Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De volgende ochtend gaat het iets minder goed met de meesten

Stichel vraagt zich af wat er allemaal gebeurd is!

gTa: "Ey skitpapier nwodig of goat ezwo wok goan?"

Comment

• Tot slot: hoe ruimt een AW-er zo'n mesthoop op? Je koopt een partytent van 20 Euro, je laat die eens wegwaaien zodat ze toch niks meer waard is en je gebruikt ze tenslotte als reuze vuilniszak!

Comment

• Wat een weekend.

Comment

• Zaaaalig, wat een zwijnerij was me dat daar toch

Kheb nog steeds buikkrampen van een overdosis nootjesmix met aw schaamhaar.

Comment

• Vraag 1: welk programma gebruik je het beste om filmkes te monteren?
            vraag 2: Kan iemand me de titel van LL zijn Duits marsmuziekje pm'n?

Comment

• Gans dat filmpje is ineen gestoken met de standaard met Windows meegeleverde Windows Movie Maker.

Comment

• fack, zo zalig :o

Die youtube filmkes :')
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  Zo weinig foto's van lamborghini's???!!!
                  Er waren er ook niet zo heel veel, eigenlijk. Er reed een nieuwe LP560 (of hoe heet dat ding) mee met de supercars, en er stond een MC12 op de Dunlop stand, maar veel ouwe Lambo's heb ik niet gezien. Geen enkele LP640 ook ni, of 'k moet er serieus over gekeken hebben. Kan best, er is ook zoveel te zien daar dat ge zelfs met 2 volle dagen echt ogen tekort komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Er waren er ook niet zo heel veel, eigenlijk. Er reed een nieuwe LP560 (of hoe heet dat ding) mee met de supercars, en er stond een MC12 op de Dunlop stand, maar veel ouwe Lambo's heb ik niet gezien. Geen enkele LP640 ook ni, of 'k moet er serieus over gekeken hebben. Kan best, er is ook zoveel te zien daar dat ge zelfs met 2 volle dagen echt ogen tekort komt.

Euh MC12 is bij mijn weten nog altijd een Maserati!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Euh MC12 is bij mijn weten nog altijd een Maserati!
                      Ah ja! Fok, Sneddy Kwallie zat nog in mijne kop te spoken.

Comment

• Waar kan ik reserveren voor volgend jaar?

Comment

• Echt fack, dat moet ik ook ooit gedaan hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            emoh... kbegrip et lik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

zo beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                zo beter
                                Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

Porker, volgende week hebben ze in de Aldi van die pulls met een nog groter paard

Ej, ge lacht! 30min voor Cnörre mij kwam oppikken snel gaan halen in Berussel omdat ik geen warmheid in m'n kleerkast meer had, 60% op gekregen een heel weekend warm gehad én 2 vrouwen zijn komen vragen "Have you bought this sweater nearby? I love it"

Koopj0s!

Comment

Ej, ge lacht! 30min voor Cnörre mij kwam oppikken snel gaan halen in Berussel omdat ik geen warmheid in m'n kleerkast meer had, 60% op gekregen een heel weekend warm gehad én 2 vrouwen zijn komen vragen "Have you bought this sweater nearby? I love it"

Koopj0s!
                                    En was het leuk?

Beste discotheek ter wereld http://www.castandcatch.com/clubs/St...iles/frame.htm
                                    Last edited by ; 16/07/2008, 17:13.

Comment

Ej, ge smacht! 30min na Cnörre in mij kwam, snel nog pikken gaan halen in Berussel omdat ik geen spermheid op m'n kleerkast meer had, 60% op gekregen een heel weekend sjans gehad : 2 vrouwen zijn komen vragen "Will you pit this sweater hear? I love it"

Blooj0bs!
                                      Oké, 't is al goe.

Comment

én 2 vrouwen zijn komen vragen "Have you bought this sweater nearby? I love it"
                                        !
                                        ik betwijfel het dat ze voor je trui kwamen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          ik betwijfel het dat ze voor je trui kwamen
                                          Hahaha ze kwamen voor de Corre z'n RS6 of voor Alex z'n trui misschien .

Comment

Working...
                                          X