Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOnze buurman zei zondagochtend vroeg opvallend luid:
"Clarkson was right after all ... the RS6 is indeed a car for wankers"
Ik had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk kan het mij al voorstellen,die Britten blijven toch altijd beleefd hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Volgende keer moeten we toch echt "alles" doen. Dees keer was ik bijna niet links van 't kasteel naar de supercar paddock en de prototypes wei geweest, en we hebben zelfs de Dunlop stand niet gedaan. Damn.
Volgende keer beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHa, da's die madam wiense cleavage ik gekiekt heb. Went waaaaay deep, damn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFak, zaaaalige pics keirle!
Volgende keer moeten we toch echt "alles" doen. Dees keer was ik bijna niet links van 't kasteel naar de supercar paddock en de prototypes wei geweest, en we hebben zelfs de Dunlop stand niet gedaan. Damn.
Volgende keer beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenFoto's aub .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenhet youtube filmpje, de allerlaatste secondes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHa, da's die madam wiense cleavage ik gekiekt heb. Went waaaaay deep, damn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDAG 2
BBQ
Comment
Comment