nee voor porker zelf...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
goodwood festival of speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtennee voor porker zelf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn Porker was vorig weekend eigenaar van de RS6. En Alex reed met een CRX met 4 uitlaten.
Eat that.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn Porker was vorig weekend eigenaar van de RS6. En Alex reed met een CRX met 4 uitlaten.
Eat that.
Wel een moeilijk moment toen ik uit de losse pols trachtte uit te rekenen hoeveel ik verbruikt had van Brussel tot Goodwood
@Gill0s: Hoeveel moet ik u? + Volgende keer stoppen als ik op een autostrade in Calais als een bezetene naast uw auto sta te lopen in de hoop afscheid te kunnen nemen van de gezellige bende...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk had 't ook minder geapprecieerd als er een gek met een tjoening-Audi z'n wagen om half vijf 's nachts tegen de begrenzer liet revven
Moeilijk om te weerstaan ook, zo'n paar zatlappen van AW die "REVVVVVVEN" staan te roepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk ontdek, buiten mijn weten om, tot mijn grote verbazing achterbankzetelverwarming in de RS6!
Strijkgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenStrijkgaan
"Howwi! Er staat hier 'lik iets in brande"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo mogelijk het beste moment van de vakantie
"Howwi! Er staat hier 'lik iets in brande"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten@Gill0s: Hoeveel moet ik u? + Volgende keer stoppen als ik op een autostrade in Calais als een bezetene naast uw auto sta te lopen in de hoop afscheid te kunnen nemen van de gezellige bende...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenZo weinig foto's van lamborghini's???!!!
Maar als je toch een Lambo wil.
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenFack jong, volgend jaar toch ook eens meepikken dat event. Ziet er te zalig uit
Het Festival of Speed is gewoon met niks te vergelijken.
Telegeleide Range???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Op Goodwood is een Lambo niet zo verry special.In de supercarpaddock was er een plaatsje voorzien voor een LP640,maar er stond er geen.??
Maar als je toch een Lambo wil.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenbedankt, zot filmpje
Justin Law heeft op het einde dacht ik 44.19 gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen tijd van 1minuut ofzo.
Justin Law heeft op het einde dacht ik 44.19 gereden
Wat zijn de huidige Merc´s vet geworden.
Comment
Comment