Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Zonda, heb je nieuws over diene redbull ? kwestie dat ik weet welk gerief ik moet meepakken
    De red bull komt klaar

Comment

• Dat wordt een leuk weekendje
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• iemand een idee over de weersverwachtingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          iemand een idee over de weersverwachtingen?
          Aktuelles Wetter und Wettervorhersage für Deutschland, Europa und weltweit. Blitzradar ✓ Regenradar ✓ Unwetterwarnungen ✓ Pegelstände ✓ ➤ wetter.de

Alle hotels in Brussel. Beste selectie van hotels in Brussel met beoordelingen en kaarten. Reserveer vooraf en bespaar.

http://www.meteoservices.be/be/home/...therstatic_pi1[cityIDuse]=44X1299

En deze link is die van 'n zeer uitgebreide wind-voorspelsite, maar je kan er uiteraard ook 't algemene weer uit afleiden (zon, wolken%, regen, temperatuur). Pagham is de dichtste surfspot bij Goodwood (15km). http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=47909

Met andere woorden : op vandaag ziet 't er wel goed uit.

Comment

• Comment

• @ dudes die donderdag al vertrekken

Wat hebben jullie mee en wat moeten wij nog meenemen? Ik heb een kookpitje van Campingaz, met twee pitjes. Indien nodig neem ik dat, samen met een bidonneke gas, mee. Maar 'k vermoed dat dat niet nodig zal zijn?

Voor 't moment kan ik enkel dit bedenken :
              • booze
              • persoonlijke spullen
              • tent
              • luchtmatras
              • tickets (!)
              • wat ontbijtspul (koffiefilter of 4)
              • saffen
              Ready.

Nog iets?

Comment

• Hrmz het wordt mss eens tijd om porky te contacteren...ik weet nog van niks

Comment

• 's avonds is er daar niet veel te doen of te krijgen... Ook best genoeg drank etc en eten voor 's avonds meenemen tenzij je helemaal naar Londen wilt rijden

Comment

• natuurlijk gaan we naar londen!!...jullie gaan daar toch niet de hele tijd akela gaan spelen en bij het kampvuur gaan zitten zeker???
                    dat eten en drinken moet enkel dienen om de eerste avond en de daaropvolgende morgend mee door te komen

Comment

• Pfff ik weet ni, ik ga uiteraard mee met de bende, maar ... 1) ik rijd dus ik mag ni drinken dan (+ 't is 's nachts rijden op wegen da ge ni kent én nog 'es links rijden ... als ge moet zijt van lang uit te gaan is dat niet altijd zonder risico), en 2) Londen is pokkeduur als je 'n wat hippere plaats opzoekt.

Voor mij zou gewoon gezapig zuipen onder maten eigenlijk meer dan goed zijn. Ik hoef geen fausse-blondes op te scharrelen in Lundun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        's avonds is er daar niet veel te doen of te krijgen... Ook best genoeg drank etc en eten voor 's avonds meenemen tenzij je helemaal naar Londen wilt rijden
                        Neat. Gasvoortje en enkele blikken ravioli meepakken dus.

Nee, gene ravioli *brok* maar iets dat toch simpel en lekker is.

Euhm ... Leftlane? Help us out, here?

Comment

• Haha, precies alsof ik wil zeggen dat Leftlane simpel en lekker is.

Simpel alleszins ni !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Hrmz het wordt mss eens tijd om porky te contacteren...ik weet nog van niks
                            Diene zit vandaag in Pagani. SMS'te me om 'm 't adres van Pagani in Modena door te spelen. Komt maar donderdag terug dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              iemand een idee over de weersverwachtingen?
                              Erger dan vorig jaar kan bijna niet.Remember,Johan!!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              @ dudes die donderdag al vertrekken

Wat hebben jullie mee en wat moeten wij nog meenemen? Ik heb een kookpitje van Campingaz, met twee pitjes. Indien nodig neem ik dat, samen met een bidonneke gas, mee. Maar 'k vermoed dat dat niet nodig zal zijn?

Voor 't moment kan ik enkel dit bedenken :
                              • booze
                              • persoonlijke spullen
                              • tent
                              • luchtmatras
                              • tickets (!)
                              • wat ontbijtspul (koffiefilter of 4)
                              • saffen
                              Ready.

