Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
ik moest echt on-mid-del-lijk na mijn werk door .. en als ik naar een kemping ga dan heb ik liever niet mijn beste kleren mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDubbele boxer was seksieOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLinksdragend vat oestrogeen !
tè lik een obsessie vo mijn kruis !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Porker, volgende week hebben ze in de Aldi van die pulls met een nog groter paard
Comment
-
Porker,Soete,Maxime,Alex,Gilles,Corre,....en de rest v/d bende,ik vind het "fantastisch geweldig" dat jullie het "formidabel" vonden.
Maar zijn jullie er zeker van dat er volgend jaar nog Belgen toegelaten worden.
Ik ben er zeker van dat jullie net als ik ook verslaafd zullen worden,aan de geur van burning rubber,fuel& bacon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMaar zijn jullie er zeker van dat er volgend jaar nog Belgen toegelaten worden.
Onze buurman zei zondagochtend vroeg opvallend luid:
"Clarkson was right after all ... the RS6 is indeed a car for wankers"
Ik had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOnze buurman zei zondagochtend vroeg opvallend luid:
Ik had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenPorker,Soete,Maxime,Alex,Gilles,Corre,....en de rest v/d bende,ik vind het "fantastisch geweldig" dat jullie het "formidabel" vonden.
Maar zijn jullie er zeker van dat er volgend jaar nog Belgen toegelaten worden.
Ik ben er zeker van dat jullie net als ik ook verslaafd zullen worden,aan de geur van burning rubber,fuel& bacon
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOnze buurman zei zondagochtend vroeg opvallend luid:
Ik had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Toen wij er passeerden was ze die Ford T aan het tekenen ... lekker ding
simonkey: kweedet niet ! ik heb het ook maar van horen zeggen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment