijk, dus 't zal een weekje in de brievenbus zitten... (no worries, die is lekker afgesloten van weer en wind)

Comment

• De tickets zaten vandaag al in de bus, ook wel snel niet

Comment

• *demaxverlangenheid*

Comment

• Zonda, heb je nieuws over diene redbull ? kwestie dat ik weet welk gerief ik moet meepakken
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nog 5 keer slapen.

Comment

Working...
                                          X