Nog iets?
                              Mucho Ponden

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Pfff ik weet ni, ik ga uiteraard mee met de bende, maar ... 1) ik rijd dus ik mag ni drinken dan (+ 't is 's nachts rijden op wegen da ge ni kent én nog 'es links rijden ... als ge moet zijt van lang uit te gaan is dat niet altijd zonder risico), en 2) Londen is pokkeduur als je 'n wat hippere plaats opzoekt.

Voor mij zou gewoon gezapig zuipen onder maten eigenlijk meer dan goed zijn. Ik hoef geen fausse-blondes op te scharrelen in Lundun.
                              Dat links rijden valt wel mee ze Gilles,gewoon deze week hier al wat oefenen.
                              Het gevaar als ge zwaar uitzet is dat ge pas tegen de middag "wakker" en op het domein zijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Diene zit vandaag in Pagani. SMS'te me om 'm 't adres van Pagani in Modena door te spelen. Komt maar donderdag terug dacht ik?
                                Is Porker mijn reisje aan het overdoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Pfff ik weet ni, ik ga uiteraard mee met de bende, maar ... 1) ik rijd dus ik mag ni drinken dan (+ 't is 's nachts rijden op wegen da ge ni kent én nog 'es links rijden ... als ge moet zijt van lang uit te gaan is dat niet altijd zonder risico), en 2) Londen is pokkeduur als je 'n wat hippere plaats opzoekt.

Dan ga jij savonds in de tent een blonde pruik moeten opzetten vrees ik

Kga morgen wat inkopen gaan doen. Moet er nog iets meegebracht worden van eten? Is er nog plaats in den auto vr een bakje toverwater van den interbrew?

Comment

• Nope, geen bak bier. Ge kunt misschien 'es lief kijken naar Leftlane, of die nog een plaatsje vrij heeft voor jouw bak bier en die morgen al mee wil nemen. Bij mij is daar echt geen plaats voor.

Ik neem één frigobox mee (met o.a. eikes voor 's morgens), als ge iets wil kopen dat er ook in moet -> let me know. Daarnaast is er nog plaats voor tent+slaapzak en één zachte tas (halfgroot, niet van die monsters) met kledij en al de rest wat ge nodig hebt. Echt beperken. Maar anders pakt ge toch teveel mee, so.

Ik neem dus een Campingaz dubbel kookpitje mee en een gasbidonnetje. En een pannetje en een kookpotteken. Zo kunnen we 's morgens eikes maken, hemels. Zaterdagavond zal er wel in Londen gegeten worden zeker? Gaat eigenlijk iedereen mee naar Londen, zaterdagavond? Lijkt mij persoonlijk een redelijke hassle, met diene congestion tax en zo ver rijden + dan nog 'es terug (en ik ben dan automatic Bob aangezien ik nooit drink als ik rijd en zeker niet als 't dan nog 'es in een land is waar ge de wegen niet kent en 's nachts links moet rijden), maar enfin, ik zei het al : ik volg de groep.

Ik ga morgen ook inkopen doen, en 'k stel voor dat elk dat voor zich doet. Moeten we wel weten ... wat hebben we nog nodig allemaal? Wat gedoe voor 's morgens. Ik neem koffielfilters mee (zo zitten er 10 in een doos dacht ik). Elk z'n eigen mok meenemen, please. En een vork en een mes, if necessary. Nog iet? Kunt ge daar 's morgens brood krijgen? Ik vrees ervoor, dus dat wordt sandwichen in zak kopen. Best ook elk voor zich? Lijkt me wat moeilijk om nu nog alles naar één iemand te schuiven. Eén pot Nutella, niet iedereen de zijne.

Damn, wat een hassle, bedenk ik nu net. Er is eigenlijk helemaal niks afgesproken.

Comment

• Wannes, waar juist zit gullie op hotel?

Comment

• Heerlijk, stressen voor vertrek
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• wij zitten op een 50 km van londen denk ik ...ik heb het nog niet echt gecheckt alleszins over de helft van de afstand van goodwood....

ik denk wel dat we de eerste avond mee met jullie komen om wat gezellig bij het kampvuur te zitten.... ik heb eigenlijk nog niks voorbereid....we zullen wel zien ....wij gaan zeker op tijd vanuit leuven vertrekken , want er zou wel eens een pak volk op de baan kunnen zijn..

Comment

Working...
                                          X